FOTO Cazurile de escrocherie cu utilizarea numelui Poștei Moldovei, în creștere. Precizările întreprinderii
Full Article 2 minutes read

FOTO Cazurile de escrocherie cu utilizarea numelui Poștei Moldovei, în creștere. Precizările întreprinderii

Poșta Moldovei avertizează că cazurile de escrocherie cu utilizarea numelui întreprinderii sporesc. Întreprinderea a precizat că escrocii trimit cetățenilor sms-uri în care le cer să dezvăluie datele cardului bancar.

Poșta Moldovei nu solicită datele cardului bancar prin SMS sau prin orice altă metodă. Cu regret, constatăm o creștere sporită a cazurilor de escrocherie prin mesaje false care se prezintă în numele nostru. (…) Nu furnizați date personale care vi se solicită și nu achitați sumele indicate în astfel de mesaje”, se arată într-un comunicat publicat de întreprindere.

Poșta Moldovei a precizat că nu își asumă responsabilitatea pentru acțiunile bazate pe mesaje false și nu rambursează sumele achitate pe site-uri false.

În cazul în care au îndoieli sau doresc să verifice informația, clienții sunt îndemnați să contacteze Serviciul Suport Clienți al Poștei Moldovei la numărul unic de telefon – 1310 sau la telefonul fix 022 27-00-44. Email: [email protected].

Poșta Moldovei a publicat, de asemenea, câteva imagini cu exemple de mesaje de escrocherie parvenite pe telefoanele utilizatorilor.

FOTO Cazurile de escrocherie cu utilizarea numelui Poștei Moldovei, în creștere. Precizările întreprinderii

Poșta Moldovei

FOTO Cazurile de escrocherie cu utilizarea numelui Poștei Moldovei, în creștere. Precizările întreprinderii

Poșta Moldovei

FOTO Cazurile de escrocherie cu utilizarea numelui Poștei Moldovei, în creștere. Precizările întreprinderii

Poșta Moldovei

FOTO Cazurile de escrocherie cu utilizarea numelui Poștei Moldovei, în creștere. Precizările întreprinderii

Poșta Moldovei

Precizăm că moldovenii au început să primească sms-uri, în care se pretinde că ar fi fost expediate de întreprinderea Poșta Moldovei în luna ianuarie. În mesaje, oamenilor li se comunică faptul că pachetul lor nu poate fi expediat, din cauza informațiilor incomplete despre destinatar și li se cere să acceseze un link pentru a le completa. Ulterior, oamenilor li se cere să transfere bani prin cardul bancar pentru „reexpedierea” pachetului.

În reacție, Poșta Moldovei a informat că întreprinderea nu cere niciodată achitarea online a serviciilor pe care le prestează.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: