În Moldova, datele arată că dragostea trece prin stomac, iar sushi a devenit produsul de top în vânzări de Valentine’s Day. În acest an, Glovo sărbătorește Săptămâna Îndrăgostiților cu o ofertă încântătoare, care îmbină gastronomia rafinată cu surprizele dulci, pentru a transforma fiecare moment într-o declarație de iubire.
Între 12 și 18 februarie, Glovo aduce în prim-plan peste 50 de parteneri, fiecare pregătit să ofere reduceri între 10% și 30%, promoții de tipul 2 la preț de 1, livrare gratuită și combo-uri special concepute pentru îndrăgostiți. Toate cu livrare rapidă la ușa ta, indiferent dacă ești acasă, la birou sau la o întâlnire cu persoana iubită.
Surprize de Vis încântă cu livrare gratuită și 25% reducere la o selecție de buchete, creând momente magice pentru cei dragi. Mia Flori adaugă frumusețe și parfum zilelor tale, oferind livrare gratuită și 15% reducere. Viorica Cosmetic răsplătește grija pentru persoana iubită cu livrare gratuită și o ofertă de 3 produse la preț de 2. Linella facilitează cina romantică perfectă, cu livrare gratuită pentru comenzi de la 800 lei. Hatiko Sushi și Quattro Stagioni invită la o escapadă culinară inedită, cu 20%, respectiv 30% reducere la selecții speciale.
Partenerii noștri de sushi, cunoscând tendința, sunt tot mai creativi, oferind seturi special concepute pentru îndrăgostiți. Yapona Mama, de exemplu, propune setul «Love Is…», combinând gustul inovativ al Japoniei cu romantismul sărbătorii.
Nu în ultimul rând, alți parteneri vin în întâmpinarea celor în căutare de inspirație sau cu timp limitat, oferind combo-uri gata pregătite, de la buchete de flori acompaniate de torturi, la cutii în formă de inimă, toate gândite să aducă bucurie și zâmbete.
Săptămâna Îndrăgostiților pe Glovo este o ocazie unică de a celebra iubirea, transformând fiecare comandă într-un gest memorabil. Indiferent de surpriza pe care alegi să o faci, Glovo este alături de tine, asigurându-se că bucuria și afecțiunea sunt livrate direct la ușa persoanei iubite.
Despre Glovo:
Glovo este o aplicație multi-categorie pionieră care conectează utilizatorii cu afaceri și curieri, oferind servicii la cerere, de la restaurante locale și supermarketuri până la farmacii și magazine de retail. Fondată în 2015 la Barcelona, Glovo operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.