Sistemul de gestionare a fluxului de clienți Earlyone, disponibil deja și în Moldova

Directorul companiei Earlyone și Șeful departamentului vânzări al companiei moldovenești DAAC Systems Integrator vorbesc despre detaliile cooperării.

Un nou serviciu e disponibil acum pe piața din Moldova – vă puteți planifica vizita la bancă, înregistrându-vă online, în loc să vă pierdeți timpul așteptând în coadă. Despre posibilitățile oferite de noul sistem am discutat cu Alexandr Savinov, șeful departamentului vânzări DAAC System Integrator, și Gevorg Safaryan, fondator și director Earlyone.

Alexandr, Earlyone – sistemul de gestionare a cozilor de așteptare este deja pe piața moldovenească și acest lucru, nu în ultimul rând, se datorează dumneavoastră. Cum ați aflat despre Earlyone? De ce ați decis că există o cerere pentru astfel de sisteme în Moldova? 

A.S. – Am aflat despre sistemul Earlyone la un forum de afaceri organizat în Armenia. Mi-a plăcut foarte mult prezentarea lui Gevorg și am fost uimit de ideea că, prin intermediul unei singure platforme mobile, putem evita statul în rând. Tot atunci am convenit asupra unei eventuale colaborări. Iar pandemia a sporit atenția asupra problemei cozilor și a accelerat toate procesele. Tot mai multe organizații implementează sau planifică să implementeze sisteme electronice de gestionare a rândurilor. DAAC System Integrator a ales cel mai inovator, în opinia noastră, dar și cel mai simplu sistem din punct de vedere al implementării – Earlyone.

Gevorg, de ce este piața moldovenească atractivă pentru dvs.? Cum v-a venit ideea de a intra pe această piață?

G.S. – Misiunea noastră este de a face din cozile de așteptare ceva ce ține de domeniul trecutului. Anume din acest motiv am creat aplicația mobilă Earlyone, cu ajutorul căreia clienții pot rezerva un loc în rând, astfel încât mai apoi să nu piardă timpul așteptând. Pentru ca o astfel de aplicație să funcționeze eficient și să aibă sens, este necesar ca numeroase organizații să furnizeze acest serviciu. Și întrucât este foarte dificil să începem cooperarea cu companii mari de pe piețe mari, am decis că vom începe să lucrăm cu piețe mici, comparabile cu Armenia. De aceea ne-am axat pe Moldova, Belarus, Georgia, Kârgâzstan, Tadjikistan, care au devenit piețele noastre țintă. Vreau să remarc că unul dintre principalele motive pentru cooperarea noastră cu Moldova a fost întâlnirea cu un partener excelent, DAAC System Integrator. La fel ca noi, s-au arătat entuziasmați de ideea de a aduce această soluție inovatoare pe piața moldovenească și de a-i ajuta pe clienți să îmbunătățească calitatea serviciilor.

În Moldova nu existau sisteme de acest gen?

A.S. – Ba da, existau sisteme de gestionare a cozilor de așteptare. Însă, înainte de implementarea Earlyone la Moldova Agroindbank, pe piață nu exista un sistem de înregistrare preliminară de pe o aplicație mobilă. Acesta este, de fapt, primul sistem de acest tip.

G.S. – Sistemul de organizare a cozilor de așteptare este, de fapt, o soluție foarte răspândită în mai multe țări. Earlyone este o nouă generație de astfel de sisteme. Nu gestionăm doar fluxurile de clienți, ci le redistribuim astfel încât clienții să nu-și piardă timpul. Unicitatea aplicației noastre mobile constă în faptul că clientul este servit exact la timpul pentru care s-a programat. Sistemul oferă o estimare exactă a momentului în care clientul trebuie să vină, ca să nu fie nevoie să aștepte un minut în plus. Acest lucru aduce beneficii atât clientului, cât și organizației care oferă servicii de calitate și, astfel, păstrează loialitatea clienților. Este soluția clasică win-win.

Alexandr, ce probleme rezolvă sistemul? Ce poate oferi acesta sectorului de afaceri, dar și utilizatorului de rând? Cât de convenabil este pentru clienți?

A.S. – Pentru utilizatorul obișnuit, rezolvă problema așteptării în coadă prin programarea de pe aplicația mobilă. Adică, persoana se înscrie în prealabil pentru o anumită oră și nu pierde timpul stând în rând. După părerea mea, abilitatea de a gestiona timpul de livrare a serviciilor este lucrul cel mai important. În plus, atât sistemul cât și aplicația, sunt comode și ușor de utilizat. Folosesc și eu această aplicație, anume ca și utilizator. Descarci aplicația, alegi filiala de care ai nevoie și timpul convenabil. Apoi vii, introduci numărul biletului în terminal și sistemul îți permite să treci fără să stai în rând. De fapt, e nevoie de doar câteva clickuri ca să eviți coada de așteptare și emoțiile negative asociate cu aceasta.

În cazul afacerilor, sistemul Earlyone rezolvă problema îmbunătățirii calității de deservire a clienților, deoarece viteza de prestare a serviciilor este unul dintre cei mai importanți factori ai unui serviciu de calitate. Alt avantaj important din punct de vedere al afacerilor este distribuirea corectă a fluxului de clienți, în special pentru organizațiile în care nu există principiul „ghișeului unic”, adică atunci când serviciul este furnizat, de exemplu, de mai mulți specialiști pe rând. Iar a treia oportunitate pentru afaceri este monitorizarea eficienței personalului, înțelegerea faptului cât de rapid și eficient sunt prestate serviciile și dacă ele respectă standardele existente în companie.

Gevorg, ce funcționalități sunt disponibile în soluțiile Earlyone? Cum funcționează sistemul?

G.S. – Sistemul Earlyone este livrat în format Software as a Service (SaaS), o formă de soluții bazate pe cloud. Clienții nu au nevoie de instalații speciale în cadrul organizației. Sistemul este format din mai multe componente. În primul rând, este un sistem central care permite gestionarea fluxului de clienți. A doua componentă este o aplicație mobilă cu care clientul alege compania, filiala, serviciul și un timpul convenabil. A treia componentă este un set de instrumente pentru monitorizarea proceselor din departament și a activității personalului. Cu ajutorul KPI-urilor prestabilite și a unui instrument precum Business Intelligence, poate fi evaluată calitatea muncii unui department și a angajaților și pot fi identificate punctele slabe. Sistemul de control al fluxului în sine este un sistem extrem de flexibil care permite setarea priorităților pentru clienți, redirecționarea de la un specialist sau departament la altul etc. A patra componentă este sistemul de evaluare a calității serviciilor, care permite organizarea sondajelor în rândul clienților. Iar în funcție de aceste date, cu ajutorul instrumentului Business Intelligence, poate fi efectuată evaluarea eficacității departamentului și gradul de satisfacție a clienților cu serviciul oferit.

Vorbind despre flexibilitatea sistemului, mă refer și la faptul că acesta poate fi personalizat în funcție de nevoile clientului. Instalăm KPI-urile pe care ni le furnizează, integrăm sistemul nostru cu sistemele lor, cu CRM-ul lor, de exemplu, le oferim un API pentru instalarea soluțiilor noastre în sistemul lor de banking mobil.

Pe lângă cele menționate mai sus, aplicația mai include și opțiunea „appointment”. Asta înseamnă că puteți programa o vizită la medic, frizer, mecanic auto etc. Diferite produse oferă soluții pentru întreprinderile mari, mijlocii și mici, la prețuri diferite. Fiecare dintre produse prezintă o varietate de funcții, care depinde de câte sucursale are compania, dacă este necesar să se monitorizeze munca angajaților, dacă este nevoie sau nu de rapoarte lunare etc.

Este de înțeles că sistemul poate fi personalizat după principiul constructorului lego?

G.S. – Exact. Clientul poate alege funcționalitățile în dependență de nevoile pe care le are.

Alexandr, de obicei, primele care implementează astfel de inovații sunt băncile? Cum credeți, care este motivul?

A.S. – Pe piața inovării și în sfera furnizării de servicii se dă lupta între bănci. Acestea creează aplicații mobile moderne, optimizează toate procesele, cheltuie bani pe sucursale moderne și frumoase, dar toate acestea nu mai au valoare atunci când un client vine la bancă și este nevoit să aștepte circa 30 de minute ca să fie deservit. Earlyone rezolvă această problemă și creează calitatea necesară a serviciului într-un segment în care nu existau deloc inovații. Moldova Agroindbank, cea mai mare bancă din Moldova atât în privința activelor, cât și după numărul de clienți, a fost prima instituție care a implementat acest sistem. Este una dintre cele mai inovatoare bănci, care introduce în mod constant soluții moderne, deține unul dintre cele mai bune sisteme bancare de internet din Moldova, cea mai modernă rețea de bancomate și terminale, iar banca se străduiește întotdeauna să îmbunătățească calitatea serviciilor pentru clienți. Suntem bucuroși că, în urma licitației petrecute, ne-au ales anume pe noi ca parteneri pentru implementarea unui astfel de proiect. Ușurința de funcționare a sistemului Earlyone și simplitatea implementării sale a fost un plus care a jucat în favoarea noastră. Și, desigur, prezența unei platforme și a unei aplicații mobile pe care clientul le poate utiliza imediat fără a-și integra propriile aplicații a înclinat definitiv balanța în favoarea noastră.

Gevorg, compania Earlyone a fost fondată în 2016. Cum s-a dezvoltat afacerea, ce rezultate ați reușit să obțineți?

G.S. – În 2016, am început să lucrăm în Armenia, iar la moment, 13 din 17 bănci de la noi folosesc soluția noastră. Printre clienții noștri din Armenia se numără două mari companii de telecomunicații, agenții guvernamentale, centre medicale. Aplicația Earlyone este cea mai populară pe piața armeană, avem peste 100 de mii de utilizatori de telefonie mobilă. De-a lungul anilor, am reușit să implementăm soluțiile noastre și în Belarus, Kârgâzstan, Rusia, Moldova, iar acum suntem în proces de implementare a sistemului nostru în Etiopia, negociem cu partenerii din Uzbekistan și Tadjikistan. Printre clienții noștri în Belarus se numără cinci bănci și o instituție de stat, în Kîrgîzstan – 3 bănci și o instituție de stat, în Moldova – Agroindbank și compania de telecomunicații Orange.

Cum apreciați perspectivele sistemului Earlyone pe piața moldovenească?

A.S. – Sunt sigur că va fi un succes și vă spun de ce. Nu am finalizat încă instalarea tuturor terminalelor conform contractului actual, dar imediat după publicarea știrii că un astfel de serviciu e disponibil deja la Moldova Agroindbank, reprezentanții mai multor bănci ne-au contactat cu întrebări despre funcționarea sistemului și ne-au dezvăluit că doresc să încerce versiunea pilot. Cred că organizațiile financiare vor fi principalii noștri clienți. În plus, sperăm să vedem structurile guvernamentale în lista clienților noștri în viitorul apropiat. Dar din moment ce platforma este una singură, organizațiile de asistență medicală și, în principiu, orice organizații care furnizează servicii populației vor fi conectate treptat la acest sistem. Mai mult, intenționăm să adăugăm funcționalitate. Dacă acum sistemul oferă posibilitatea de a programa ora de vizită la o instituție, în curând va fi posibil de programat ora de vizită la un anumit specialist, cum ar fi managerul dvs. personal.

G.S. – Aș vrea să adaug că avem un partener excelent cu care este o plăcere să colaborăm. Pentru DAAC System Integrator, sistemul Earlyone se numără printre prioritățile din acest an. Partenerul nostru promovează în mod viguros soluția noastră pe piață și devine clar că putem obține un mare succes împreună.

Vă mulțumesc pentru interviu!

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Денис Дерменжи / NewsMaker

Acuzațiile de malpraxis și mită de la Spitalul Raional Hîncești: ce a constatat comisia de anchetă internă

Comisia de anchetă internă de serviciu instituită de Spitalul Raional Hîncești în cazul bătrânului care a decedat luna trecută în instituție și-a finalizat activitatea pe 30 iunie. Aceasta nu a constatat aplicarea de tratamente inumane în privința bărbatului, după cu afirmă fiica acestuia. De asemenea, comisia a stabilit că șefa secției Anestezie și Terapie Intensivă (ATI), în care a fost internat bărbatul, nu ar fi instigat la dare de mită din partea rudelor. Astfel, spitalul a menționat că învinuirile aduse de fiica decedatului au „tentă de a defăima și denigra”. Precizările au fost făcute într-un comentariu acordat pentru NM.

Spitalul Raional Hîncești a declarat că, între 23 și 30 mai, perioadă în care bărbatul a fost internat, soția și alte rude l-au vizitat și au avut acces la „toate” etapele actului medical, au primit răspunsuri la întrebările acordate, și „nu au avut nicio obiecție privind tratamentul și comportamentul personalului medical”. Potrivit instituției, în intervalul de timp menționat, nu a parvenit nicio reclamație cu privire la starea sau modul de îngrijire al bolnavului, atât în scris, cât și verbal. Fiica bărbatului, Tatiana Foltea, a transmis sesizări, în perioada 1-2 iunie, în adresa Ministerului Sănătății și spitalului, ceea ce a condus la constituirea unei comisii de anchetă internă de serviciu.

Aceasta și-a finalizat activitatea pe 30 iunie.

Comisia de anchetă internă de serviciu a constatat „lipsa oricărui tratament și atitudine contrar protocoalelor standard” în perioada în care bărbatul a fost spitalizat. Comisia a mai stabilit că „au fost întreprinse toate acțiunile și au fost instrumentate toate procedeele de tratament” disponibile la Spitalul Raional Hîncești.

Nu a existat nicio imobilizare fizică a lui, după cum se vehiculează în postările de pe rețelele de socializare. Operarea cu termenul „imobilizare fizică” denotă o atitudine superficială, invocată de persoane neinițiate în totalitate cu procesul de tratament aplicat în instituția medicală. Periodic, pacientul N. Foltea devenea agresiv, agitat, fiind necesară intervenția medicului psihiatru, cu care s-a coordonat tratamentul. Uneori, devenea apatic, refuza să mănânce unele alimente, dar era hrănit de bufetieră sau infirmieră, iar uneori și de soție. Acestuia i-au fost prescrise perfuzii și, întru evitarea autovătămării, periodic i se fixa mâna pentru administrarea medicamentelor, procedeu justificat și necesar aceste cazuri. Aceste circumstanțe se mai confirmă și prin explicația parvenită de la un fost pacient, care a fost spitalizat în perioada 23-30 mai în același salon cu N. Foltea”, a menționat spitalul.

Instituția medicală a mai menționat că Comisia de anchetă internă de serviciu a constatat că faptele invocate de fiica bărbatului, privind instigare la dare de mită din partea șefei secției Anestezie și Terapie Intensivă, în care a fost internat acesta și, într-un final, a decedat, nu au avut loc.

Acest aspect rezultă din faptul că la internarea pacientului pe 23.05.2025 șefa secției ATI, I. Lisnic, nu era de gardă, încadrându-se în serviciu abia a doua zi. Respectiv, aceasta nu a avut contact cu rudele pacientului. De altfel, la internare a insista numai soția, iar autoarea acuzațiilor, T. Foltea, în genere nu era în țară. De asemenea, nu s-au stabilit alte fapte de solicitare de „recompensă” din partea a altor lucrători medicali ai instituției”, a adăugat spitalul.

Spitalul Raional Hîncești a declarat că acuzațiile fiicei decedatului au „tentă de a defăimare și denigra imaginea” instituției medicale. „Înțelegem starea psihologică a acesteia, survenită în urma decesului părintelui, dar ar fi fost mai benefic de a se documenta, de a analiza evoluția procesului de tratament medical aplicat tatălui său în cadrul Spitalului Raional Hîncești, cât și a atitudinii personalului medical la realizarea acestui proces. Suntem convinși că dacă se proceda atare, nu mai exista conflictul inițiat”, au adăugat reprezentanții instituției.

Spitalul a mai precizat că a propus soției și fiicei să se întâlnească pentru a analiza situația, însă acestea ar fi refuzat.

Amintim că bărbatul, în vârstă de 78 de ani, a murit recent la Spitalul Raional Hîncești, la sfârșitul lunii mai, iar fiica sa, Tatiana Foltea, a acuzat personalul medical că i-ar fi aplicat tratamente inumane în ultimele zile de viață. Potrivit acesteia, pacientul ar fi fost ținut legat de mâini și picioare timp de o săptămână, izolat într-un salon, fără a fi consultat de un medic specialist. Femeia a mai spus că șefa secției Anestezie și Terapie Intensivă, Irina Lisnic, ar cerut „o recompensă” pentru ca bărbatul să fie menținut la ATI.

Pe 2 iunie a fost inițiată o anchetă de serviciu pentru a examina circumstanțele semnalate.

VIDEO Rusia schimbă regulile pentru moldoveni/ Carburanți, mai ieftini/ Biserică confiscată în nordul țării?

Cele mai importante știri din Moldova și din lume în noua ediție NewsMaker!

Subiectele ediției:

— Moldova începe screeningul pe mediu și schimbări climatice, la Bruxelles
— Maia Sandu a semnat decretele: Serebrian și Kulminski – oficial ambasadori
— „Atac raider religios”: acuzații PSRM la adresa Mitropoliei Basarabiei
— Transportatorii au anunțat când vor protesta în fața Guvernului
— Acces în Rusia – numai cu notificare prealabilă
— S-a născut în cămașă: băiat de 15 ani, salvat după ce a căzut într-o fântână
— Cod galben de vânt puternic. De joi temperaturile cresc
— Bătrân agresat în propria casă pentru 900 de lei. Făptașii – la închisoare
— Contrabandă cu mașini din UE de aproape 3 milioane de lei
— Incendiu devastator în provincia Izmir din Turcia
— Permise și buletine false, vândute ca la târg: un bărbat reținut la Bălți
— Deținutul evadat din Penitenciarul Bender, prins după ce a jefuit o femeie
— Primă de 3.000 de lei pentru tinerii care se angajează. Sandu a semnat legea
— Carburanții se ieftinesc în Moldova
— Ce și-au dorit chișinăuienii pentru oraș, de ziua de naștere a lui Ion Ceban

Abonați-vă la NewsMaker – cele mai actuale știri fără cenzură.
Nu uitați să apăsați pe clopoțel pentru a nu rata noile ediții: zilnic, la 15:00 și 19:00, de luni până vineri.

ZdG

PAS, din nou acuzat că „a furat” un primar. ALDE: „Sunt puși să aleagă între demnitate și supraviețuire”

Iurie Ghenea, primar al comunei Cazangic, ales pe lista Alianței Liberalilor și Democraților pentru Europa (ALDE), și vicepreședinte ALDE, a solicitat excluderea din formațiune. Anunțul a fost făcut de președinta ALDE, Arina Spătaru, care a acuzat Partidul de guvernământ Acțiune și Solidaritate (PAS) că l-ar fi „recrutat” pe Ghenea.

Arina Spătaru a publicat pe pagina sa de Facebook o imagine cu cererea depusă de Iurie Ghenea în care solicită să fie exclus din ALDE și din funcția de vicepreședinte al formațiunii. Documentul datează din 25 iunie.

Politiciana a postat și un mesaj în care menționează: „Nu s-a schimbat nimic esențial din vremea lui Voronin. Statul, printr-un grup îngust de funcționari de la centru, împarte bani publici colectați din toată țara – plus fonduri europene – doar acolo unde politicul „înghite” și se supune. Primarii, mulți dintre ei cu 3-5 mandate în spate, sunt din nou puși să aleagă între demnitate și supraviețuire. Iar unii, din păcate, aleg să-și schimbe căciula, să se închine în fața celor de la guvernare, doar ca să mai aducă ceva fonduri în localitățile lor. Exact acest lucru s-a întâmplat acum cu un primar ales din primul tur pe listele ALDE, care l-a învins pe exponentul PAS și… tot acolo a ajuns. Pentru bani. Nu-l condamn. Îl înțeleg. Dar nu voi tăcea”.

Contactată de NM, Arina Spătaru nu putut să ne spună dacă Iurie Ghenea ar fi aderat la Partidul Acțiune și Solidaritate, dar a precizat că acțiunile sale asta o fac să creadă. Președinta ALDE a atras atenția asupra unor postărilor de pe Facebook ale lui Ghenea, în care promovează formațiunea de guvernământ.

El deschis face partizanat politic. Este evident”, a menționat ea.

screenshot

NewsMaker a solicitat un comentariu și de la Partidul Acțiune și Solidaritate, însă, deocamdată, nu am primit un răspuns.

Iurie Ghenea a devenit primar al comunei Cazangic, raionul Leova, în urma alegerilor locale generale din 2023, reprezentând ALDE.

În februarie 2024 a fost implicat într-un scandal. ZdG scrie că Ghenea, care activa și în calitate de profesor de matematică în gimnaziul din Sărăteni, localitate vecină cu Cazangic, ar fi lovit un elev. Ulterior, Ministerul Educației și Cercetării a anunțat că pe caz a fost inițiată o anchetă de serviciu și că Iurie Ghenea fost suspendat din funcția de profesor.

***

Amintim că, de când guvernează țara, Partidul Acțiuni și Solidaritate a mai fost acuzat că ar fi racolat primari aleși pe listele altor partide sau că ar fi încercat să o facă. Printre formațiunile care au adus astfel de învinuiri se numără Partidul Nostru, Platforma DA și PSDE (detalii – aici, aici și aici). PAS a respins învinuirile.

anticoruptie.md

Pensia pe cont propriu: moldovenii pot cumpăra stagiu de cotizare cu peste 20.000 de lei în 2025

Cetățenii Republicii Moldova pot procura stagiu de cotizare pentru a beneficia de pensie, în cazul în care nu au realizat un stagiu complet sau nu au contribuit la sistemul public de asigurări sociale în anumite perioade. Pentru a se asigura individual, persoanele interesate trebuie să achite, în anul 2025, suma de 20.518 lei, potrivit Teleradio-Moldova.

Această sumă anuală fixă este stabilită în fiecare an prin Legea bugetului public de asigurări sociale, a precizat pentru Teleradio-Moldova Petru Socolan, șeful Direcției Informare și Comunicare din cadrul Casei Naționale de Asigurări Sociale (CNAS).

Plata poate fi efectuată integral sau lunar, însă doar pentru anul în curs sau pentru anii anteriori. Nu este permisă achitarea în avans pentru anii viitori.

Potrivit lui Petru Socolan, această opțiune este aleasă în special de cetățenii care au lucrat în străinătate fără a fi asigurați în Republica Moldova, precum și de cei care au activat în misiuni diplomatice sau în organizații nonguvernamentale internaționale și au achitat contribuții sociale în alte state.

Pe lângă persoanele care doresc să se asigure individual, de această opțiune pot beneficia și proprietarii sau arendașii de terenuri agricole care le lucrează în mod individual. Pentru aceștia, plata stabilită pentru anul 2025 este de 5.226 lei.

Conform datelor CNAS, în anul 2024 au fost încheiate peste 720 de contracte de asigurare socială prin acest mecanism.

CNAS oferă și posibilitatea încheierii contractului online, cu condiția ca persoana să dețină semnătură electronică sau mobilă. Persoanele care lucrează terenuri agricole în mod individual trebuie însă să se prezinte personal la Casa Teritorială de Asigurări Sociale pentru a încheia contractul.

Potrivit sursei citate, astfel de contracte nu pot fi încheiate de persoanele care beneficiază deja de pensii în sistemul public de asigurări sociale și nici de cele care obțin venit asigurat în perioadele pentru care solicită asigurarea prin contract.

Perioada acoperită prin contract este considerată perioadă asigurată și se ia în calcul atât pentru pensia la limită de vârstă, cât și pentru ajutorul de deces.

În prezent, în Republica Moldova, stagiul complet de cotizare este de 34 de ani, atât pentru bărbați, cât și pentru femei.

VIDEO Drumuri, toalete și canalizare. Ce își doresc locuitorii Chișinăului pentru oraș, de ziua de naștere a primarului Ion Ceban

Pe 30 iunie, primarul Chișinăului, Ion Ceban, a împlinit 45 de ani. Cu această ocazie, NewsMaker a decis — contrar tradiției — să adune nu urări pentru primar, ci pentru orașul pe care îl administrează. Iar chișinăuienii au răspuns cu plăcere la această întrebare. Ei și-au dorit pentru oraș drumuri bune, toalete publice, stăpâni responsabili pentru câini, canalizare și multe altele.


Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.


Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: