Un băiat de 10 ani ar fi fost agresat de taxatoarea unui troleibuz din capitală, după ce aceasta i-a cerut, în limba rusă, să plătească pentru călătorie. Potrivit mamei minorului, acesta s-a blocat și nu i-a putut răspunde fiindcă nu cunoaște limba. Femeia a precizat că a depus o plângere în adresa Regiei Transport Electric Chișinău (RTEC). Mai târziu, ea a anunțat că a fost contactată de întreprinderea municipală, iar problema a fost soluționată.
Incidentul a avut loc în seara de 13 august. Băiatul care se întorcea acasă din vizită de la un prieten, a urcat în troleibuzul nr.4. Potrivit mamei minorului, la un moment dat, taxatoarea i-a cerut copilului să achite călătoria, adresându-i-se în limba rusă. Cu toate acestea, copilul nu și-a dat seama ce-i spuse taxatoare, întrucât nu cunoaște rusa, după care aceasta l-a dat afară din mijlocul de transport într-un mod agresiv.
„La întoarcere spre casă în jurul orei 18.34 a urcat în troleibuzul cu ruta Nr4( Strada Indepedenței colț cu Hristo Botev, direcția spre Grădina Botanică), doamna taxatoare, dacă o pot numi așa, pentru că nu merită, s-a adresat în limba rusă, el s-a blocat și i-a răspuns că nu cunoaște rusa și fără altă explicație copilul meu de 10 ani a fost agresat. Taxatoarea l-a apucat de tricou și mână și l-a forțat să iasă afară”, a relatat mama minorului.
Femeia a declarat că băiatul și-a sunat plângând bunicii și le-a povestit ce s-a întâmplat în troleibuz, după care aceștia au anunțat-o și pe ea.
„Sincer sunt șocată de cruzime, sălbăticie, cum și-a putut permite să aplice forța asupra unui copil. Plus cine îl cunoaște pe Sebastian știu că e un copil liniștit, nu își permite să răspundă înapoi. El nu și-a dat seama că îi cere bani pentru călătorie, avea bani la el și era gata să achite, dar s-a blocat când a fost întrebat într-o altă limbă”, a menționat femeia.
Mama copilului a precizat că, în prezent, nu se află în țară, însă a depus o plângere la adresa de email a Regiei Transport Electric Chișinău.
„Tare sper că prin postarea dată și plângerea adresată lor se va lua vreo acțiune. E inadmisibil astfel de comportament, nu locuim în junglă, există reguli, valori și rațiune. Se poate întâmpla orice să uiți banii, să pierzi, chiar numai există simțul umanității? Trebuie de aplicat forța fizică și mai ales asupra unui copil? Bine că atunci când le întorci biletele nu te forțează să ieși că le corupi”, a conschis aceasta.
Ulterior, pe 14 august, femeia a anunțat că a fost contactată de reprezentanții RTEC, iar problema a fost rezolvată.
„Vin cu-n update. Vreau să mulțumesc Regia Transport Electric Chișinău și în special doamnei Svetlana Olteanu , șef adjunct, care m-a contact personal. Problema a fost soluționată. Mulțumesc încă o data pentru receptivitate”, a menționat ea.
Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.
Vreți să susțineți ceea ce facem?
Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.
Susțineți NewsMaker!