Cum obții consultație gratuită la JustConsult pentru perfectarea unui buletin românesc

Nu știi de unde s-o începi cu dosarul de cetățenie română sau cum să obții acte românești? Ți se pare prea complicată procedura pentru perfectare a unui buletin românesc? Sau, poate, te-ai blocat la o anumită etapă și nu mai știi ce urmează? JustConsult îți răspunde la orice întrebare.

E adevărat că informație despre cetățenia română și actele românești găsești foarte simplu pe Internet. Simplu și într-un volum foarte mare. Dar, oare, ce procent din această informație e veridic? Pe cine crezi și de ce?

JustConsult a creat un call-centru specializat pentru a răspunde la întrebări privind procedurile legale existente în domeniul cetățeniei române și vor ghida la orice etapă până la obținerea unui pașaport român sau buletin românesc. Operatorii companiei sunt instruiți să răspundă până și la cele mai complicate întrebări, iar răspunsurile pe care le primești corespund ultimelor actualizări din legislația privind cetățenia română și în perfectarea actelor românești.

Cum soliciți consultația gratuită la JustConsult?

Pe site-ul oficial al companiei justconsult.md vei găsi un formular. Completând acest formular, vei solicita consultația gratuită a unui specialist în acte românești. Dacă vrei, de exemplu să fii consultat cum obții un buletin românesc, vei indica acest lucru în formular. Astfel, consultantul care va reveni cu un apel către tine îți va oferi informații ample despre perfectare buletin de identitate românesc.

În cazul în care dorești să primești un răspuns rapid privind perfectarea actelor românești, poți apela direct la numărul 022 10 50 80. Un consultant va prelua apelul și îți va oferi detaliile de care ai nevoie.

De ce oferim răspunsuri gratis?

  • Pentru că ne pasă de lege.
  • Pentru că tot mai multă lume suferă de înșelăciunile intermediarilor.
  • Pentru că procedura de redobândire a cetățeniei e complicată și conține multe detalii pe care tu nu le cunoști.
  • Pentru că e dreptul tău să-ți redobândești cetățenia română.

Cât durează procedura de perfectare a unui buletin de identitate românesc? De ce perioada reală de așteptare nu corespunde cu perioada legală, stabilită oficial? La ce etape se pot depune actele prin procură și cine te poate ajuta?

La aceste și orice alte întrebări, legate de cetățenia română, găsești răspuns la JustConsult.

Program call-centru:

Avantajul de a apela la call-centru JustConsult este că activează în fiecare zi. Poți solicita informații de luni până Vineri de la 08:00 până la 20:00. În zilele de Sâmbătă call-centrul JustConsult activează între orele 09:00 – 20:00, iar Duminică: 11:00 – 20:00.

Uneori, avem prea multe solicitări, de aceea s-ar putea să aștepți mai mult pe fir. Știm că urgențele nu așteaptă, de aceea, ne poți lăsa numărul tău și revenim noi cu apel.

De ce să apelezi la JustConsult pentru acte românești

  • JustConsult oferă garanții juridice pentru fiecare serviciu sau act perfectat;
  • Ai garanții de executare a tuturor angajamentelor, printr-un contract pe care îl vei semna chiar de la început;
  • Bon fiscal pentru fiecare plată efectuată;
  • Siguranța datelor personale. În domeniul cetățeniei române, JustConsult este unica compania din Republica Moldova, înregistrată în calitate de operator de date cu caracter personal;
  • Call-centru profesionist, care activează zilnic;
  • Parc de transport propriu. JustConsult efectuează toate cursele spre România cu microbuze confortabile și sigure.

Ai o întrebare cu privire la acte românești? Sună 022 10 50 80. Poți să comunici cu noi și prin chat-ul direct de pe site-ul justconsult.md.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

„Nu putem să lăsăm aeroportul fără aprovizionare”. Munteanu, după sancțiunile SUA împotriva Lukoil

Guvernul caută soluții pentru asigurarea alimentării cu combustibil a Aeroportului Internațional Chișinău „Eugen Doga”, după sancțiunile SUA împotriva Lukoil și Rosneft subliniind că deciziile nu pot fi luate peste noapte. Premierul Alexandru Munteanu a precizat că este nevoie de o soluție rezonabilă care să garanteze securitatea și funcționarea aeroportului, considerat „poarta țării”.

„Nu putem să lăsăm Aeroportul Chișinău fără aprovizionare, dar ne gândim la toate aceste aspecte. Vă promit că în cel mai scurt timp vom comunica soluțiile. Sunt diferite variante, iar noi analizăm care este calea cea mai bună, respectând angajamentele și cadrul legal”, a declarat Munteanu.

La rândul său, Ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Vladimi Bolea, a explicat că grupul de lucru al Guvernului monitorizează îndeaproape situația legată de Lukoil.

„Lukoil deține aproximativ 110 benzinării din cele circa 570 din țară, fiind un agent economic de mare anvergură și un jucător important pentru economia națională. Mai mult, compania este singurul importator și vânzător de produse petroliere pentru Aeroportul Chișinău și deține infrastructura de depozitare și încărcare a avioanelor pe teritoriul aeroportului”, a explicat ministrul.

Vladimir Bolea a precizat că infrastructura implicată a fost împărțită în trei componente: rețeaua de benzinării, infrastructura de depozitare angro în afara aeroportului și infrastructura pe teritoriul aeroportului.

„La etapa actuală, totul merge normal. Nu există niciun pericol ca aeroportul să rămână fără combustibil. Problemele care apar vor fi gestionate, iar funcționarea aeroportului va fi asigurată în permanență”, a adăugat oficialul.

Oficialul a subliniat că orice decizie va fi luată respectând cadrul legal și angajamentele internaționale ale Republicii Moldova, inclusiv în privința sancțiunilor impuse companiilor asociate agresorilor internaționali.

***
Amintim că, pe 22 octombrie, pe lista neagră a Statelor Unite ale Americii au fost incluse cele mai mari companii petroliere ruse – „Rosneft” și „Lukoil” – precum și aproximativ 50 de filiale ale acestora. Anunțul a fost făcut de ministrul de finanțe al SUA, Scott Bessent, care a declarat că cele două companii „finanțează mașinăria de război a Kremlinului”. Sancțiuni similare împotriva celor două companii petroliere ruse au fost introduse cu o săptămână mai devreme de către Marea Britanie.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
Colaj NM

Serviciul Vamal va avea un nou șef. Alexandru Iacub va prelua o nouă funcție

Pe 5 noiembrie, Guvernul Munteanu a aprobat eliberarea lui Alexandru Iacub din funcția de director al Serviciului Vamal. În locul său, a fost numit Radu Vrabie. În același timp, cabinetul de miniștri a aprobat numirea lui Alexandru Iacub în funcția de secretar general adjunct al Guvernului.

La ședința cabinetului de miniștri s-a propus și aprobat eliberarea lui Alexandru Iacub din funcția de director al Serviciului Vamal, începând cu 5 noiembrie, în baza cererii sale de demisie. Menționăm că, pe 4 noiembrie, Iacub a anunțat că pleacă de la Serviciul Vamal. La ședința Guvernului, ministrul Finanțelor, Andrian Gavriliță, a declarat că Alexandru Iacub „rămâne un membru foarte important al echipei”. „El nu pleacă. (…) El trece într-un nou rol, să zic așa, nu mai puțin important și relevant. O să ne fie alături în continuare”, a adăugat ministrul.

„Ce a spus domnul ministru Gavriliță e foarte corect. Ne-am întâlnit cu domnul Iacub, am discutat și a avut și el unele dubii, ezitări, dar direcția care și-a asumat-o domnul Buzu e foarte importantă și foarte complexă și cu siguranță are nevoie de o susținere acolo. Mă bucur că domnul Iacub a acceptat această provocare, o provocare pentru dumnealui. (…) O să revenim puțin mai târziu la aprobarea noii funcții a domnului Iacub”, a declarat, la rândul său, premierul Alexandru Munteanu.

Ulterior s-a propus și aprobat numirea lui Radu Vrabie în funcția de director al Serviciului Vamal, începând cu 7 noiembrie. „Domnul Vrabie este un profesionist, cu aproape 20 de ani de experiență, ocupând funcții de conducere în mediul privat și programe de dezvoltare internațională. În ultimii 6 ani, dumnealui a fost vicedirector la câteva echipe care asigurau suportul în modernizarea Serviciului Vamal”, a declarat ministrul Finanțelor, Andrian Gavriliță.

La ședință s-a propus și votat numirea prin transfer a lui Alexandru Iacub în funcția de secretar general adjunct al Guvernului din data de 6 noiembrie.

Menționăm că, la aceeași ședință, Guvernul a aprobat numirea lui Alexei Buzu în funcția de secretar general al Guvernului, începând cu 5 noiembrie.

„Euforia a durat puțin, dar trebuie să lucrăm și mai mult”. Mesajul transmis de Munteanu la prima ședință de Guvern

Primul mesaj al premierului Alexandru Munteanu, rostit în cadrul primei ședințe a Guvernului după investire, a fost unul de apreciere pentru echipă, dar și de mobilizare pentru viitor.

„Bună ziua, stimați colegi, dragi miniștri. Mă bucur foarte mult că deja, doar după câteva zile de la investire, începem activitățile noastre și avem multe lucruri importante de decis azi. Emoțiile mele sunt foarte pozitive, mai ales după aprecierile primite ieri din Bruxelles, care au remarcat progresele obținute într-un timp foarte dificil pentru țara noastră”, a declarat Munteanu.

Totodată, Munteanu a subliniat că succesul trebuie să fie urmat de muncă intense.

„Trebuie să constatăm și să ne bucurăm, să savurăm momentul, dar euforia a durat puțin. Trebuie să lucrăm și mai mult, 7 zile din 7, 24 de ore din 24, pentru a obține progrese și mai mari”, a adăugat premierul.

Guvernul condus de Alexandru Munteanu a fost investit în funcție în data de 1 noiembrie 2025. În cadrul primei ședințe, premierul a declarat că, doar după câteva zile de la investire, activitățile Guvernului au început deja și sunt multe decizii importante de luat.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
pas2025.md

Mai mulți medici primeau fraudalos diplome la medicină? Emil Ceban răspunde acuzațiilor

Ministrul Sănătății, și fostul rector al Universității de Stat de Medicină și Farmacie din Chișinău, Emil Ceban, susține că informațiile despre un rezidențiat care nu s-ar fi desfășurat în realitate la USMF sunt false. Fostul rector al universității afirmă că a aflat de la presă despre perchezițiile care au loc în România. El subliniază că toate diplomele și activitățile studenților sunt urmărite printr-un sistem digital riguros. Rectorul mai precizează că orice absență este înregistrată automat, iar acuzațiile nu corespund realității.

„Universitatea utilizează un sistem informațional în care fiecare student, de la înscriere până la absolvire, este monitorizat zi de zi. Totul este documentat și digitalizat: fiecare curs, fiecare examen și fiecare notă. Nimeni nu le poate modifica. Dacă un student lipsește mai mult de 2-3 zile, sistemul generează automat o alertă. Prin urmare, aceste acuzații sunt false”, a declarat fostul rector.

Despre perchezițiile din România, rectorul a adăugat că „organele competente se ocupă de acest caz, iar când vom avea rezultatele, vom oferi explicațiile necesare”.

„După ședința de guvern o să mă autosesizez, o să sun la organele competente, o să facem legătură cu colegii noștri din România și o să avem o claritate și o să vă dăm un răspuns clar pe această întrebare”, a mai spus rectorul.

Amintim că Parchetul General din România, și ofițerii IGPR au efectuat 14 percheziții în București și mai multe județe, inclusiv la sediul unei instituții publice. Ancheta vizează posibile infracțiuni de înșelăciune, fals material în înscrisuri oficiale, fals informatic, uz de fals și exercitarea fără drept a unei profesii. Potrivit procurorilor, 12 persoane urmează să fie duse la audieri, dacă vor fi depistate.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

VIDEO Prima ședință a cabinetului premierului Munteanu. Taxe mai mari pentru servicii civile, în agendă

Guvernul condus de Alexandru Munteanu s-a întrunit pe 5 noiembrie în prima ședință după învestire. În agendă se află 14 subiecte. Printre acestea se numără un subiect privind resursele umane, acordul în baza căruia funcționează Centrul Cultural Rus, precum și un proiect referitor la serviciile prestate de Agenția Servicii Publice, care prevede taxe mai mari pentru serviciile civile.

Amintim că Guvernul Munteanu a depus jurământul de învestire pe 1 noiembrie, după ce 55 de deputați ai PAS i-au acordat votul de încredere.

Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: