Frisbo, platforma de gestionare a vânzărilor online, se extinde acum și în Republica Moldova
Full Article 3 minutes read

Platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa Centrală și de Est, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor magazinelor online este disponibilă acum și pentru afacerile online moldovenești

Serviciul este disponibil magazinelor online care vând pe teritoriul Moldovei, oferindu-le posibilitatea de extindere în piețe din Centrul și Estul Uniunii Europene, incluzând România, Polonia, Ungaria, Slovacia, Bulgaria și Germania.

Chișinău, 30 septembrie 2020. Frisbo este serviciul care preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor.

Serviciul de e-fulfillment se adresează în special afacerilor de e-commerce, oferindu-le flexibilitate și scalabilitate rapidă în depozitarea, gestionarea, preluarea și livrarea produselor lor.

„Aspectele operaționale sunt dificil de gestionat, iar optimizarea costurilor cu acestea este o provocare pentru orice magazin online. Prin Frisbo nu rezolvăm doar această problemă pentru magazinele online din Republica Moldova, ci și facilităm deschiderea spre publicul cumpărător european”, a declarat Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

Frisbo, platforma de gestionare a vânzărilor online, se extinde acum și în Republica Moldova

În aceste condiții, e-fulfillmentul apare ca o soluție simplă, implementabila imediat, al cărei principal avantaj este că transformă un cost de cele mai multe ori fix într-unul variabil, în adaptat la necesități.

În sistemul e-fulfillment oferit de Frisbo, clientul plătește în funcție de succesul propriului magazin online. Prețurile sunt în funcție de comenzile preluate sau de marfă depozitată, astfel încât costul operațional este direct proporțional cu vânzările realizate.
Totodată, Frisbo, care deservește deja clienți precum Bitdefender, Meli Melo sau foodpanda, oferă și consultanță gratuită și acces preferențial la parteneri pentru o tranziție cât mai urgentă a magazinelor fizice în magazine digitale (construcția magazinului digital, bune practici de vânzări în online, online marketing etc.), pentru ca acestea să-și poată extindă activitatea imediat în piața domestică sau UE.

“Pentru companiile moldovenești Frisbo înseamnă optimizare a cheltuielilor și potențial de scalare pe piața locală, dar mai ales acces pe piața europeană. Vinzi online din Moldova în România, Ungaria, Polonia, Germania, Slovacia, Bulgaria, iar Frisbo acoperă logistica și livrarea produselor tale prin intermediul rețelei de hale din aceste țări”, a adăugat Elena Agrici, reprezentantă frisbo în Moldova.

Frisbo, platforma de gestionare a vânzărilor online, se extinde acum și în Republica Moldova

Despre Frisbo

Frisbo este platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare acoperire în Europa Centrală și de Est, lansată în 2014, prezentă printr-o rețea de hale partenere în România, Polonia, Germania, Ungaria, Slovacia, Bulgaria și Republica Moldova. E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor.

Mai multe informații sunt disponibile pe www.frisbo.md și www.facebook.com/frisbo.md

Persoana de contact: Elena Agrici, telefon +373 78 010 033

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: