Prietenii la nevoie se cunosc, la fel și companiile când e vorba de reclamații
Full Article 4 minutes read

Prietenii la nevoie se cunosc, la fel și companiile când e vorba de reclamații

Ai observat cât de frumoase sunt reclamele și cât de dificile sunt situațiile în care nu ești mulțumit de un produs? La sigur, ai avut momente când a trebuit să întorci un produs în magazin, fie că era expirat, în stare mai puțin bună sau care pur și simplu nu ți s-a potrivit.

Frustrant, enervant și îndelungat, iar pe lângă toate cu tot felul de explicații de ce nu e posibil să faci acest lucru, din cauza A, B, C… și până la Z. Când de fapt, asta nu e o crimă, ci o acțiune normală, ce trebuie primită corect, dacă îți dorești o relație echilibrată cu toți clienții.

La Microinvest, unica organizație financiară ce respectă principii internaționale de protecție, mereu tindem să devenim mai buni, de la servicii și produse, până la modalitățile de deservire. Suntem deschiși către toate reclamațiile, bune sau mai puțin bune și gata să găsim cele mai eficiente mecanisme de soluționare. Cum ne reușește? Simplu, te ascultăm și încercăm să alegem soluția potrivită pentru situația ta, ca la final să împăcăm ambele părți, fără necesitatea să stai o oră și jumătate pe fir ca să-ți răspundă un operator sau să-ți iei un megafon și să strigi pe la ferestre.

„Apreciez grija și atitudinea pozitivă față de clienți la Microinvest, chiar și în situații neclare” – Ivan Botnar, client Microinvest

Prietenii la nevoie se cunosc, la fel și companiile când e vorba de reclamații

Cum crezi că ar trebui să aibă loc un proces de reclamare a unui produs și cât de numeroși sunt pașii pe care trebuie să îi parcurgi? În unele companii, poate dura o veșnicie, uneori nici nu găsești unde să scrii sau suni și cu fiecare etapă devii tot mai supărat și dezamăgit. Noi nu vrem să te dezamăgim în nicio situație, mai ales când ai neclarități, de aceea reacționăm pozitiv la orice reclamație, chiar și cele cu tonul ridicat și încercăm să te ajutăm și înțelegem.

Ivan Botnar, antreprenor și client Microinvest avea o părere negativă despre credite, înainte de a apela la Microinvest. Familia sa s-a confruntat cu o experiență neplăcută în creditare, care le-a afectat destul de mult situația financiară în acea perioadă. Înțelegea că pentru a-și dezvolta afacerea are nevoie de suport financiar, iar cel mai important a fost să găsească un creditor în care poate avea încredere. Așa a început colaborarea cu Microinvest.

„Am aflat despre Microinvest de pe Internet și mi-a părut din prima o organizație de încredere. Spun asta, pentru că familia mea a avut o experiență mai neplăcută cu creditele, din cauza devalvării valutare și neînțelegerii cu banca la care au apelat. Cu Microinvest e cu totul altă poveste, bazată pe receptivitate și înțelegere. După o discuție de doar 15 minute cu expertul, am reușit să găsim cea mai bună soluție și credit pentru afacerea mea. De asemenea, apreciez nespus de mult grija și atitudinea pozitivă față de clienți, chiar și în situații neclare.”

Întreaga istorie de succes și experiență de creditare a clientului Microinvest, Ivan Botnar, o găsești pe pagina cu istoriile clienților noștri.

CONCLUZIE: O situație neclară rezolvată astăzi, va aduce doar beneficii în timp, iar dacă alegi să taci, s-ar putea să-ți faci o concluzie greșită și doar să-ți strici dispoziția, nervii și timpul. La Microinvest poți depune sesizări și sugestii printr-un șir de instrumente simple și comode, pentru că ne pasă și ne protejăm clienții. Deci, dacă ai vreo neclaritate sau nemulțumire ce ține de noi, nu ezita să ne scrii ca să găsim soluția.

Alege un creditor care te protejează.

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: