Telegram pentru afaceri: instrumente care vă vor crește productivitatea

Telegram este o rețea socială creată inițial pentru comunicarea între utilizatori, care, în timp, a fost adaptată pentru a răspunde nevoilor antreprenorilor. Telegram pentru afaceri oferă câteva instrumente eficiente, pe care companiile le folosesc pentru a-și crește popularitatea în rândul publicului țintă, pentru a-și mări vânzările și pentru a-și spori profitul.

Oportunități unice ale Telegram pentru afaceri

Gestionarea afacerilor în Telegram este facilitată de funcțiile speciale ale acestui mesager:
–  Servicii și instrumente profesionale. Telegram oferă canale, boți și chat-uri de grup. Canalele funcționează similar conturilor de afaceri ale companiilor pe rețelele sociale. De exemplu, serviciul LikesiD ajută la promovarea canalelor pentru a le spori vizibilitatea în rezultatele căutării și pentru a crește numărul de abonați. Acest lucru contribuie la extinderea bazei de clienți și la creșterea volumului vânzărilor. Boții și chat-urile de grup asigură comunicarea necesară cu clienții.
–  Telegram Premium. Utilizatorii beneficiază de mai multe funcționalități decât în versiunea de bază a mesagerului. Sunt disponibile funcții importante pentru antreprenori: descărcare accelerată a documentelor, fotografiilor și videoclipurilor, precum și încărcarea acestora într-un spațiu de stocare nelimitat. Există, de asemenea, funcții de transcriere text a mesajelor vocale și de organizare a extragerilor de premii printre abonații contului. Boții de chat pot trimite clienților informații despre orele de funcționare și adresa biroului companiei, precum și răspunsuri rapide din șabloane prestabilite.
–  Telegram Ads. O platformă care permite lansarea de reclame în toate canalele deschise fără acordul proprietarilor acestora. Instrumentele oferă posibilitatea de a dezvolta eficient afacerea în mesagerul Telegram și de a spori profitul. Plasarea reclamelor pe platforma Telegram Ads contribuie la creșterea conștientizării sociale a companiei și a produselor sau serviciilor acesteia.

Caracteristici ale instrumentelor Telegram pentru afaceri
Promovarea afacerilor în Telegram este posibilă datorită următoarelor funcții ale mesagerului:
–  Canale. Companiile creează un canal Telegram și îl folosesc ca un cont de afaceri. Acesta este făcut public, astfel încât publicul țintă să poată accesa și să se aboneze. Conturile de afaceri sunt utilizate activ în scopuri de marketing. Pe acestea sunt publicate mesaje despre promoții, sunt anunțate produse și servicii noi și sunt realizate sondaje. De asemenea, aceste conturi servesc ca medii corporative, pe care sunt publicate știri ale companiei și mesaje despre schimbările proceselor de afaceri. Prin urmare, este important să personalizați canalul Telegram pentru afaceri în culorile corporative.
–  Boți. Aceștia automatizează operațiunile de rutină. Boții sunt utilizați pentru primirea și procesarea comenzilor, realizarea sondajelor, trimiterea mesajelor și alte sarcini. Pentru magazinele online și site-urile care vând produse și servicii, sunt create boți de chat prin intermediul cărora se poate efectua plata directă. Utilizarea boților de chat ajută clienții să economisească timp și să îmbunătățească calitatea serviciilor.
–  Chat-uri de grup. Compania creează un grup din clienți fideli pentru a construi o comunitate în jurul mărcii sale. Telegram pentru afaceri oferă 2 tipuri de chat-uri de grup: chat-uri obișnuite și superchat-uri. Chat-urile obișnuite au un număr limitat de participanți — până la 200 de persoane. Superchat-urile nu au limită de participanți. Utilizatorii pot fi invitați în chat-uri prin link sau adăugați dintre clienții companiei.
Instrumentele prezentate ale mesagerului oferă multe oportunități pentru a stabili o comunicare eficientă cu clienții și pentru a automatiza procesele de rutină.

Cele mai bune servicii pentru promovarea canalelor Telegram
Companiile pot găsi abonați în Telegram pentru afaceri cu ajutorul unor servicii speciale. Iată top 3 astfel de resurse:
1)  LikesID.com
Serviciul LikesiD dezvoltă strategii care asigură promovarea eficientă a afacerilor în Telegram, Instagram, Facebook, Twitter, YouTube și TikTok. Oferă utilizatorilor săi o gamă largă de servicii SMM și de marketing pentru a îmbunătăți performanțele rețelei sociale: creșterea numărului de abonați, comentarii, aprecieri, vizualizări etc.
Avantaje ale LikesiD:

  • Garanție de 30 de zile pentru furnizarea serviciilor.
  • Prețuri accesibile.
  • Funcții actualizate constant.
  • Răspunsuri rapide din partea serviciului de asistență.

LikesiD oferă pachete mici de servicii pentru ca noii clienți să poată evalua rezultatele și calitatea serviciilor.
2) SocialBoss.org
Serviciul SocialBoss ajută la obținerea rapidă de abonați în Telegram și alte rețele sociale. Are o reputație bună și oferă o gamă largă de servicii pentru promovarea conturilor de afaceri.
Avantaje ale companiei:
– Garanție pentru calitatea serviciilor oferite.
– O gamă variată de opțiuni de plată, inclusiv diverse criptomonede.
Un dezavantaj al serviciului este faptul că interfața este disponibilă doar în engleză. Clienții care nu cunosc limba engleză sunt nevoiți să se bazeze pe intuiție pentru a înțelege cum să configureze un pachet de servicii.
3)  SocialsGrow.com
Serviciul SocialsGrow asigură creșterea rapidă a afacerilor prin sporirea numărului de abonați și alte activități.
Avantaje majore ale serviciului:
– Nivel ridicat de protecție a confidențialității utilizatorilor.
– Aplicarea funcției «Risk Free Guarantee», care permite returnarea plății în termen de 2 săptămâni.
SocialsGrow este un serviciu străin, cu interfață în limba engleză și navigare intuitivă.

Cum să creezi un canal Telegram pentru afaceri?
Pentru a crea un canal Telegram pe computer, trebuie să parcurgeți următorii pași:

  •  Accesați mesagerul Telegram și contul de afaceri.
  • Deschideți meniul lateral. Apăsați pe butonul cu trei linii orizontale situat în colțul din stânga sus al ecranului.
  •  Selectați opțiunea «Creează un canal» și introduceți un nume pentru canalul dvs.
  •  Descrieți contul. Scrieți o scurtă descriere și indicați nickname-ul dvs. în Telegram.
  •  Încărcați o fotografie de profil. Aceasta trebuie să fie ușor de recunoscut.
  •  Accesați setările Telegram. Apăsați pe opțiunea «Canal public» și introduceți link-ul.

Gata! Pentru a accesa canalul Telegram pentru afaceri, trebuie să apăsați pe fotografia de profil sau pe numele canalului.
Cum să gestionezi un canal Telegram pentru afaceri?
Pentru a crea o afacere în Telegram, este important să vă stabiliți obiectivele și să elaborați un plan de conținut. În această etapă, puteți folosi idei de afaceri în Telegram. Obiectivele creării unui cont de afaceri pot fi:
–  formarea imaginii;
–  vânzarea de produse sau servicii;
–  obținerea de profit din vânzarea de publicitate.
La elaborarea planului de conținut, ar trebui să vă ghidați după obiectivele proprii și după exemple de afaceri similare în Telegram. Calitatea conținutului este mai importantă decât cantitatea. Publicarea a 2-3 postări interesante și unice pe săptămână este percepută mai bine de clienți decât 2 postări mediocre zilnic. O postare de calitate va oferi utilizatorului răspunsuri la toate întrebările de interes într-un singur loc.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

timeserver.ru

Fusul orar al Republicii Moldova va fi introdus pentru prima dată în lege. Motivul

Fusul orar al Republicii Moldova – UTC+2 – ar urma să fie consfințit oficial în legislația națională. Guvernul a pregătit un proiect de hotărâre în acest sens, deoarece, după proclamarea independenței, țara noastră nu și-a introdus fusul orar în lege, iar acesta este una dintre măsurile obligatorii în procesul de integrare europeană, transmite EL.

Republica Moldova se află în Europa de Est, unde se aplică fusul orar UTC+2. Pe lângă stabilirea orei oficiale, autoritățile intenționează să stabilească și procedura de trecere la ora de vară — în conformitate cu practica țărilor UE. Dacă statele-membre ale Uniunii Europene vor renunța la schimbarea sezonieră a orei, Moldova le va urma exemplul, pentru a evita eventuale probleme în transportul de pasageri și mărfuri, turism și alte domenii.

Precizăm că, în septembrie 2018, Comisia Europeană a propus statelor-membre ale blocului comunitar să renunțe la trecerea la ora de iarnă și de vară. În sprijinul acestei decizii, CE a prezentat rezultatele unui sondaj la care au participat 4,6 milioane de cetățeni ai UE, dintre care 84% s-au pronunțat pentru eliminarea schimbării orei. De asemenea, potrivit Comisiei Europene, nu există motive economice pentru a continua schimbarea orei — economisirea de electricitate este minimă. În același timp, schimbarea orei dăunează sănătății.

Chișinăul a promis atunci că și Republica Moldova va renunța la schimbarea sezonieră a orei.

Parlamentul European a susținut propunerea. Ultima schimbare a orei era planificată pentru martie 2021. Însă, deocamdată, s-a decis să nu se ia o hotărâre definitivă, deoarece pe teritoriul UE există trei fusuri orare, iar între unele state-membre nu există consens. Prin urmare, renunțarea la trecerea la ora de iarnă și de vară a fost amânată până în 2026.

(VIDEO) 1295 de lei: De ce studenții din Moldova sunt nevoiți să muncească în loc să studieze?

Studenții din Moldova se zbat între studii și necesitatea de a-și asigura existența. Motivul — bursa de categorie I este de doar 1295 de lei, de trei ori mai mică decât coșul minim de consum (3300 de lei). Consiliul Național al Tineretului cere egalarea acestor indicatori, precum și introducerea unor măsuri suplimentare de sprijin, cum ar fi subvenții pentru cămine și credite educaționale cu dobândă 0%. Poveștile studenților confirmă gravitatea problemei: unora nu le ajunge bursa nici măcar pentru plata căminului, iar alții sunt nevoiți să lucreze în fast-food sau ca dansatori pentru a reduce povara financiară asupra părinților. Asta afectează direct performanța academică — studenții recunosc că nu reușesc să îndeplinească toate sarcinile la timp.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

screenshot

Munteanu plantează copaci la Cimișlia. Premierul a venit însoțit de cățelușul său (VIDEO)

Prim-ministrul Alexandru Munteanu participă pe 15 noiembrie la campania națională de împădurire. Acesta a venit împreună cu câinele său, potrivit unor imagini video surprinse de Pro TV.

Premierul, alături de mai mulți deputați, plantează copaci în satul Mihailovca, raionul Cimișlia, ca parte campaniei de împădurire. Acesta a fost surprins la fața locului cu patrupedul său.

Amintim că, astăzi, 15 noiembrie, a fost dat startul campaniei naționale de împădurire de toamnă, care este parte a Programului Național de Extindere și Reabilitare a Pădurilor, inițiat de președinta Maia Sandu. Prin această inițiativă, să planifică plantarea a 145 000 de hectare de pădure până în anul 2032. În primii doi ani de la lansarea programului au fost împădurite peste 16 000 de hectare, iar până la finalul lui 2025 se va ajunge la 20 000 de hectare.

Pe 12 noiembrie, Alexandru Munteanu a publicat un videoclip în care a comunicat că membrii Guvernului vor participa la acțiunile de plantare și i-a îndemnat și pe cetățeni să o facă. Informațiile privind locațiile și persoanele de contact sunt disponibile AICI.

(VIDEO) Cine „și-a trădat alegătorii” și cine „a îmbătrânit la putere”? Reacții la plecarea celor 5 deputați

„Este o trădare a cetățenilor”, „au fost luați doar pentru rating”, „vor mai urma plecări” — astfel comentează opoziția faptul că cinci deputați au părăsit fracțiunea PAS la o lună și jumătate după alegeri. Deputatul socialist Vladimir Odnostalco afirmă direct că sportivii și jurnaliștii cunoscuți au fost incluși în liste doar pentru a aduna voturi. În același timp, reprezentantul partidului de guvernare, Dinu Plîngău, replică: „Nu consider că este o trădare” și îndeamnă să fie analizată fiecare demisie separat. Iar președintele parlamentului, Igor Grosu, a mers și mai departe, declarând că opoziția „a îmbătrânit în Parlament și e lacomă după putere”. Pe fundalul acestui scandal, rămâne deschisă întrebarea dacă asistăm la o criză politică sau la o simplă rotație planificată.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

imagine simbol

Tarifele la gaz ar putea scădea în curând? Ministrul Energiei: „Există semnale”

Tarifele la gaz ar putea scădea în curând. Ministrul Energiei, Dorin Junghietu, a declarat pe 14 noiembrie, la emisiunea „Realitatea te privește”, că există semnale care indică o posibilă reducere, însă decizia finală va fi luată de Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică (ANRE).

Energocom-ul a făcut achizițiile de gaze, deja a furnizat gaze naturale către cetățeni pe parcursul a două luni. (…) Pe măsură ce au acumulat plățile și pe măsură ce s-au făcut furnizările de gaze, ei o să vină la ANRE în luna decembrie cu calculele, pentru a evalua devierile. (…) Cred că ceva premise de ajustare a prețului la gaze se întrevăd. Dar o să se expună ANRE-ul la momentul în care o să aibă deja cifrele și o să poată să facă calcule și o să poată să se expună. Dar din ce vedem și noi, există semnale că cel puțin pe tarifele de gaze o să fie o reajustare”, a declarat Dorin Junghietu.

În prezent, consumatorii casnici achită 16,74 lei pentru 1 m³ de gaz. Tariful a fost stabilit în decembrie 2024, atunci când ANRE a aprobat o creștere 3,13 lei pentru 1 m³ de gaz, ceea a reprezentat o majorare de 27,5%.

Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: