Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu"

Maratonul de vaccinare din capitală continuă, însă serul Pfizer s-a terminat (UPDATE)

Cele 1750 de doze de vaccin Pfizer distribuite pentru maratonul de vaccinare organizat de Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” s-au terminat. Sute de oameni au stat la coadă ore în șir pentru a beneficia anume de acest preparat. În dimineața de 23 mai, organizatoarii au precizat că lotul de vaccinuri de la acest producător nu va fi suplimentat.

Unii oameni au venit dis-de-dimineață, pe 23 mai, pentru a ocupa rând, în speranța că vor fi imunizați cu Pfizer. Lucrătorii medicali i-au anunțat, însă, că stocul disponibil s-a epuizat.

Informăm cetățenii că stocul de Pfizer a fost epuizat la ora 4:15 dimineața și pe parcursul zilei nu vom primi acest vaccin. Între orele  21:00 și  8:00 dimineața, au fost vaccinate 884 de persoane, dintre care 750 cu Pfizer, 92 – AstraZeneca și 42 cu Sinopharm. De la lansarea Maratonului au fost imunizați 3527 de cetățeni”, au anunțat reprezentanții Universității de Medicină în dimineața de 23 mai.

 

 

Maratonul Național de Imunizare se va desfășura până duminică, ora 21:00. Procesul de vaccinare se va desfășura în regim non-stop, în baza buletinului de identitate, după principiul primul venit, primul servit.

La procesul de vaccinare, fără programare, vor avea acces toți doritorii de a se imuniza împotriva COVID-19.

Sunt organizate zece puncte de vaccinare. Trei puncte vor fi localizate pe strada Nicolae Testemițanu 27, iar alte șapte puncte în Complexul Socio cultural Universitar, strada Nicolae Testemițanu 25. USMF va asigura și administrarea dozei a doua de vaccin împotriva COVID-19.

Întrucât dozele de vaccin Pfizer s-au terminat, doritorii de a fi imunizați pot opta fie pentru serul AstraZeneca (Marea Britanie), fie pentru Sinopharm (China).

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

4,6 milioane de colete livrate, 7 oficii noi, rebranding și premiul Notorium Brand Awards — rezultatele Nova Post Moldova pentru prima jumătate a anului 2025

În prima jumătate a anului 2025, Nova Post în Moldova a înregistrat o creștere stabilă a principalilor indicatori. Numărul livrărilor a ajuns la 4,6 milioane — cu 305,2% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Volumul total al impozitelor achitate la bugetul de stat al Republicii Moldova a constituit 26,5 milioane de lei.

Nova Post livrează colete prin toată Moldova și peste hotare. În primele șase luni, numărul livrărilor interne a depășit 396 de mii — cu 7,5% mai mult față de anul trecut. Livrările internaționale au crescut de aproape 6 ori, atingând cifra de 4,2 milioane. Cel mai frecvent, clienții primesc comenzi din China, SUA, România și Ucraina — în principal de pe platformele Temu, Joom, Aliexpress, iHerb, Zapatos, Trendyol și MakeUp.

Ca răspuns la cererea tot mai mare, Nova Post investește activ în infrastructură. În prima jumătate a anului, compania a anunțat extinderea rețelei de parteneri și a invitat antreprenorii să devină parte a grupului internațional de companii Nova. Astfel, în primele șase luni au fost deschise șapte oficii noi, dintre care trei oficii partenere în orașele Nisporeni, Drochia și Varnița.

Totodată, Nova Post deține poziții de lider în ceea ce privește numărul de poștomate și rămâne singurul operator logistic din țară care livrează colete la punctele de eliberare. În iulie 2025, rețeaua companiei în Moldova include 37 de oficii, 83 de puncte de eliberare, 260 de poștomate și 3 terminale de sortare.

Un moment important în dezvoltarea companiei în primul semestru a fost rebrandingul. Nova Poshta, care activa în Moldova de peste 10 ani, a devenit Nova Post și a început integrarea într-un sistem european unic, prezent deja în 15 țări din Europa.

„Devenim o parte integrantă a rețelei europene Nova Post. Acest lucru ne va permite să lansăm noi servicii, să extindem capacitățile logistice și să conectăm Moldova cu alte țări din Europa și din lume”, a declarat Serhii Shapran, CEO Nova Post Moldova.

În acest an, compania a fost apreciată și de consumatorii din Republica Moldova — Nova Post a câștigat premiul Notorium Brand Awards la categoria „Servicii poștale și de curierat”.

Pe lângă dezvoltarea afacerii, compania s-a alăturat inițiativelor ecologice. Nova Post a devenit partener al proiectului de împădurire a Republicii Moldova, inițiat de Ministerul Mediului și postul de televiziune JurnalTV. În cadrul acestui proiect, echipa companiei, împreună cu voluntarii, au plantat mii de arbori pe o suprafață de 30 de hectare.


Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: