Două luni de la dispariția Mădălinei Cojocari: Poliția a găsit o fotografie cu fata

La 70 de zile de la dispariția Mădălinei Cojocari, fetița de 11 ani originară din Republica Moldova și dispărută în SUA, poliția din Cornelius, orașul în care locuia copila, a găsit o poză cu fata, făcută în regiunea Madison County, aceeași în care a fost zărită mașina mamei. Forțele de ordine au mutat căutările în acea regiune. 

Mădălina a fost văzută pentru ultima oară în public pe 21 noiembrie în autobuzul școlar. Mama sa susține că nu a mai văzut-o din data de 23 noiembrie, însă a anunțat dispariția copilei abia pe 15 decembrie și nu la poliție, ci conducerii școlii.

Aceasta mai spune că în seara respectivă s-a certat cu soțul său, iar bărbatul a plecat în orașul său natal Michigan. Ea l-ar fi anunțat că fetița lipsește peste trei zile, atunci când acesta s-a întors acasă. Anchetatorii au observat că bucătăria din locuința familiei avea o zonă blocată cu placaj. Bărbatul a răspuns că intenționa să construiască o anexă.

De asemenea, în curtea locuinței au fost găsit resturi de cenușă de la un foc de tabără. Potrivit vecinilor, focul a ars timp de mai multe zile.

Oamenii legii au făcut un apel pentru a găsi posibili martori oculari, care au văzut-o pe Diana Cojocari, mama Mădălinei, în regiunea Madison County sau mașina acesteia.

Poliția din Cornelius a confiscat trei telefoane mobile din casa familiei.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

moldovagaz.md

Ați primit facturi prea mari la gaz? „Chișinău-gaz” explică cum puteți evita neconcordanțele

Compania „Chișinău-gaz” a început colectarea indicațiilor pentru gazul consumat. Firma a transmis că consumatorii care doresc corectarea erorilor din facturile pentru lunile trecute trebuie, până pe 5 decembrie, să transmită datele online sau să asigure acces la contoare.

În calitate de operator al sistemului de distribuție, informează consumatorii că începând cu data 24 noiembrie a fost demarat procesul de colectare a indicațiilor echipamentelor de măsurare gaze (EMG) de către personalul întreprinderii sau de la distanță prin intermediul sistemului informațional, și se va finaliza la 5 decembrie. Pentru o evidență corectă a consumului, este necesar ca consumatorii să ofere acces liber la EMG în timpul citirii indicațiilor, precum și în cazul înlocuirii acestora în cadrul verificărilor metrologice periodice. În cazul în care nu este asigurat accesul, facturarea consumului se va efectua în baza volumului estimativ determinat de operator, conform legislației în vigoare, ceea ce poate cauza eventuale neconcordanțe între consumul real și cel facturat, precum și necesitatea ajustării ulterioare a facturii”, a transmis „Chișinău-gaz” într-un comunicat.

Potrivit companiei, locuitorii Chișinăului pot transmite indicațiile pentru gazul consumat prin:

Amintim că, după ce Moldovagaz a fost lipsită de licență, iar furnizarea gazului către consumatori a fost preluată de compania de stat Energocom, utilizatorii au început să se plângă pe rețelele sociale că au primit facturi umflate la gaz.

Anterior, compania distribuitoare „Chisinău-gaz” (care oferă servicii de facturare pentru Energocom) a anunțat că pentru o parte dintre consumatori nu s-a reușit colectarea indicațiilor din cauza lipsei accesului la contoare sau pentru că „datele nu au fost expediate prin canalele de transmitere disponibile”.

Pentru aceste situații, consumul a fost determinat în baza unui volum estimativ, conform prevederilor legale, utilizând istoricul de consum din perioadele similare ale anilor precedenți. Această metodă este aplicată în lipsa datelor reale și poate genera diferențe față de consumul efectiv”, a menționat „Chișinău-gaz”.

Pe 24 noiembrie, Ministerul Energiei a solicitat operatorilor de distribuție să intervină rapid pentru corectarea facturilor la gaze cu date eronate aferente. Operatorii au fost somați să ajusteze facturile până la sfârșitul acestei săptămâni, astfel încât acestea să reflecte consumul real, eventualele plăți în avans și diferențele apărute.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: