youtube.com

Gmail și YouTube nu mai pot fi accesate. Ce s-a întâmplat?

Surpriză neplăcută pentru milioane de utilizatori din toată lumea ai Gmail și YouTube. Cele două platforme mega-cunoscute au suferit deficiențe tehnice și nu puteau fi accesate pe 14 decembrie. Compania Google a anunțat că încearcă să remedieze problema, fără să precizeze motivele incidentului.

La accesarea youtube.com apărea imaginea unei maimuțe cu mesajul „Ceva nu a funcționat”.

youtube.com

În loc de căsuța poștală gmail.com apărea measajul „Oops… sistemul a suferit o problemă – reîncercăm”.

gmail.com

Potrivit portalului The Mirror, dintre cei care au semnalat probleme pe YouTube, 54% s-au plâns că nu pot accesa site-ul, 42% că nu pot urmări înregistrările video, iar 3% că nu se pot loga.

Dintre cei care au raportat erori în legătură cu Gmail, 75% s-au plâns că nu pot accesa contul personal, iar 15% că nu pot accesa site-ul. Alte 8% dintre persoane au semnalat că nu primesc mesaje.

Compania Google a anunțat că s-a autosesizat și încearcă să remedieze problema.

Amintim că, săptămâna trecută, utilizatorii din întreaga lume au semnalat probleme la accesarea Facebook.com și a messengerului.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

tv8

Ultima zi pentru a depune cererea de compensații la energie. Când vin rezultatele

Astăzi, 28 noiembrie 2025, este ultima zi în care gospodăriile din Republica Moldova se pot înregistra pentru a beneficia de compensațiile la energie pentru luna noiembrie. 

Cei care nu se înregistrează până pe 28 noiembrie 2025 o pot face și mai târziu, însă nu vor primi compensații pentru luna noiembrie. Potrivit autorităților, din decembrie, termenul-limită de înregistrare este data de 25 a lunii în curs, iar compensațiile vor fi acordate începând cu luna în care s-a depus cererea.

Cererea pentru compensații la energie poate fi depusă online, pe platforma guvernamentală compensatii.gov.md, sau fizic, prin intermediul asistentului social din localitate sau al specialistului de la Centrul Unificat de Prestare a Serviciilor Publice.

Cererea poate fi depusă de oricare dintre membrii gospodăriei care au împlinit 18 ani. Potrivit autorităților, este important ca în cerere să fie incluse toate persoanele care locuiesc efectiv la acea adresă, indiferent dacă sunt sau nu înregistrați oficial acolo.

Datele necesare pentru completarea cererii sunt:

  • Numele, prenumele și IDNP-ul tuturor persoanelor care locuiesc în gospodăria declarată;
  • Datele din facturile pentru consumul de energie;
  • Valoarea creditului ipotecar și numărul cadastral (dacă este cazul);
  • Veniturile lunare ale fiecărui membru pentru lunile aprilie–septembrie 2025;
  • Contul IBAN personal pentru transferul compensației. Persoanele care nu dețin un cont bancar, vor putea ridica compensația la orice oficiu poștal din țară.

După preluarea serviciului de furnizare a gazelor naturale de către Energocom, numărul contului personal rămâne neschimbat. Astfel, solicitanții pot utiliza atât facturile emise anterior de Moldovagaz, cât și cele noi emise de Energocom.

Potrivit autorităților, nici o persoană nu poate beneficia de compensații fără a depune o cerere, chiar dacă a fost înregistrată în sezonul precedent.

Solicitanții pot modifica datele gospodăriei în timpul sezonului rece doar pentru includerea persoanelor nou-născute sau pentru excluderea persoanelor decedate. Cei care au identificat erori sunt îndemnați să contacteze echipa de suport la [email protected].

În sezonul rece 2025-2026 compensațiile vor fi oferite sub formă de plată monetară, similar cu sezonul precedent.

Pentru a afla dacă au beneficiat de compensații, solicitanții pot verifica decizia în Cabinetul personal de pe compensatii.gov.md. Dacă cererea a fost depusă prin asistentul social sau specialistul Centrului Unificat de Prestare a Serviciilor Publice, acesta poate comunica decizia. Potrivit autorităților, decizia se emite până la data de 15 a lunii următoare depunerii cererii.

Cei care au întrebări se pot adresa la Linia verde: 0 8000 5000, disponibilă de luni până vineri, între orele 8:00–18:00.

***

Guvernul compensează creșterile tarifelor la energie începând cu 2022 – an în care Rusia a invadat Ucraina. De atunci, aproape 900 000 de gospodării au beneficiat de ajutor pentru plata facturilor.

Pe 26 noiembrie, Ministra Muncii și Protecției Sociale, Natalia Plugaru, a anunțat că procesul de înregistrare pentru compensații se încheie pe 28 noiembrie, iar evaluările finale vor fi prezentate în jurul datei de 11 decembrie. Oficiala a precizat că ajutorul va fi calculat individual, în funcție de veniturile și situația fiecărei familii.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: