Nova Poshta Moldova își digitalizează serviciile și a lansat un cabinet-business

Nova Poshta Moldova a lansat un cabinet-business pentru clienții săi. Principalul avantaj al noului serviciu este înregistrarea și gestionarea independentă a coletelor din orice punct conectat la internet. După finalizarea testării, 50% dintre utilizatori, persoane juridice, au recurs la acest serviciu.

«Implementarea unui nou format de serviciu este un alt pas efectuat în scopul extinderii posibilităților clienților noștri. Cerințele clienților business sunt mai mari decât cele ale persoanelor fizice și suntem gata să le luăm în considerare pentru a rămâne în continuare un partener de încredere și pentru a-i ajuta să-și extindă aria geografică a livrărilor, pentru a fi cât mai aproape de public. Suntem în dialog permanent cu clienții noștri, deci știm ce îmbunătățiri se așteaptă de la noi.

Automatizarea proceselor și digitalizarea serviciilor sunt prioritățile noastre», — declară Mihail Popovici, CEO Nova Poshta Moldova.

Interfața cabinetului-business este adaptată în trei limbi: română, rusă și engleză. Pe lângă economisirea timpului în procesarea coletelor, cabinetul-business oferă o serie de avantaje suplimentare în ceea ce privește plata, administrarea coletelor și serviciile adiționale de livrare.

TOP 5 principale avantaje ale unui cabinet-business:

  • Înregistrarea rapidă și independentă a expedierilor. Acum este posibilă întocmirea independentă a foilor de parcurs expres, imprimarea mărcii, precum și editarea foilor de parcurs expres și modificarea instantă a datelor destinatarului. Acest lucru simplifică mult și grăbește procesul de gestionare a coletelor.
  • Comandarea serviciilor suplimentare în cazul emiterii foilor de parcurs expres. Acum, clienții Nova Poshta Moldova au acces la servicii suplimentare, cum ar fi returnarea documentelor și produselor, achitarea de către destinatar, livrarea în cea mai apropiată sucursală.
  • Posibilitatea de a urmări locația și statusul expedierilor fără a introduce fiecare foaie de parcurs pe site. Toate informațiile despre tracking sunt disponibile în cabinetul-business. Câmpul de căutare vă permite să găsiți o expediere după mai mulți parametri: nume/prenume/patronimic, număr de telefon, număr de comandă, nume organizație, număr intern de comandă al clientului.
  • Utilizarea propriilor șabloane pentru înregistrarea coletelor, ceea ce economisește timp. Asta înseamnă că, acum, clienții pot emite diferite tipuri de foi de parcurs expres, în funcție de necesitățile pe care le are compania,completând câmpurile necesare.
  • Generarea rapoartelor pentru expedieri. Această funcție oferă posibilitatea de a descărca rapoartele în format Excel sau de a configura filtre pentru raportul necesar analizei în propriul cabinet-business.
  • Configurarea filtrelor pe baza statusului expedierilor în momentul rspectiv.

Compania primește un număr mare de recenzii pozitive și, luând în considerare creșterea zilnică, în viitorul apropiat, o parte semnificativă a clienților business ai Nova Poshta Moldova își vor trece activitatea în noul cabinet.

Vă reamintim că în luna mai Nova Poshta Moldova a deschis primele două sucursale în Chișinău. Compania intenționează să-și extindă rețeaua de sucursale din capitală până la sfârșitul anului și, în cazul înregistrării rezultatelor pozitive — să se extindă și în alte regiuni ale țării.

Cu referire la Nova Poshta Moldova

Nova Poshta Moldova a fost fondată în 2014. Face parte din grupul ucrainean de companii Nova Poshta. Astăzi, Nova Poshta Moldova este lider pe piața de livrare expres în Moldova, livrând colete și mărfuri în toată țara într-o sigură zi. Compania continuă să extindă gama de servicii atât pentru livrări interne, cât și pentru trimiteri internaționale. Dispune de 5 terminale de sortare în diferite regiuni ale țării.

novaposhta.md

Material realizat în parteneriat

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Tudor Mardei | NewsMaker

Reconstrucția Filarmonicii: de ce nu încep lucrările și unde sunt banii strânși din donații? Explicațiile ministrului Culturii

Donațiile acumulate pentru reconstrucția Filarmonicii Naționale „Serghei Lunchevici” din Chișinău, distrusă într-un incendiu acum cinci ani, se află în custodia Ministerului Finanțelor. Între timp, Ministerul Culturii a identificat o posibilitate de finanțare printr-un credit preferențial, însă, potrivit ministrului Sergiu Prodan, „singura problemă este posibilitatea Guvernului de a-și asuma responsabilitatea pentru accesarea acestui credit”. De cealaltă parte, Guvernul nu a alocat fonduri pentru reconstrucție, întrucât, potrivit ministrului, s-ar fi irosit banii „pe un proiect în care ne-am fi înglodat fără asistență externă”. În continuare, potrivit oficialului, vor fi realizate lucrări de proiectare a filarmonicii, cu bani din pachetul UE de 1,9 miliarde de euro.

La emisiunea „Pe față” de la Moldova1, ministrul a fost întrebat care este soarta banilor strânși pentru reconstrucția filarmonicii. „Nimeni nu s-a atins de ei, ei sunt în custodia Ministerului Finanțelor”, a comunicat Prodan.

Ulterior, el a ținut să menționeze că artiștii filarmonicii activează în condiții „destul de bune, poate chiar cele mai bune care sunt posibile la momentul actual”. „Deci, filarmonica este relocată în Palatul Republicii. Au spații de repetiții, au spații de odihnă, au și posibilitatea să folosească sala mare pentru concerte, dar desigur această sală nu este nici pe departe potrivită pentru activitatea unei filarmonici pentru că din punct de vedere acustic este o catastrofă din păcate. Această sală are cu totul altă menire și n-a fost construită pentru concerte”, a adăugat oficialul.

În continuare, ministrul a explicat de ce lucrările de reconstrucție nu au început până acum. „Noi am întreprins toți pașii necesari în ceea ce ține de Ministerul Culturii, ca să avem un concurs internațional pentru un proiect de idei, am găsit și posibilitatea de finanțare și aici vorbim de sume importante. (…) Noi vorbim de milioane, de zeci de milioane de euro. (…) Deci, am identificat partenerul care este Banca Europeană de Investiții, care este gata să ne acorde un credit preferențial pentru acest proiect. Ei sunt gata să-și asume și toate etapele prin mecanismele lor de contractare, de concurs, de lucrări, de studiu de fezabilitate, de tot tot ce înseamnă pachetul de producție. Singura problemă este posibilitatea Guvernului de a-și asuma responsabilitatea pentru accesarea acestui credit, pentru că bani bugetari sunt destinați în primul rând activității culturale și în al doilea rând, dacă avem posibilitatea și rămân, putem să vorbim de investiții capitale”, a comunicat ministrul.

Potrivit oficiului, din asistența financiară în valoare de 1,9 miliarde de euro, din partea UE, o sumă importantă este rezervată pentru Ministerul Culturii, iar din acești bani vor fi finanțate lucrările de proiectare a Filarmonicii: „Din acel miliard 900 de milioane, oferit de Uniunea Europeană prin granturi, prin credite preferențiale, o sumă importantă este rezervată pentru Ministerul Culturii, anume pentru investiții capitale și din clipa când vom putea accesa acești bani totul este gata pentru a începe lucrările de proiectare la acest obiect”.

Ulterior, ministrul a spus de ce Guvernul nu a alocat bani pentru reconstrucția filarmonicii: „De ce nu s-au alocat bani pentru construcția filarmonicii? Degeaba am fi cheltuit noi bani pentru construcția unei clădiri în timp ce oamenii ar fi plecat cu desăvârșire din Republica Moldova. Ceea ce nu s-a întâmplat. Deci, activitatea culturală s-a consolidat, oamenii văd o perspectivă, doresc să activeze, se întorc artiști notorii din Europa. (…) Deci, nu s-au irosit banii pe un proiect în care ne-am fi înglodat fără asistența externă”.

***

Fondată în 1940, în decursul celor 80 ani de activitate Filarmonica Naţională „Serghei Lunchevici” a devenit cea mai importantă instituţie de concert din Republica Moldova, de muzică academică, populară, muzică uşoară şi jazz.

Incendiul din Filarmonica Națională, care a avut loc pe 24 septembrie 2020, a distrus practic în totalitate interiorul clădirii. Pompierii au luptat ore în șir cu flăcările. Localizarea incendiului a fost posibilă abia spre seară.

Câteva zile mai târziu, Guvernul a deschis un cont special pentru colectarea fondurilor necesare reconstrucției Filarmonicii. În august 2021, contactați de NM, reprezentanții Ministerului Finanțelor au precizat că, în conturile instituției, fuseseră adunați circa 2 milioane de lei din donații. Ulterior, în septembrie 2021, directoarea filarmonicii, Svetlana Bivol, a spus că s-au colectat aproximativ 4,5 milioane de lei pentru reconstrucția clădirii, însă această sumă nu este suficientă pentru construcția unei noi filarmonici.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: