Tot mai mulți angajatori atât din sectorul public, cât și din cel privat, aleg cardurile Up pentru a-și motiva angajații. Astfel, timp de aproape cinci ani de când Up Moldova a apărut pe piața tichetelor de masă, peste 700 de companii din țară au ales cardurile Up. Până în prezent, au fost emise peste 60 de mii de carduri de masă, iar 1 500 de comercianți fac parte din rețeaua de parteneri.
Cardurile de masă Up Dejun se bucură de popularitate în rândul moldovenilor. Astfel, 53 la sută din piața tichetelor de masă este ocupată de cardurile Up.
Dumitru Cozmolici, directorul Up Moldova: „Astăzi, UP Servicii este cel mai mare jucător pe piața tichetelor de masă, cu o cotă de piață de peste 50%. Suntem cel mai mare emitent de carduri de masă în Republica Moldova. Peste 700 de clienți, întreprinderi și afiliați, comercianți beneficiază de serviciile noastre. Up Moldova vine cu cele mai bune soluții, precum o aplicație modernă ce poate fi instalată la telefon, care permite plata mobilă și care permite consultarea soldului și vizualizarea istoricului tranzacțiilor. Totodată, dispunem de cea mai largă rețea din Republica Moldova de acceptare a cardurilor de masă, este vorba de magazine, cantine și restaurante”.
Tichetele de masă reprezintă unul dintre cele mai răspândite beneficii extrasalariale la nivel internațional. Printre cele mai importante avantaje se numără creșterea motivației și performanței echipei, reducerea absenteismul la locul de muncă, optimizarea bugetului și a timpului, dar și asigurarea unui trai mai bun a angajaților și creșterea calității alimentației. Astfel, tot mai multe instituții publice și private optează pentru cardurile Up Dejun.
Grigore Corcodel, președintele Consiliului Raionului Sîngerei: „De două luni în Consiliul Raional Sîngerei am implementat proiectul tichetelor de masă Up care este în beneficiul angajaților din Consiliul Raional, deoarece noi ne gândim la sănătatea lor, ne gândim prin prisma faptului ca să le asigurăm o masă la timp și în legătură cu situația crizei financiare în republică, ele sunt binevenite. Recomandăm și altor consilii raionale sau instituții de stat, care se gândesc la angajații pe care îi au în subordine, să implementeze acest proiect”.
Ana Foltea, specialist superior, Secția Administrație Publică, Consiliul Raional Sîngerei: „Recent, toți angajații Consiliului Raional Sîngerei au primit cardurile Up Dejun. Am observat în acest scurt timp că în primul rând că s-au redus substanțial cheltuielile salariale, astfel putem să achităm pentru produsele alimentare nu cu cardul salarial, dar cu cardurile Up. Totodată, putem să ne alimentăm sănătos și la timp. În concluzie aș putea spune că suntem mulțumiți de oportunitatea care ni s-a oferit și le recomandăm tuturor reprezentanților sistemului bugetar să opteze pentru cardurile Up”.
Igor Gîrlea, directorul interimar al Î.M. Regia Autosalubritate: „Avem o întreprindere care prestează un serviciu foarte important. Asta a fost o motivație adițională pentru angajații noștri de a lucra, de a continua să lucreze la Autosalubritate. Cardurile în cauză permit achiziționarea doar anumitor tipuri de produse, minus produsele din tutun, minus produsele alcoolice. Respectiv, omul are posibilitatea prin aceste carduri să achiziționeze produsele alimentare sănătoase, fără cele nocive, este un adaos la salariu, este o modalitate de a aprecia adițional lucrul angajaților”.
Cardul de masă Up Dejun dispune și de o aplicatie mobilă eficientă, cu ajutorul căreia utilizatorii sunt informați instantaneu despre sold și tranzacțiile efectuate. În plus, ei pot accesa contul personal pe site-ul www.contulmeu.upmoldova.md, unde pot verifica oricând starea contului, istoricul alimentărilor sau pot comanda și alimenta direct cardurile. Pentru mai multă rapiditate si flexibilitate, utilizatorii cardului de masă pot folosi tehnologia contactless pentru sume mai mici de 1000 lei. Totodată, menționăm că nu este perceput niciun comision pentru plata produselor alimentare procurate din magazinele și localurile partenere.
Grupul Up are o istorie de peste 50 de ani și este prezent în aproape 30 de țări. Up concepe soluții integrate ca răspuns la nevoile diferiților săi parteneri, clienți și beneficiari. Facilitează accesul la alimentație, cultură, timp liber, educație, ajutor la domiciliu, ajutoare sociale, gestiunea cheltuielilor profesionale și animarea dispozitivelor de motivare și fidelizare.