Facebook/Pro Moldova

Reacția lui Candu după ce 3 deputați au părăsit Pro Moldova: „S-ar putea să mai pierdem colegi”

Liderul grupului parlamentar „PRO MOLDOVA” Andrian Candu, a venit cu o reacție pe pagina sa de Facebook la decizia celor trei deputați care au anunțat că părăsesc formațiunea și devin neafiliați. Candu a menționat că s-ar putea să plece și alți colegi. 

„PRO MOLDOVA este un partid tânăr, de opoziție și al oamenilor liberi. Liberi să vină în echipă, asumându-și riscuri și critici, dar și liberi să se retragă atunci când nu mai sunt PRO MOLDOVA. În procesul de edificare a formațiunii s-ar putea să mai pierdem colegi, însă, cu siguranță, vom lega noi prietenii și membri loiali ideilor pe care le promovăm. Am luat act de decizia colegilor, sperăm că se vor regăsi în noua formulă așa cum și-au dorit. Poziția noastră rămâne cea dintotdeauna – Dodon trebuie să plece”, a scris Candu.

https://www.facebook.com/AndrianCandu.MD/photos/a.275383332626376/1783899988441362/?type=3&theater

Reacția vine după ce trei deputați: Sergiu Sîrbu, Grigore Repeșciuc și Eleonora Graur au anunțat că părăsesc grupul parlamentar șiăși vor continua activitatea în calitate de neafiliați.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Imagine simbol/gov.md

Un nou pod rutier peste Prut. Guvernul României a aprobat un Memorandum pentru construcția acestuia

Guvernul României a aprobat joi, 23 octombrie, un memorandum care permite începerea negocierilor și semnarea acordului cu Republica Moldova pentru construirea unui pod rutier peste râul Prut, la frontiera dintre localitățile Bumbăta (România) și Leova (Republica Moldova), potrivit Agerpres.

Noul pod va conecta rețelele rutiere ale celor două state și va facilita circulația persoanelor și transportul de mărfuri, contribuind totodată la integrarea Republicii Moldova în rețeaua europeană de transport (TEN-T). Studiul de fezabilitate este deja în derulare, după semnarea contractului în februarie 2025, iar lucrările pregătitoare au început în martie și se estimează că vor fi finalizate până în martie 2026.

Proiectul include prevederi pentru protecția mediului, reglementări vamale și fiscale, precum și coordonarea etapelor de implementare printr-o Comisie Mixtă și un grup de lucru comun.

Pe partea română, podul va fi legat la rețeaua rutieră principală și secundară:

– La nord, prin drumul transregio Tișița–Albița, facilitând accesul spre punctul de trecere Leușeni–Albița și conexiuni cu autostrăzile A7 și A8;

– La sud, prin DN24A, asigurând legătura cu drumurile expres Brăila–Galați și Focșani–Brăila, precum și cu podul de la Brăila spre Constanța și porturile Mării Negre.

Acordul interguvernamental va intra în vigoare după finalizarea procedurilor interne ale ambelor state și stabilește reguli clare pentru finanțarea lucrărilor, auditul tehnic și financiar, trecerea frontierei și colaborarea administrativă între România și Republica Moldova.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: