Pentru ce renumitul pugilist rus Kostya Tszyu a îndrăgit vinurile moldovenești? Cine este consumătorul vinului fără alcool? Care este tehnologia lui de fabricație? răspunsurile la aceste și multe altele întrebări am aflat de la coproprietarul și directorul de marketing și vânzări al companiei — Denis Chirmici.
Povestiți-ne, vă rog, ce reprezintă vinul fără alcool?
Aici, în primul rând, imediat vreau să mă adresez către sceptici — vin fără alcool este un produs natural, din care în procesul de fabricație a fost înlăturat alcoolul. Nu este un suc din struguri și nici un compot — vinul fără alcool este 100% vin.
Care este tehnologia lui de fabricație?
Vinurile fără alcool se produc după o tehnologie clasică de obținere a vinului. Procesul cuprinde absolut toate etapele de măturare ale unor vinuri clasice de calitate superioară cu tăria alcoolică 12-13% în volum, inclusiv și procesul de fermentare. Diferența o constituie doar etapa finală de fabricație, care se numește dealcoolizarea și se efectuează prin eliminarea alcoolului din vin.
Toată etapa durează doar câteva minute — vinul se încălzește până la o temperatură de 30 de grade Celsius, când alcoolul se evaporă, iar toate caracteristicile, cum ar fi aroma, culoarea și buchetul vinului, precum și toate vitaminele și microelementele se păstrează.
Cum ați ales să produceți vinul fără alcool?
Vinul alcool-free — este un nou trend pe piața mondială!
Abordarea unui stil de viață sănătos aduce beneficii suplimentare: tânără generație influențată de rețelele de socializare și de imaginea proprie în acestea din urmă, tot mai mult se propune pentru sport, sănătate și frumusețe. Consumatorii au devenit mult mai preocupați de sănătatea proprie și din acest motiv aleg băuturile corespunzătoare. Mai mult ca atât, programul social — viața fără alcool devine tot mai des întâlnit și popular printre oameni.
Iar consumul vinurilor fără alcool a creat o nouă din cele mai importante tendințe, ce formează industria băuturilor de azi.
Reieșind din aceste motive esențiale, și fiind o companie social responsabilă, care urmărește ultimele tendințele mondiale, am decis să dăm startul producerii astfel de vinuri fără alcool.
Cine este consumatorul Dvs.? Pentru cine a fost creat acest vin?
Sloganul vinului fără alcool de la CASA PETRU este: 0% de alcool — 100% de sănătate.
Iar numărul categoriilor de consumători ale acestor vinuri este foarte mare:
— Sportivii profesioniști: performanța sportivă și alcool nu au nimic în comun, mai ales în perioada antranamentelor intense înainte de competiții,
— Adepții unui mod de viață sănătos: acele persoane care sunt preocupate de sănătatea proprie și limitează la maxim consumul de alcool sau îl refuză complet,
— Conducătorii auto,
— Persoanele, cărora după motive medicale consumul de alcool este strict interzis,
— Cunoscătorii de vin: sunt amatorii vinului care pot aprecia un produs de calitate dar totodată vor să-și păstreze mintea limpede.
Tuturor acestor persoane aș dori să le spun: Nu are rost să vă abțineți complet de la consumul vinului, cel mai bine ar fi să optați pentru un vin fără alcool de la CASA PETRU.
Cum a venit ideea să promovați acest vin împreună cu renumitul pugilist rus Kostya Tszyu?
Cu Konstantin ne leagă o prietenie de lungă durată, ne întâlnim destul de des, și întotdeauna aș fi vrut să-l servesc cu vinurile din Moldova. Dar fiind un sportiv profesionist, Kostya nu consumă băuturi alcoolice.
De aceea i-am propus vinul fără alcool de la CASA PETRU, care deodată i-a plăcut foarte mult. Așa a venit ideea de o colaborare strânsă cu un renumit boxer Kostya Tszyu în promovarea acestui vin.
Konstantin – e un om cu o personalitate puternică, și în cazul când produsul nu se încadrează în filosofia lui de alimentație sănătoasă, de performanțele sportive și de gândire clară, el nu-l va promova.
Vinurile de la CASA PETRU — sunt unicele vinuri, pe care le consumă Konstantin Tszyu.
Aveți și alte produse în afară de vinul fără alcool de la CASA PETRU?
Denovie Group — este un holding vinicol, reprezentat de două întreprinderi mari de producere cu o istorie de lungă durată.
Prima întreprindere — este Combinatul „Mold Nord”, fondat pe baza Fabricii de vinuri din or.Fălești. Acest Combinat produce distilatele de fructe și ulterior pe baza lor se toarnă băuturi tari cu marca comercială ”Crideni”, precum și vinuri de fructe „DiFruct”.
A doua întreprindere — ”Vinia Denovi” — e o vinărie cu un ciclu complet din satul Iargara, raionul Leova. Producția acestei unități deja de mulți ani o constituie: vinurile de struguri de calitate superioară cu marca comercială „Denovie”, vinurile tinere de calitate superioară „Casa Petru”, precum și vinurile fără alcool.
Portofoliul de produse al companiei noastre este foarte diversificat. Sortimentul complet îl puteți vedea în magazinul specializat, situat în mun.Chișinău.
De unde obțineți materiile prime pentru procesul de producție și din ce soiuri de struguri se toarnă Casa Petru Alcohol-Free?
Compania posedă de plantații proprii de viță de vie cu o suprafață totală de 350 ha, situate la sudul Moldovei. Un proces integral de fabricație, de la creșterea strugurilor și până la îmbuteliere – se efectuează cu resursele proprii. Actualmente, pe rafturile comerciale puteți găsi astfel de produse fără alcool cum ar fi: Cabernet Sauvignon și Chardonnay. Dar, în principiu, putem produce vinuri fără alcool de orice marcă și pe viitor ne propunem pentru lărgirea sortimentului, precum și pentru fabricarea vinurilor alcool-free din soiuri de struguri autohtone.
În ce țări exportați vinurile non-alcoolice de la CASA PETRU?
Rețeaua de distribuție a vinurilor fără alcool CASA PETRU include Polonia, Belarus, Rusia, SUA și Japonia. Iar aria de export se exinde în fiecare an.
Dar în Moldova, unde putem procura vinurile alcool-free de la CASA PETRU?
În primul rând, în magazinul specializat, care este situat pe adresa: mun.Chișinău, bd.Ștefan cel Mare, 123A.
Produsele noastre le puteți găsi și pe rafturile de la stații PECO: Lukoil, Bemol, Vento, Now. La moment negociem prezența vinurilor noastre și în magazinele ale altor benzinării.
Totodată suntem prezenți și în rețelele de comercializare: Kaufland, Green Hills Market, Dulcinella, Nr1. Iar în timpul apropiat vinurile fără alcool de la CASA PETRU vor aparea și pe rafturile ale altor supermarketuri din Moldova.