Ai un magazin online? Află cum te poți pregăti pentru un Black Friday de succes

Așa cum decembrie este luna Sărbătorilor și a cadourilor, pentru industria de e-commerce luna noiembrie este cea mai activă, fiind perioada în care se organizează evenimentul Black Friday, în care retailerii online din întreaga lume pregătesc unele dintre cele mai mari campanii promoționale din întregul an. Iar dacă ai un magazin online, cu siguranță este un eveniment important și pentru business-ul tău.

Odată cu organizarea unui eveniment de tip Black Friday, vei beneficia de o serie de avantaje imediate pentru afacerea ta online precum: mai multă notorietate, creșterea vânzărilor, extinderea bazei de clienți, posibilitatea de diversificare a portofoliului de produse, iar campaniile de marketing bine gândite pentru această ocazie te vor face remarcat în rândul publicului tău.

Pentru a te bucura de un eveniment de Black Friday de succes, trebuie să ai în vedere câteva aspecte care te vor ajuta ca totul să meargă fără probleme:

  • Oferă mai multe modalități de plată – cu cât oferi mai multe opțiuni de plată, cu atât poți atrage un public mai larg. Ține cont de faptul că, în fiecare an, un procent important de cumpărători renunță la produsele din coș pentru că nu pot plăti așa cum își doresc.
  • Verifică procesul de check-out – oamenii care fac cumpărături online, cu atât mai mult de Black Friday, vor să cumpere cât mai repede, așteptându-se la un proces de check-out cât mai rapid și eficient. Pentru a reduce riscul de abandonare a coșului de cumpărături online, asigură-te din timp că procesul de finalizare a comenzii este optimizat pentru cele mai bune rezultate.
  • Optimizează sistemul informatic pentru un trafic crescut – serverele site-urilor de comerț electronic se pot confrunta cu dificultăți în cazul unui trafic semnificativ mai mare așa cum este de Black Friday. Astfel, înainte de marele eveniment, verifică toate capacitățile tehnice ale site-ului pentru a identifica elementele care au nevoie de optimizare.
  • Dezvoltă varianta mobile a site-ului – oricând este nevoie de o versiune mobile a site-ului, dar cu atât mai mult de Black Friday. Clienții fac din ce în ce mai multe cumpărături direct de pe dispozitivele mobile, prin urmare asigură-te că site-ul tău este pregătit și pentru vizitatorii de pe mobile.
  • Asigură un stoc suficient de produse – de Black Friday, cantitatea de produse vândute este semnificativ mai mare. Estimează din timp marja numărului de comenzi astfel încât să nu te confrunți cu stocuri de marfă limitate sau chiar cu lipsa lor pentru anumite produse.
  • Comunică din timp cu serviciile de curierat – pentru a evita întârzierile în livrarea produselor comandate de Black Friday, discută din timp cu firma de curierat parteneră și stabilește o frecvență mai mare de ridicare a coletelor din depozit. Astfel, eviți posibilitatea blocajelor într-o perioadă și așa aglomerată, iar produsele tale ajung mai repede la clienți.
  • Eficientizează serviciul de suport clienți – de Black Friday, clienții tăi sau potențialii clienți pot solicita mai multe cereri de suport, indiferent că vorbim de informații legate de produse sau de diferite dificultăți întâmpinate în procesul de comandă. Asigură-te că există persoane instruite care să ofere asistență rapidă clienților, iar modalitățile prin care vă pot contacta să fie ușor de identificat pe site.
  • Construiește un plan de marketing dedicat evenimentului – o campanie completă de marketing și comunicare are rolul de a face cunoscute magazinul tău și promoțiile pe care le desfășori, dar și să atragă cât mai mulți clienți. Campania de marketing ar trebui să înceapă cu cel puțin câteva săptămâni înainte de eveniment, pentru a putea atinge toate tipurile de canale de comunicare pe care le ai la dispoziție, precum e-mail, rețele sociale, bannere sau alte tipuri de reclame plătite.

De grija stresului logistic te poate scuti în această perioadă un serviciu de e-fulfillment. Datorită serviciilor oferite de Frisbo, platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa, activă și în Republica Moldova, ai de acum oportunitatea de a externaliza toate serviciile logistice la un cost mai mic, predictibil, care poate fi inclus în strategia de preț a produselor, pentru ca tu să te concentrezi pe aspectele legate de promovare.

Ce este Frisbo? Frisbo este serviciul care preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor.

Astfel, dacă vrei să elimini toate problemele operaționale, cu Frisbo nu te mai preocupă:

  • depozitarea produselor (stocul este recepționat în siguranță și depozitat ordonat în rețeaua de hale partenere Frisbo)
  • procesarea comenzilor (când produsele sunt cumpărate din magazinul tău online, acestea sunt automat selectate în hală și ambalate de personal specializat, stocul fiind actualizat în timp real)
  • facturarea (facturile sunt emise prin platforma Frisbo, dar sub egida companiei tale)
  • livrarea acestora (algoritmul Frisbo cunoaște toți curierii și arbitrează ofertele lor, pentru ca tu să o primești pe cea mai bună)
  • retururile (ne ocupăm pentru tine și de procesarea retururilor înapoi în stoc, pentru ca nimic să nu se piardă).

Cu Frisbo beneficiezi de o experiență de vânzare facilă, toate canalele de vânzări se sincronizează automat într-un panou unic, pentru a putea urmări și administra procesarea comenzilor și stocul într-un singur loc.

Mai mult decât atât, Frisbo dispune de  integrări cu marile platforme de tip marketplace, pentru ca tu să poți vinde produsele tale pe mai multe canale și astfel să crești vânzările, dar și vizibilitatea ca afacere online pe mai multe piețe.

Serviciile Frisbo sunt disponibile magazinelor online care vând pe teritoriul Republicii Moldova, oferindu-le astfel posibilitatea de extindere pe piețe europene precum România, Polonia, Ungaria, Slovacia, Bulgaria, Austria, Germania, Cehia, Belgia, Italia, Spania, Portugalia sau Grecia continentală.

Astfel, de acum ai cale liberă spre spre publicul cumpărător european, printr-o platformă cu cea mai mare prezență în Europa Centrală și de Est, ce oferă chiar și livrare “a doua zi” în 10 țări europene.

Te-am convins? Cere un demo! Completează formularul disponibil pe https://www.frisbo.md/ pentru a fi contactat cu o ofertă personalizată.

De asemenea, mai multe detalii poți solicita la numărul de telefon +373 78600233.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

пресс-служба президента Беларуси

SUA au ridicat sancțiunile împotriva „Belavia”, Belarus a eliberat 52 de deținuți politici: rezultatele întrevederii lui Lukașenko cu reprezentantul lui Trump

Președintele Belarusului, Aleksandr Lukașenko, a avut pe 11 septembrie, la Minsk, o întâlnire cu trimisul special al președintelui SUA, John Cole. Potrivit publicației „Новая газета Европа”, discuțiile au durat aproximativ cinci ore. În urma întrevederii, SUA au ridicat sancțiunile impuse companiei aeriene „Belavia”, iar Belarus a eliberat 52 de deținuți politici.

Un videoclip filmat în timpul întâlnirii a fost publicat pe canalul de Telegram al serviciului de presă a lui Lukașenko. În cadrul discuțiilor, părțile au abordat subiectul eliberării deținuților politici din Belarus. Alexandr Lukașenko a propus „o înțelegere globală”.

Noi nu suntem adepții ideii ca aceste persoane să se afle în colonii de corecție. Cu atât mai mult cu cât ei nu au fost condamnați pentru politică. Noi nu avem asemenea articole în Codul Penal. Dacă lui Donald îi este interesant, îi putem prezenta pentru fiecare persoană în parte esența încălcărilor și infracțiunilor sale. Dacă Donald insistă că este pregătit să-i primească la el pe toți cei eliberați, fie cum o fi, haideți să încercăm să elaborăm o înțelegere globală”, a declarat Lukașenko.

Mai târziu, ambasada SUA la Vilnius a anunțat că în Belarus au fost eliberați 52 de deținuți politici de diferite naționalități. Aceștia au fost transportați în Lituania.

Potrivit presei din Belarus, printre cei eliberați se numără fostul Nicolai Statchevici, candidat la președinția Belarusului în 2010, Igor Losik, fondator al canalului „Беларусь головного мозга” și filosoful Vladimir Mațchevici.

Pe lângă eliberarea deținuților politici, John Cole a anunțat, în cadrul întâlnirii cu Lukașenko, că Statele Unite ale Americii ridică sancțiunile impuse companiei aeriene „Belavia” și examinează posibilitatea redeschiderii ambasadei sale la Minsk.

Cole i-a înmânat, de asemenea, lui Lukașenko o scrisoare din partea președintelui SUA. În aceasta, Trump și soția sa, Melania, l-au felicitat pe președintele belarus cu ocazia zilei sale de naștere, precum și pentru victoria tenismenei Arina Sobolenko la turneul US Open de la New York.

Amintim că, pe 21 iunie, un alt trimis special al președintelui SUA, Keith Kellogg, s-a întâlnit la Minsk cu Alexandr Lukașenko. În aceeași zi a fost anunțată eliberarea a 14 deținuți politici. Printre aceștia s-a numărat și opozantul Serghei Tihanovski, soțul fostei candidate la președinția Belarusului, Svetlana Tihanovskaia.

(VIDEO) Cine va aduce trupe ruse în Moldova?/Cu cine a fost Ceban la Roma?/Agitație electorală în transport?

Cele mai importante știri din Moldova și din lume în noua ediție NewsMaker!
— Nicușor Dan îndeamnă moldovenii să iasă la vot pe 28 septembrie
— Publicitate electorală cu Сeban în troleibuze?
— Ceban nu scapă de interdicții. Judecătorii români i-au respins cererea
— Selecționerul naționalei Moldovei la fotbal și-a anunțat demisia
— Atenționare de călătorie în Polonia!
— Reținuți pentru fraude online de mii de euro
— Aproape 18 mii de elevi au ales învățământul profesional
— Reținuți pentru fraude online de mii de euro
— Vlah cere explicații Canadei în legătură cu sancțiunile impuse
— Grosu cheamă diaspora la vot, iar Recean — să se gândească la viitor
— Arestarea lui Balan, parte din planul anti-Kremlin
— Un nou sezon „Real Politik”, din această seară la NewsMaker
Abonați-vă la NewsMaker – cele mai actuale știri fără cenzură.
Nu uitați să apăsați pe clopoțel pentru a nu rata noile ediții: zilnic, la 15:00 și 19:00, de luni până vineri.

noi.md/imagine simbol

Două televiziuni, amendate cu 5 000 și 7 000 de lei pentru discriminare în cadrul unor emisiuni de informare electorală

Consiliul Audiovizualului (CA) a sancționat pe 11 septembrie TV-Găgăuzia și Pro TV Chișinău cu 7 000 și, respectiv, 5 000 de lei pentru admiterea unor forme de discriminare în cadrul unor programe de informare electorale. Totodată, CA a aplicat și 15 avertizări publice pentru încălcarea legislației electorale privind reflectarea alegerilor parlamentare din această lună.

Potrivit unui comunicat al CA, monitorizarea a cuprins perioada 29 august – 4 septembrie, prima săptămână din campania electorală. CA a efectuat controlul tuturor celor 22 de posturi care au declarat că vor reflecta alegerile parlamentare din această toamnă: Moldova 1, TV-Găgăuzia, TVR Moldova, Jurnal TV, TV8, R Live TV, Cinema 1, Exclusiv TV, Pro TV Chișinău, 7 TV, Next TV, 1 TV, One TV, N4,  Star TV, Vocea Basarabiei TV, TV9, TVC 21, Canal Regional, Agro TV Moldova, TV Elita și Media TV.

Rezultatele monitorizării primei săptămâni de campanie electorală au arătat următoarele:

  • Știri cu caracter electoral au fost difuzate 505, ceea ce reprezintă aproximativ 31,4% din durata cumulată a buletinelor informative.
  • Prezența protagoniștilor în subiectele electorale: Concurenții electorali au fost cei mai vizibili în materialele cu tematică electorală, înregistrând 738 de apariții (47,9%). Cele mai puține apariții le-au avut organul electoral, cu 86 de menționări (5,6%).
  • Reflectarea concurenților electorali în buletinele informative: 18 servicii media audiovizuale (SMA) monitorizate au inclus informații despre concurenții electorali în cadrul buletinelor de știri. Singura excepție a fost ”TV-Găgăuzia” (GRT), care nu a difuzat niciun material referitor la aceștia.
  • Concurenții electorali cu cea mai mare vizibilitate: Blocul „Patriotic” a fost cel mai mediatizat concurent electoral, beneficiind de 1 oră, 24 min și 54 sec, ceea ce reprezintă 19,9% din timpul total dedicat concurenților. Următorii în clasament au fost Blocul „Alternativa”, cu 1 oră, 14 min și 42 sec (17,5%), și PAS, cu 1 oră, 13 min și 38 sec (17,3%). Împreună, acești trei concurenți au cumulat peste jumătate din durata totală de reflectare acordată tuturor actorilor electorali.
  • Reflectarea subiectelor conflictuale în buletinele informative: 18 SMA au difuzat în total 147 de subiecte cu caracter conflictual, dintre care 20 au fost prezentate într-un mod dezechilibrat.
  • Distribuția de gen a surselor citate în subiectele electorale: În ansamblu, subiectele electorale difuzate de cele 19 posturi TV au prezentat un ușor dezechilibru de gen în ceea ce privește sursele citate – 64% din totalul aparițiilor fiind a persoanelor de sex masculin și 36% a celor de sex feminin.
  • Relevanța temelor abordate în cadrul reflectării electorale: Majoritatea subiectelor difuzate au fost considerate relevante pentru procesul electoral, contribuind la informarea publicului cu privire la campania și actorii implicați, excepție fiind TVC 21 care a difuzat două subiecte irelevante incluse în rubrica specială.
  • Dezbateri electorale: 2 SMA au difuzat cumulat 4 dezbateri electorale: Vocea Basarabiei TV și Media TV fiecare câte 2 dezbateri. Next TV nu a organizat dezbateri electorale, deși s-a angajat prin declarație să organizeze dezbateri electorale în zi de miercuri, fără reluare, în perioada de raportare.
  • Publicitate electorală: 9 SMA din 22 au difuzat în total 224 spoturi de publicitate (dintre care 16 spoturi gratuite), cu o durată totală de 1 oră 53 min și 27 sec. Cele 9 SMA care au difuzat publicitate electorală sunt: Moldova 1, TV-Găgăuzia, Jurnal TV, TV8, Cinema 1, Exclusiv TV, Pro TV Chișinău, Next TV și One TV. Patru dintre acestea– Jurnal TV, Pro TV Chișinău, Next TV, One TV – au admis abateri la difuzarea publicității electorale.

O constatare a controlului a vizat admiterea de către postul public regional TV-Găgăuzia și cel privat național Pro TV Chișinău a exprimărilor de natură să constituie anumite forme de discriminare. „Or, contrar prevederilor art. 13 alin. (1) lit. d) din Codul serviciilor media audiovizuale, „în virtutea dreptului fundamental la informare, furnizorii de servicii media trebuie să respecte următoarele exigențe: … d) să evite orice formă de discriminare”, în cadrul unui program de informare electorală, difuzat de furnizorul public din regiunea găgăuză, invitatul a exprimat o opinie cu elemente de discriminare pe criteriul de orientare sexuală, fără ca moderatoarea să reacționeze sau să intervină pentru a semnaliza interlocutorului afirmația improprie”, a menționat CA.

Același tip de încălcare a fost remarcat în una din edițiile emisiunii de informare electorală, difuzate la postul Pro TV Chișinău. „Unele afirmații din intervenția invitatului au făcut referire la vârsta și starea fizică ale unui lider politic, cu statut de concurent electoral, aspecte care au fost catalogate de monitori ca forme de discriminare pe criteriul de vârstă”, a precizat CA.

Astfel, membrii CA au amendat compania GRT, care deține TV-Găgăuzia, cu 7 000 de lei, iar Pro TV Chișinău cu 5 000 de lei.

De asemenea, CA a aplicat și 15 avertizări publice pentru încălcarea legislației electorale privind reflectarea alegerilor parlamentare, care vor avea loc pe 28 septembrie.

Captură video/Ion Ceban/Facebook

Ceban, după ce judecătorii au refuzat să-i suspende interdicția în România și Schengen: „Toate tunurile sunt îndreptate spre mine”

Primarul degrevat al municipiului Chișinău și candidat la parlamentare, Ion Ceban, a declarat că nu se va opri aici, dar „își va apăra drepturile în toate instanțele”, după ce judecătorii români au respins cererea sa privind suspendarea interdicției de intrare în România și în spațiul Schengen.

Într-un mesaj însoțit de o intervenție video, Ceban a menționat că „toate tunurile sunt îndreptate spre el în campania electorală pentru alegerile parlamentare”.

„Cu mare regret, în loc să dezbatem subiectele pentru populație, salarii, pensii, locuri de muncă, plecarea masivă a oamenilor, ce face producătorul autohton, cum dezvoltăm diferite domenii, educație, sănătate, protecție socială, discutăm despre interdicțiile lui Ion Ceban. Ministrii, deputații de dimineață până seara dezbat subiectul despre Ion Ceban. În loc să discutăm despre soluțiile reale pe care le poate avea Republica Moldova. Să terminăm odată polemica asta absolut inutilă. Iar în ceea ce ține nemijlocit de decizia Curții de Apel București, vom merge în continuare conform procedurii legale și vom informa pe parcurs”, a menționat Ceban.

Precizăm că judecătorii români au respins cererea lui Ion Ceban prin care solicita ca interdicția de intrare în România și în spațiul Schengen să fie suspendată. Decizia a fost pronunțată pe 11 septembrie și poate fi atacată în decurs de 5 zile.

Judecătorii au decis să respingă „cererea formulată în contradictoriu cu Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Afacerilor Interne şi Inspectoratul General pentru Imigrări ca fiind introdusă împotriva unor persoane fără calitate procesuală pasivă”: „Respinge cererea de suspendare a executării dispoziţiei privind măsura interdicţiei de intrare în contradictoriu cu pârâţii Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră şi Serviciul Român de Informaţii ca inadmisibilă. Cu recurs în 5 zile de la comunicare. Cererea de recurs se depune la Curtea de Apel Bucureşti”, se arată în decizia judecătorilor.

***

Amintim că Ion Ceban are interdicție de intrare pe teritoriul României începând cu 9 iulie 2025, pentru o perioadă de cinci ani. Ministerul de Externe de la București a declarat că măsura este valabilă și în întregul spațiu Schengen. Ceban a calificat decizia drept una politică. Alături de edilul Chișinăului, încă doi cetățeni ai Republicii Moldova au primit interdicții. 

Ministra de Externe de la București, Oana Țoiu, a declarat că decizia de a-i interzice primarului Chișinăului accesul în România a fost luată în contextul în care, de ceva timp, autoritățile române documentează „legături complicate” ale acestuia cu reprezentanți ai Federației Ruse. Oficiala a reiterat, totodată, că decizia prin care Ceban și încă doi cetățeni moldoveni au primit interdicție de intrare pe teritoriul României a fost luată strict „din rațiuni care țin de siguranța națională”. Ceban a respins public aceste acuzații.

Pe 6 august, la o lună după ce a fost interzis în UE, Ceban a anunțat că a inițiat, prin avocații săi din România, demersurile legale pentru contestarea deciziei de interdicție de intrare în România și, implicit, în spațiul Schengen, impusă de autoritățile de la București.

Pe 13 august, avocații lui Ceban au anunțat că a fost declanșată o procedură prealabilă prin care autorității emitente i s-a cerut să revoce interdicția. Totodată, în instanță a fost solicitată suspendarea deciziei care îi interzice primarului să intre în România.

Mai amintim că, în seara zilei de 31 august, având în vedere interdicția de a intra în spațiul Schengen, Ion Ceban a anunțat că se află la Roma, Italia. Pe 1 august, Ministerul român de Externe a explicat că lui Ceban, „cu titlu excepțional, conform prevederilor Regulamentului Schengen, i s-a acordat de către Italia o viză limitată”. Aceasta prevede „o singură intrare, valabilă doar pentru Italia și doar până la 3 septembrie pentru a participa la o conferință pentru primării sub egida UNESCO”, a relatat publicația română g4media.ro.

Andrei Mardari / NewsMaker

Ursula von der Leyen vrea interzicerea rețelelor sociale pentru minorii sub 16 ani

Președintele Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, ia în calcul interzicerea accesului la rețelele de socializare pentru minorii sub 16 ani. Oficiala a declarat că o comisie de experți va analiza legislația din Australia, pentru a veni cu soluții similare. Precizările au fost făcute în discursul privind starea UE, care a fost susținut în Parlamentul European, pe 10 septembrie.

Urmăresc îndeaproape punerea în aplicare a politicii lor (a Australiei – n. r.) pentru a vedea ce măsuri putem lua în Europa. Voi însărcina un grup de experți să mă consilieze până la sfârșitul acestui an cu privire la cea mai bună abordare pentru Europa”, a declarat Ursula von der Leyen, potrivit Euronews.

În Australia, minorii sub 16 ani nu au voie să utilizeze platformele Snapchat, TikTok, Facebook, Instagram și X.

În prezent, utilizarea acestor rețele este reglementată la nivel național în statele europene.

Precizăm că președintele Franței, Emmanuel Macron, a anunțat recent că Franța va restricționa accesul copiilor sub 15 ani „în termen de câteva luni”, dacă Uniunea Europeană nu intervine. Declarația sa a venit după ce un membru al personalului școlar a fost înjunghiat de un elev de 14 ani, în Nogent.

Unele state-membre ale UE, printre care și Țările de Jos, au sfătuit părinții să nu permită copiilor sub 15 ani la utilizarea platformelor de socializare, invocând „probleme psihologice și fizice”.

În luna iunie, Comisia a publicat „orientări” privind protecția minorilor, în temeiul Legii privind serviciile digitale (DSA), pentru a proteja copiii de riscurile online, printre care radicalizarea, comportamentul problematic, dependența, hărțuirea cibernetică și practicile comerciale dăunătoare.

Liniile directoare se vor aplica tuturor platformelor online accesibile minorilor. Comisia Europeană a anunțat, în același timp, că va colabora cu cinci țări ale UE: Danemarca, Franța, Grecia, Italia și Spania, pentru elaborarea unei „aplicații naționale personalizate de verificare a vârstei”.


Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: