MSMPS

„Previne 100% evoluția severă a coronavirusului”. Agenţia Medicamentului a venit cu precizări referitor la vaccinul CoronaVac

Agenția Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale (AMDM) a venit cu precizări referitor la vaccinul CoronaVac. Instituția susține că „acesta previne 100% evoluția severă a coronavirusului și în 78% din cazuri – forma ușoară”.

Sursa citată notează că vaccinul CoronaVac este cel de-al doilea vaccin produs în China, iar în luna iulie 2020, autoritățile de la Beijing l-au aprobat pentru administrarea urgentă în grupurile cu risc înalt.

„Datele despre eficiența vaccinului de la Sinovac diferă. Ultimele testări din Brazilia, care au fost publicate în luna ianuarie 2021, au demonstrat o eficiență de 50,4%, iar în Indonezia și în Turcia – 65,3% și, respectiv, 91,5%. Dar se știe că acesta previne 100% evoluția severă a coronavirusului și în 78% din cazuri – forma ușoară”, se arată în comunicatul instituției.

Aceeași sursă informează că vaccinul este aprobat în 20 de țări. La 13 ianuarie, autoritățile Turciei au permis administrarea acestuia. Câteva țări asiatice – Singapore, Malaysia și Filipine, precum și Brazilia au semnat un acord cu privire la achiziția CoronaVac. Ucraina își imunizează cetățenii cu acest vaccin de la sfârșitul lunii martie.

„Acesta este un vaccin inactivat, deci este atribuit unui tip tradițional de vaccinuri. Pentru producerea CoronaVac se utilizează particule virale întregi (în acest caz, ale virusului SARS-CoV-2), ucise prin tratament termic sau chimic. În componența vaccinului mai intră adjuvanți, substanțe suplimentare la care reacționează sistemul imunitar. Ca și majoritatea vaccinurilor împotriva coronavirusului, CoronaVac este administrat în două reprize. Intervalul dintre cele două doze este de două săptămâni. Vaccinul este administrat intramuscular”, se mai anunță în comunicat.

AMDM precizează că vaccinul CoronaVac se află în etapa finală de aprobare de către Organizația Mondială a Sănătății, iar „experţii OMS au anunţat pe 07.04.2021 că vaccinul produs de compania chineză Sinovac a demonstrat că este sigur şi eficient împotriva maladiei COVID-19, însă mai este necesară suplimentarea cu date privind administrarea vaccinului persoanelor vârstnice şi persoanelor suferind de alte maladii”.

Amintim că, vineri, 9 aprilie, Ministerul Sănătății din Republica Moldova a anunțat că va achiziționa 400 de mii de doze de vaccin CoronaVac produs de compania chineză Sinovac. Vaccinul este aprobat în 20 de țări. Moldova și Ucraina sunt deocamdată singurele țări din Europa care au anunțat că vor utiliza acest preparat.

Mai multe informații despre acest preparat puteți citi AICI.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Peste 3.000 de spectatori au trăit experiența rock-operei VOIEVOD la Chișinău, într-un proiect de succes realizat de Media Show Grup

Pe 14 decembrie, la Chișinău Arena, a avut loc rock-opera coregrafică VOIEVOD, care a adunat peste 3.000 de spectatori. Proiectul inovator, realizat de Media Show Grup cu sprijinul Ministerului Culturii al Republicii Moldova, s-a impus drept unul dintre cele mai importante evenimente culturale ale anului.

VOIEVOD reprezintă o declarație artistică îndrăzneață, care fuzionează rock-ul, muzică simfonică, folclorul și o coregrafie complexă. Spectacolul abordează tema identității naționale și a rădăcinilor istorice, transformând scena într-un manifest al memoriei, forței și spiritului unui popor.

Pregătirea proiectului s-a desfășurat pe parcursul mai multor luni, timp în care Media Show Grup a implicat toate departamentele-cheie ale holdingului. Echipa a gestionat întregul proces de realizare – de la planificare și logistică până la producție, concept vizual și suport tehnic.

Conceptul multimedia al spectacolului a fost realizat de echipa Line Production, care a creat key visual-ul proiectului, materialele grafice și video de promovare, animațiile pentru ecranele LED, precum și întreaga foto și video-filmare a producției.

Echipa de marketing MSG a dezvoltat o strategie integrată de promovare – de la selectarea platformelor digitale și planificarea conținutului, până la plasarea publicității în mediul online, la televiziune, radio și în spațiul urban. Această abordare a asigurat o vizibilitate amplă și a contribuit la creșterea popularității proiectului.

Designul vizual și decorul realizate de Art Garage au transformat spațiul Chișinău Arena și au facilitat imersiunea publicului în atmosfera spectacolului.

Echipa MS-Prod a asigurat suportul tehnic al proiectului, care a inclus: iluminatul, sunetul, ecranele, dezvoltarea și montarea construcțiilor scenice, precum și funcționarea sincronizată a tuturor sistemelor în timp real.

Securitatea și ordinea publică au fost asigurate de 15 profesioniști Libra Guard, care au supravegheat întregul eveniment, inclusiv zonele de acces, backstage-ul și scena.

Pe scenă au evoluat Baletul Național „Joc”, Orchestra Simfonică a Filarmonicii Naționale „Serghei Lunchevici”, Capela Corală „Moldova”, Guz, Surorile Osoianu și Lupii lui Calancea, într-o simbioză rară și autentică, care a avut un ecou puternic în rândul publicului.

Echipa extinsă a proiectului a reunit peste 200 de artiști, 40 de voluntari, 16 operatori, 5 project manageri, un regizor, producători, specialiști în lumină și sunet, scenograf, decoratori, echipe de PR, marketing și web development, precum și numeroși tehnicieni.

Infrastructura tehnică a spectacolului a inclus o fermă circulară cu diametrul de 10 metri, peste 250 m² de ecrane LED, 300 m de construcții modulare, 18 camere video și 10 tipuri de tehnică de iluminat. Special pentru acest proiect, Media Show Grup a dezvoltat un site web personalizat, cu sistem propriu de plată pentru vânzarea biletelor. Campania de promovare a cuprins rețelele sociale, publicitatea online și offline, radio, televiziune și rețele de parteneri, inclusiv Linella.

Ministrul Culturii al Republicii Moldova, Cristian Jardan, a apreciat contribuția proiectului la promovarea culturii locale, subliniind impactul său economic și social. Media Show Grup continuă să dezvolte inițiative culturale de amploare, creând proiecte care unesc, inspiră și devin parte a istoriei contemporane a țării.

Organizatori: Media Show Grup și Alex Calancea
Sub egida: Ministerului Culturii al Republicii Moldova
Parteneri media: AGORA, newsmaker.md, realitatea.md, zdg.md, unica.md, diez.md

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: