Telegram pentru afaceri: instrumente care vă vor crește productivitatea
Full Article 5 minutes read

Telegram pentru afaceri: instrumente care vă vor crește productivitatea

Telegram este o rețea socială creată inițial pentru comunicarea între utilizatori, care, în timp, a fost adaptată pentru a răspunde nevoilor antreprenorilor. Telegram pentru afaceri oferă câteva instrumente eficiente, pe care companiile le folosesc pentru a-și crește popularitatea în rândul publicului țintă, pentru a-și mări vânzările și pentru a-și spori profitul.

Oportunități unice ale Telegram pentru afaceri

Gestionarea afacerilor în Telegram este facilitată de funcțiile speciale ale acestui mesager:
–  Servicii și instrumente profesionale. Telegram oferă canale, boți și chat-uri de grup. Canalele funcționează similar conturilor de afaceri ale companiilor pe rețelele sociale. De exemplu, serviciul LikesiD ajută la promovarea canalelor pentru a le spori vizibilitatea în rezultatele căutării și pentru a crește numărul de abonați. Acest lucru contribuie la extinderea bazei de clienți și la creșterea volumului vânzărilor. Boții și chat-urile de grup asigură comunicarea necesară cu clienții.
–  Telegram Premium. Utilizatorii beneficiază de mai multe funcționalități decât în versiunea de bază a mesagerului. Sunt disponibile funcții importante pentru antreprenori: descărcare accelerată a documentelor, fotografiilor și videoclipurilor, precum și încărcarea acestora într-un spațiu de stocare nelimitat. Există, de asemenea, funcții de transcriere text a mesajelor vocale și de organizare a extragerilor de premii printre abonații contului. Boții de chat pot trimite clienților informații despre orele de funcționare și adresa biroului companiei, precum și răspunsuri rapide din șabloane prestabilite.
–  Telegram Ads. O platformă care permite lansarea de reclame în toate canalele deschise fără acordul proprietarilor acestora. Instrumentele oferă posibilitatea de a dezvolta eficient afacerea în mesagerul Telegram și de a spori profitul. Plasarea reclamelor pe platforma Telegram Ads contribuie la creșterea conștientizării sociale a companiei și a produselor sau serviciilor acesteia.
Telegram pentru afaceri: instrumente care vă vor crește productivitatea
Caracteristici ale instrumentelor Telegram pentru afaceri
Promovarea afacerilor în Telegram este posibilă datorită următoarelor funcții ale mesagerului:
–  Canale. Companiile creează un canal Telegram și îl folosesc ca un cont de afaceri. Acesta este făcut public, astfel încât publicul țintă să poată accesa și să se aboneze. Conturile de afaceri sunt utilizate activ în scopuri de marketing. Pe acestea sunt publicate mesaje despre promoții, sunt anunțate produse și servicii noi și sunt realizate sondaje. De asemenea, aceste conturi servesc ca medii corporative, pe care sunt publicate știri ale companiei și mesaje despre schimbările proceselor de afaceri. Prin urmare, este important să personalizați canalul Telegram pentru afaceri în culorile corporative.
–  Boți. Aceștia automatizează operațiunile de rutină. Boții sunt utilizați pentru primirea și procesarea comenzilor, realizarea sondajelor, trimiterea mesajelor și alte sarcini. Pentru magazinele online și site-urile care vând produse și servicii, sunt create boți de chat prin intermediul cărora se poate efectua plata directă. Utilizarea boților de chat ajută clienții să economisească timp și să îmbunătățească calitatea serviciilor.
–  Chat-uri de grup. Compania creează un grup din clienți fideli pentru a construi o comunitate în jurul mărcii sale. Telegram pentru afaceri oferă 2 tipuri de chat-uri de grup: chat-uri obișnuite și superchat-uri. Chat-urile obișnuite au un număr limitat de participanți — până la 200 de persoane. Superchat-urile nu au limită de participanți. Utilizatorii pot fi invitați în chat-uri prin link sau adăugați dintre clienții companiei.
Instrumentele prezentate ale mesagerului oferă multe oportunități pentru a stabili o comunicare eficientă cu clienții și pentru a automatiza procesele de rutină.
Telegram pentru afaceri: instrumente care vă vor crește productivitatea
Cele mai bune servicii pentru promovarea canalelor Telegram
Companiile pot găsi abonați în Telegram pentru afaceri cu ajutorul unor servicii speciale. Iată top 3 astfel de resurse:
1)  LikesID.com
Serviciul LikesiD dezvoltă strategii care asigură promovarea eficientă a afacerilor în Telegram, Instagram, Facebook, Twitter, YouTube și TikTok. Oferă utilizatorilor săi o gamă largă de servicii SMM și de marketing pentru a îmbunătăți performanțele rețelei sociale: creșterea numărului de abonați, comentarii, aprecieri, vizualizări etc.
Avantaje ale LikesiD:

  • Garanție de 30 de zile pentru furnizarea serviciilor.
  • Prețuri accesibile.
  • Funcții actualizate constant.
  • Răspunsuri rapide din partea serviciului de asistență.

LikesiD oferă pachete mici de servicii pentru ca noii clienți să poată evalua rezultatele și calitatea serviciilor.
2) SocialBoss.org
Serviciul SocialBoss ajută la obținerea rapidă de abonați în Telegram și alte rețele sociale. Are o reputație bună și oferă o gamă largă de servicii pentru promovarea conturilor de afaceri.
Avantaje ale companiei:
– Garanție pentru calitatea serviciilor oferite.
– O gamă variată de opțiuni de plată, inclusiv diverse criptomonede.
Un dezavantaj al serviciului este faptul că interfața este disponibilă doar în engleză. Clienții care nu cunosc limba engleză sunt nevoiți să se bazeze pe intuiție pentru a înțelege cum să configureze un pachet de servicii.
3)  SocialsGrow.com
Serviciul SocialsGrow asigură creșterea rapidă a afacerilor prin sporirea numărului de abonați și alte activități.
Avantaje majore ale serviciului:
– Nivel ridicat de protecție a confidențialității utilizatorilor.
– Aplicarea funcției «Risk Free Guarantee», care permite returnarea plății în termen de 2 săptămâni.
SocialsGrow este un serviciu străin, cu interfață în limba engleză și navigare intuitivă.
Telegram pentru afaceri: instrumente care vă vor crește productivitatea
Cum să creezi un canal Telegram pentru afaceri?
Pentru a crea un canal Telegram pe computer, trebuie să parcurgeți următorii pași:

  •  Accesați mesagerul Telegram și contul de afaceri.
  • Deschideți meniul lateral. Apăsați pe butonul cu trei linii orizontale situat în colțul din stânga sus al ecranului.
  •  Selectați opțiunea «Creează un canal» și introduceți un nume pentru canalul dvs.
  •  Descrieți contul. Scrieți o scurtă descriere și indicați nickname-ul dvs. în Telegram.
  •  Încărcați o fotografie de profil. Aceasta trebuie să fie ușor de recunoscut.
  •  Accesați setările Telegram. Apăsați pe opțiunea «Canal public» și introduceți link-ul.

Gata! Pentru a accesa canalul Telegram pentru afaceri, trebuie să apăsați pe fotografia de profil sau pe numele canalului.
Cum să gestionezi un canal Telegram pentru afaceri?
Pentru a crea o afacere în Telegram, este important să vă stabiliți obiectivele și să elaborați un plan de conținut. În această etapă, puteți folosi idei de afaceri în Telegram. Obiectivele creării unui cont de afaceri pot fi:
–  formarea imaginii;
–  vânzarea de produse sau servicii;
–  obținerea de profit din vânzarea de publicitate.
La elaborarea planului de conținut, ar trebui să vă ghidați după obiectivele proprii și după exemple de afaceri similare în Telegram. Calitatea conținutului este mai importantă decât cantitatea. Publicarea a 2-3 postări interesante și unice pe săptămână este percepută mai bine de clienți decât 2 postări mediocre zilnic. O postare de calitate va oferi utilizatorului răspunsuri la toate întrebările de interes într-un singur loc.

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: