iute Moldova, alături de „Masa Bucuriei” – campanie pascală de solidaritate – 313 kilograme de alimente colectate pentru persoanele aflate în dificultate

În perioada 2–10 aprilie 2025, iute Moldova s-a alăturat celei de-a 16-a ediții a campaniei naționale „Masa Bucuriei”, organizată de Misiunea Socială Diaconia, contribuind la colectarea a 313 kilograme de produse alimentare neperisabile, destinate persoanelor vârstnice și familiilor social-vulnerabile din Republica Moldova.

Această inițiativă de solidaritate, desfășurată în preajma sărbătorilor pascale, are scopul de a susține comunitățile aflate în dificultate, prin oferirea de mese calde și pachete alimentare pregătite în cantinele sociale ale organizației Diaconia.

La sediul central al companiei, angajații iute Moldova au amenajat un punct de colectare, unde au donat cu generozitate produse esențiale precum paste, ulei, făină, conserve, zahăr și cereale.„Suntem recunoscători colegilor noștri pentru solidaritatea și spiritul civic de care au dat dovadă. Este un gest mic, dar cu un impact real, care reflectă valorile în care credem: grijă, implicare și responsabilitate socială. Ne bucurăm să putem contribui acolo unde e nevoie, mai ales în această perioadă simbolică a anului”, a subliniat Sergiu Sobuleac, CEO iute Moldova.

Prin participarea la campania „Masa Bucuriei”, iute Moldova își reafirmă angajamentul față de comunitate și promovează un model de implicare activă în sprijinul celor care au nevoie de susținere. Inițiativa face parte din programul mai larg de responsabilitate socială al companiei, care vizează acțiuni sustenabile și relevante pentru societate.

Despre iute Moldova

Compania iute Moldova este parte a iute Group, companie Fintech Estoniană, prezentă în patru țări europene: Moldova, Albania, Macedonia și Bulgaria. iute Moldova, cea mai rapidă instituție de creditare nebancară din Republica Moldova, este prima companie de microfinanțare ce pune la dispoziția clienților o rețea de bancomate cardless, precum și posibilitatea de asigurare a creditelor în caz de accident. Strategia reputațională și de suport clienți iute Moldova a fost și rămâne a fi concentrată pe digitalizarea tuturor serviciilor oferite, cea mai rapidă metodă de creditare în condiții personalizate fiind aplicația mobilă.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: