Termoelectrica lansează un număr unic de contact. Ce fel de servicii vor putea accesa chișinăuienii

Termoelectrica lansează numărul unic de contact al serviciului Call-Center – 1300, se anunță într-un comunicat al instituției, astăzi, 12 februarie. Prin intermediului acestui număr de telefon, locuitorii municipiului Chișinău vor avea acces la aceeași gamă de servicii și operațiuni ce erau disponibile și până acum la numărul 022 447 447.

Serviciul Call-Center al Termoelectrica funcționează prin intermediul unei aplicații robotizate ce este disponibilă în limbile română/rusă, ce divizează informațiile oferite în mai multe domenii de interes:

– informații privind modul de achitare a facturii
– informații despre datorii sau contractare
– informații despre facturare
– informații despre deconectări/lucrări și avarii

Totodată, apelând la numărul scurt 1300, consumatorii Termoelectrica vor avea posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

– transmiterea indicelor curenți ai contorului
– sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele

Mai mult, pentru consultații suplimentare toți doritorii au posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite sunt înregistrate.

Paralel cu numărul scurt 1300 al serviciului Call-Center rămâne activ și numărul de telefon 022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate disponibile 24/24.

Pentru mai multe știri abonați-vă la pagina noastră de Facebook

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: