foto simbol

Un bărbat din capitală s-a împușcat în regiunea capului. Ce spune poliția?

Un bărbat de 42 de ani a ajuns la spital, după ce s-a împușcat în cap. Incidentul s-a produs în noaptea de 12 octombrie, la ora 03:40. Informația a fost confirmată pentru NM de către ofițerul de presă al poliției capitalei, Natalia Stati.

Inspectoratul de poliție al sec. Rîșcani a fost sesizat prin intermediul serviciului unic 112, de către o femeie. Aceasta le-a spus polițiștilor că un bărbat și-a tras un glonte în regiunea capului. Incidentul s-a produs într-un apartament situat pe strada Petru Rareș.

În cadrul documentării, polițiștii au stabilit că bărbatul locuia împreună cu concubina sa, iar arma din care a efectuat împușcătura era deținută legal.

Acesta a fost preluat de un echipaj medical și transportat la spital pentru îngrijiri medicale. Femeia susține că nu a avut loc nicio ceartă între ei.

Pe cazul dat a fost inițiat un proces penal, iar polițiștii urmează să stabilească toate circumstanțele în care s-a produs incidentul, dar și motivele pentru care individul a recurs la acest gest.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Administraţia Națională a Drumurilor

FOTO Circulația pe podul de pe șoseaua Balcani, redeschisă: ce lucrări s-au făcut și cât au costat

Administrația Națională a Drumurilor a anunțat că, pe 3 iulie, a fost redeschisă circulația pe podul peste râul Bâc, situat pe șoseaua Balcani din municipiul Chișinău, precum și pe pasajul rutier peste calea ferată din zonă și pe drumul de acces către strada Pietrăriei.

Potrivit Administrației Naționale a Drumurilor, implementarea acestui proiect a presupus un volum complex de lucrări, precum:

– construcția a circa 2 km de drum (inclusiv drum de acces zona Pruncul cu o lungime de 920 m (denivelat), str. Pietrăriei, bretele de acces str. Calea Ieșilor, acces s. Ghidighici), înălțimea terasamentelor pe alocuri ajunge la 7 m, iar înălțimea sistemului rutier este de aproximativ 77-97 cm;

– construcția a 2 poduri (un pod de încrucișare cu lungimea de circa 80 m, lățimea circa 14 m, care denivelat asigură traversarea r. Bâc, și a drumului de acces spre str. Pietrăriei;

– construcția a unui pasaj ce traversează calea ferată cu o lungime de cca 60 m și lățimea de circa 14 m, prevăzut cu două benzi de circulație de 3,75 m fiecare la ambele poduri și trotuar pe partea stângă la ambele poduri;

– instalarea unui sistem modern de iluminat electric exterior, cu montarea a 52 de piloni, corpuri de iluminat, pozarea a cca 2 km de cablu pentru acesta;

– regularizarea albiei râului Bâc pe o lungime de cca 500 m, consolidarea acesteia;

– construcția unui zid de sprijin din gabioane, cu o lungime de 150m;

– construcția a 5 podețe;

– amenajarea stației de epurare a apelor pluviale.

„Valoarea actuală a proiectului constituie circa 184,79 milioane lei, dintre care 38,37 milioane lei pentru construcția podului peste râul Bâc, 29,99 milioane lei pentru construcția pasajului peste calea ferată, iar 95,45 milioane lei pentru lucrările de construcție a drumurilor și acceselor, inclusiv drumul de acces spre zona industrială Pruncul (acces nr. 1, 2 și 3), strămutarea albiei râului Bâc și lucrările de racordare cu strada Pietrăriei”, au comunicat reprezentații instituției.

Potrivit Administrației, lucrările sunt finalizate în proporție de 99%. „Până la recepția finală, vor fi efectuate lucrări minore rămase, printre care: aplicarea celui de-al doilea strat de vopsea pe parapetele pietonale, consolidarea conului de acces la pasaj, finalizarea unei porțiuni de zid din gabioane și a trotuarului pe drumul de acces spre strada Pietrăriei, amenajarea zonei mediane pe drumul M1 în zona SAC „VENTO” și consolidarea unei porțiuni de 30 m a albiei râului Bâc”, au precizat reprezentanții Administrației Naționale a Drumurilor.

Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale a declarat că segmentul reabilitat face parte din drumul M1, care leagă vama Leușeni și frontiera cu România de Chișinău, și continuă spre Dubăsari și frontiera cu Ucraina. În același timp, este parte a coridorului de transport Est–Vest, cu impact direct asupra conectivității regionale, comerțului transfrontalier și mobilității cetățenilor.

Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: