„Nu te vaccina!” O agenție de publicitate americană utilizează umorul negru pentru a promova imunizarea
Full Article 2 minutes read

„Nu te vaccina!” O agenție de publicitate americană utilizează umorul negru pentru a promova imunizarea

O companie americană de publicitate a recurs la o metodă inedită pentru a promova imunizarea împotriva coronavirusului, informează Washington Post. Pe străzile din orașul Charlotte, Carolina de Nord, a fost observat un camion negru, care amintește de serviciile funerare. Pe mijlocul de transport a fost înscris mesajul „Nu te vaccina”, iar mai jos, denumirea unui site și un număr de telefon.

S-a dovedit a fi o metodă de promovare a campaniei de vaccinare împotriva coronavirusului. Imaginile cu camionul respectiv au devenit virale pe internet, iar utilizatorii au făcut schimb de opinii. În realitate, nu a fost vorba despre servicii funerare, așa cum părea la prima vedere.

Accesând site-ul web, utilizatorii ajungeau pe o pagină unde apărea mesajul „Vaccinează-te acum. În caz contrar, ne vedem în curând!”. Ulterior, utilizatorii erau redirecționați către pagina de programare pentru vaccinare a companiei locale StarMed, care oferă servicii medicale.

Timp de o zi, oamenii din spatele inițiativei au rămas un mister. Marți, o agenție locală de publicitate și-a asumat ideea. „Am fost noi. Vaccinați-vă!”, a scris agenția BooneOakley, pe Twitter.

Potrivit Washington Post, mai puțin de 55% din populația SUA este imunizată complet împotriva coronavirusului.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: