facebook.com

Chironda i-a solicitat lui Ceban inițierea unei anchete de serviciu în privința arhitectului-șef al mun. Chișinău. Care este motivul?

Viceprimarul capitalei Victor Chironda i-a solicitat primarului general, Ion Ceban, să inițieze o anchetă de serviciu în privința Svetlanei Dogotaru, arhitectul-șef al municipiului Chișinău și șefa Direcției Generale Arhitectură, Urbanism și Relații Funciare. 

„Am susținut o conferință de presă în care am expus poziția mea referitor la tentativele de autorizare a demolării Hotelului Național din centrul capitalei. Având în vedere cele expuse în conferință, constat o lipsă de profesionalism și responsabilitate din partea șefului Direcției de Arhitectură și Urbanism și arhitectului-șef al orașului, doamna Svetlana Dogotaru, care permite beneficiarului să încalce procedurile de elaborare a documentației de urbanism și să inducă în eroare primarul și viceprimarii care trebuie să semneze actele permisive, sau o tentativă de a justifica cu orice preț intenția beneficiarului de a iniția procesul de demolare a hotelului”, a scris Chironda pe pagina sa de Facebook.

În acest sens, Chironda i-a solicitat lui Ion Ceban să inițieze o anchetă de serviciu în privința Svetlanei Dogotaru și să o suspende din funcție pe durata anchetei.

„Am solicitat primarului general inițierea procedurii de anchetă de serviciu asupra dna. Svetlana Dogotaru și asupra executorilor care au falsificat procesul-verbal al Consiliului Urbanistic din 11.03.2021, și au admis sau au contribuit la încălcarea procedurilor de elaborarea a PUD-ului și încălcarea procedurilor de autorizare a desființării Hotelului Național”, a mai scris Chironda.

NM a încercat să obțină un comentariu din partea Svetlanei Dogotaru. La momentul publicării știrii, NM nu a primit nici un răspuns.

Ulterior, Ion Ceban a venit cu o reacție la acest subiect.

„Astăzi am văzut că un viceprimar s-a dat cu părerea referitor la unele subiecte care țin de activitate și eu voi comenta în detaliu când mă vor întoarce de la Buzău”, a spus Ceban într-un live pe Facebook.

Nota Informativa PG Hotel N… by Victor Chironda

 

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Vocea clienților maib – la baza creării de experiențe bancare care fac diferența

La maib, știm cât de importantă este experiența bancară, de aceea investim continuu pentru a o îmbunătăți, ascultând permanent vocea clientului, centrând procesele pe client și dezvoltând noi funcționalități pornind de la necesitățile și așteptările clienților.

Întâlnirile periodice cu clienții au devenit parte din agenda oamenilor maib. Indiferent de formatul acestora – meetup-uri sau brunchuri, de subiectul discutat, ceea ce le definește este dialogul deschis, transparent, energia și entuziasmul de a oferi și auzi feedbackul. 

Recent, am invitat clienții Retail să discutăm pe îndelete despre experiențele lor în relația cu maib. De această dată, invitați au fost cei care ne-au scris în comentarii sau mesaje private despre experiențele lor. Și… am vorbit câteva ore despre credite și carduri, aplicația maibank, deservire, despre banking uman și despre ce contează cu adevărat în relația clienților cu maib. A fost mai mult decât un schimb de impresii. A fost o discuție sinceră, cu feedback constructiv, idei valoroase și soluții la care deja lucrăm. 

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:

„Pentru echipa maib, știm cum e nu este doar un slogan. E o promisiune: că vom continua să ascultăm clienții, să fim prezenți în relația cu ei, să îmbunătățim constant fiecare interacțiune și să dezvoltăm servicii și produse intuitive, aliniate așteptărilor și care să le depășească. Acest gen de întrevederi cu clienții ne inspiră, ne responsabilizează și ne ajută să ținem pulsul pe ceea ce contează cu adevărat. Vreau să le mulțumesc clienților maib pentru că sunt atât de deschiși și de sinceri, le mulțumesc pentru aprecieri și critici deopotrivă de valoroase, pentru sugestii și implicare. Și le mulțumesc oamenilor maib, care muncesc zilnic pentru a crea experiențe centrate pe clienți atât pe platformele digitale, cât și în rețeaua de sucursale.”

Pentru a participa la următoarea ediție a evenimentelor din seria brunchurilor, clienții sunt invitați să scrie un mesaj la adresa [email protected], indicând subiectul care și-ar dori să fie abordat.

Tu conduci. maib

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: