Sistemul de gestionare a fluxului de clienți Earlyone, disponibil deja și în Moldova

Directorul companiei Earlyone și Șeful departamentului vânzări al companiei moldovenești DAAC Systems Integrator vorbesc despre detaliile cooperării.

Un nou serviciu e disponibil acum pe piața din Moldova – vă puteți planifica vizita la bancă, înregistrându-vă online, în loc să vă pierdeți timpul așteptând în coadă. Despre posibilitățile oferite de noul sistem am discutat cu Alexandr Savinov, șeful departamentului vânzări DAAC System Integrator, și Gevorg Safaryan, fondator și director Earlyone.

Alexandr, Earlyone – sistemul de gestionare a cozilor de așteptare este deja pe piața moldovenească și acest lucru, nu în ultimul rând, se datorează dumneavoastră. Cum ați aflat despre Earlyone? De ce ați decis că există o cerere pentru astfel de sisteme în Moldova? 

A.S. – Am aflat despre sistemul Earlyone la un forum de afaceri organizat în Armenia. Mi-a plăcut foarte mult prezentarea lui Gevorg și am fost uimit de ideea că, prin intermediul unei singure platforme mobile, putem evita statul în rând. Tot atunci am convenit asupra unei eventuale colaborări. Iar pandemia a sporit atenția asupra problemei cozilor și a accelerat toate procesele. Tot mai multe organizații implementează sau planifică să implementeze sisteme electronice de gestionare a rândurilor. DAAC System Integrator a ales cel mai inovator, în opinia noastră, dar și cel mai simplu sistem din punct de vedere al implementării – Earlyone.

Gevorg, de ce este piața moldovenească atractivă pentru dvs.? Cum v-a venit ideea de a intra pe această piață?

G.S. – Misiunea noastră este de a face din cozile de așteptare ceva ce ține de domeniul trecutului. Anume din acest motiv am creat aplicația mobilă Earlyone, cu ajutorul căreia clienții pot rezerva un loc în rând, astfel încât mai apoi să nu piardă timpul așteptând. Pentru ca o astfel de aplicație să funcționeze eficient și să aibă sens, este necesar ca numeroase organizații să furnizeze acest serviciu. Și întrucât este foarte dificil să începem cooperarea cu companii mari de pe piețe mari, am decis că vom începe să lucrăm cu piețe mici, comparabile cu Armenia. De aceea ne-am axat pe Moldova, Belarus, Georgia, Kârgâzstan, Tadjikistan, care au devenit piețele noastre țintă. Vreau să remarc că unul dintre principalele motive pentru cooperarea noastră cu Moldova a fost întâlnirea cu un partener excelent, DAAC System Integrator. La fel ca noi, s-au arătat entuziasmați de ideea de a aduce această soluție inovatoare pe piața moldovenească și de a-i ajuta pe clienți să îmbunătățească calitatea serviciilor.

În Moldova nu existau sisteme de acest gen?

A.S. – Ba da, existau sisteme de gestionare a cozilor de așteptare. Însă, înainte de implementarea Earlyone la Moldova Agroindbank, pe piață nu exista un sistem de înregistrare preliminară de pe o aplicație mobilă. Acesta este, de fapt, primul sistem de acest tip.

G.S. – Sistemul de organizare a cozilor de așteptare este, de fapt, o soluție foarte răspândită în mai multe țări. Earlyone este o nouă generație de astfel de sisteme. Nu gestionăm doar fluxurile de clienți, ci le redistribuim astfel încât clienții să nu-și piardă timpul. Unicitatea aplicației noastre mobile constă în faptul că clientul este servit exact la timpul pentru care s-a programat. Sistemul oferă o estimare exactă a momentului în care clientul trebuie să vină, ca să nu fie nevoie să aștepte un minut în plus. Acest lucru aduce beneficii atât clientului, cât și organizației care oferă servicii de calitate și, astfel, păstrează loialitatea clienților. Este soluția clasică win-win.

Alexandr, ce probleme rezolvă sistemul? Ce poate oferi acesta sectorului de afaceri, dar și utilizatorului de rând? Cât de convenabil este pentru clienți?

A.S. – Pentru utilizatorul obișnuit, rezolvă problema așteptării în coadă prin programarea de pe aplicația mobilă. Adică, persoana se înscrie în prealabil pentru o anumită oră și nu pierde timpul stând în rând. După părerea mea, abilitatea de a gestiona timpul de livrare a serviciilor este lucrul cel mai important. În plus, atât sistemul cât și aplicația, sunt comode și ușor de utilizat. Folosesc și eu această aplicație, anume ca și utilizator. Descarci aplicația, alegi filiala de care ai nevoie și timpul convenabil. Apoi vii, introduci numărul biletului în terminal și sistemul îți permite să treci fără să stai în rând. De fapt, e nevoie de doar câteva clickuri ca să eviți coada de așteptare și emoțiile negative asociate cu aceasta.

În cazul afacerilor, sistemul Earlyone rezolvă problema îmbunătățirii calității de deservire a clienților, deoarece viteza de prestare a serviciilor este unul dintre cei mai importanți factori ai unui serviciu de calitate. Alt avantaj important din punct de vedere al afacerilor este distribuirea corectă a fluxului de clienți, în special pentru organizațiile în care nu există principiul „ghișeului unic”, adică atunci când serviciul este furnizat, de exemplu, de mai mulți specialiști pe rând. Iar a treia oportunitate pentru afaceri este monitorizarea eficienței personalului, înțelegerea faptului cât de rapid și eficient sunt prestate serviciile și dacă ele respectă standardele existente în companie.

Gevorg, ce funcționalități sunt disponibile în soluțiile Earlyone? Cum funcționează sistemul?

G.S. – Sistemul Earlyone este livrat în format Software as a Service (SaaS), o formă de soluții bazate pe cloud. Clienții nu au nevoie de instalații speciale în cadrul organizației. Sistemul este format din mai multe componente. În primul rând, este un sistem central care permite gestionarea fluxului de clienți. A doua componentă este o aplicație mobilă cu care clientul alege compania, filiala, serviciul și un timpul convenabil. A treia componentă este un set de instrumente pentru monitorizarea proceselor din departament și a activității personalului. Cu ajutorul KPI-urilor prestabilite și a unui instrument precum Business Intelligence, poate fi evaluată calitatea muncii unui department și a angajaților și pot fi identificate punctele slabe. Sistemul de control al fluxului în sine este un sistem extrem de flexibil care permite setarea priorităților pentru clienți, redirecționarea de la un specialist sau departament la altul etc. A patra componentă este sistemul de evaluare a calității serviciilor, care permite organizarea sondajelor în rândul clienților. Iar în funcție de aceste date, cu ajutorul instrumentului Business Intelligence, poate fi efectuată evaluarea eficacității departamentului și gradul de satisfacție a clienților cu serviciul oferit.

Vorbind despre flexibilitatea sistemului, mă refer și la faptul că acesta poate fi personalizat în funcție de nevoile clientului. Instalăm KPI-urile pe care ni le furnizează, integrăm sistemul nostru cu sistemele lor, cu CRM-ul lor, de exemplu, le oferim un API pentru instalarea soluțiilor noastre în sistemul lor de banking mobil.

Pe lângă cele menționate mai sus, aplicația mai include și opțiunea „appointment”. Asta înseamnă că puteți programa o vizită la medic, frizer, mecanic auto etc. Diferite produse oferă soluții pentru întreprinderile mari, mijlocii și mici, la prețuri diferite. Fiecare dintre produse prezintă o varietate de funcții, care depinde de câte sucursale are compania, dacă este necesar să se monitorizeze munca angajaților, dacă este nevoie sau nu de rapoarte lunare etc.

Este de înțeles că sistemul poate fi personalizat după principiul constructorului lego?

G.S. – Exact. Clientul poate alege funcționalitățile în dependență de nevoile pe care le are.

Alexandr, de obicei, primele care implementează astfel de inovații sunt băncile? Cum credeți, care este motivul?

A.S. – Pe piața inovării și în sfera furnizării de servicii se dă lupta între bănci. Acestea creează aplicații mobile moderne, optimizează toate procesele, cheltuie bani pe sucursale moderne și frumoase, dar toate acestea nu mai au valoare atunci când un client vine la bancă și este nevoit să aștepte circa 30 de minute ca să fie deservit. Earlyone rezolvă această problemă și creează calitatea necesară a serviciului într-un segment în care nu existau deloc inovații. Moldova Agroindbank, cea mai mare bancă din Moldova atât în privința activelor, cât și după numărul de clienți, a fost prima instituție care a implementat acest sistem. Este una dintre cele mai inovatoare bănci, care introduce în mod constant soluții moderne, deține unul dintre cele mai bune sisteme bancare de internet din Moldova, cea mai modernă rețea de bancomate și terminale, iar banca se străduiește întotdeauna să îmbunătățească calitatea serviciilor pentru clienți. Suntem bucuroși că, în urma licitației petrecute, ne-au ales anume pe noi ca parteneri pentru implementarea unui astfel de proiect. Ușurința de funcționare a sistemului Earlyone și simplitatea implementării sale a fost un plus care a jucat în favoarea noastră. Și, desigur, prezența unei platforme și a unei aplicații mobile pe care clientul le poate utiliza imediat fără a-și integra propriile aplicații a înclinat definitiv balanța în favoarea noastră.

Gevorg, compania Earlyone a fost fondată în 2016. Cum s-a dezvoltat afacerea, ce rezultate ați reușit să obțineți?

G.S. – În 2016, am început să lucrăm în Armenia, iar la moment, 13 din 17 bănci de la noi folosesc soluția noastră. Printre clienții noștri din Armenia se numără două mari companii de telecomunicații, agenții guvernamentale, centre medicale. Aplicația Earlyone este cea mai populară pe piața armeană, avem peste 100 de mii de utilizatori de telefonie mobilă. De-a lungul anilor, am reușit să implementăm soluțiile noastre și în Belarus, Kârgâzstan, Rusia, Moldova, iar acum suntem în proces de implementare a sistemului nostru în Etiopia, negociem cu partenerii din Uzbekistan și Tadjikistan. Printre clienții noștri în Belarus se numără cinci bănci și o instituție de stat, în Kîrgîzstan – 3 bănci și o instituție de stat, în Moldova – Agroindbank și compania de telecomunicații Orange.

Cum apreciați perspectivele sistemului Earlyone pe piața moldovenească?

A.S. – Sunt sigur că va fi un succes și vă spun de ce. Nu am finalizat încă instalarea tuturor terminalelor conform contractului actual, dar imediat după publicarea știrii că un astfel de serviciu e disponibil deja la Moldova Agroindbank, reprezentanții mai multor bănci ne-au contactat cu întrebări despre funcționarea sistemului și ne-au dezvăluit că doresc să încerce versiunea pilot. Cred că organizațiile financiare vor fi principalii noștri clienți. În plus, sperăm să vedem structurile guvernamentale în lista clienților noștri în viitorul apropiat. Dar din moment ce platforma este una singură, organizațiile de asistență medicală și, în principiu, orice organizații care furnizează servicii populației vor fi conectate treptat la acest sistem. Mai mult, intenționăm să adăugăm funcționalitate. Dacă acum sistemul oferă posibilitatea de a programa ora de vizită la o instituție, în curând va fi posibil de programat ora de vizită la un anumit specialist, cum ar fi managerul dvs. personal.

G.S. – Aș vrea să adaug că avem un partener excelent cu care este o plăcere să colaborăm. Pentru DAAC System Integrator, sistemul Earlyone se numără printre prioritățile din acest an. Partenerul nostru promovează în mod viguros soluția noastră pe piață și devine clar că putem obține un mare succes împreună.

Vă mulțumesc pentru interviu!

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Acordul de pace pentru Ucraina, aproape de semnare. Kellogg: „Ultimii 10 metri până la obiectiv sunt întotdeauna cei mai dificili”

Acordul de încetare a războiului din Ucraina este „foarte aproape” de semnare, însă soarta sa depinde de rezolvarea a două probleme cheie: viitorul regiunii Donbas și situația centralei nucleare de la Zaporojie, potrivit DW. Declarația aparține lui Kit Kellogg, reprezentant special al președintelui american Donald Trump pentru Ucraina, care a vorbit sâmbătă, 6 decembrie, la un forum organizat de Fundația Prezidențială Ronald Reagan, în California.

„Suntem aproape de obiectiv… chiar foarte aproape. Dacă aceste două chestiuni vor fi soluționate, cred că tot restul se va rezolva destul de ușor”, a spus Kellogg în Biblioteca și Muzeul Prezidențial Ronald Reagan din Simi Valley.

Potrivit acestuia, negocierile se află în ultimele etape, „ultimii 10 metri” fiind, ca de obicei, cei mai dificili.

Kellogg a precizat că Rusia și Ucraina au pierdut împreună peste 2 milioane de oameni între morți și răniți de la începutul războiului. De asemenea, Rusia controlează 19,2% din teritoriul Ucrainei, inclusiv Crimeea anexată, întreaga regiune Lugansk, peste 80% din Donețk, aproximativ 75% din Herson și Zaporojie, precum și părți din Harkov, Sumî, Nikolaev și Dnipropetrovsk, potrivit agenției Reuters.

Conform propunerilor inițiale ale SUA, centrala de la Zaporojie ar urma să fie redeschisă sub supravegherea Agenției Internaționale pentru Energie Atomică, iar energia produsă să fie împărțită între Rusia și Ucraina.

Președintele ucrainean Volodimir Zelenski a avut pe 6 decembrie un lung și „substanțial” apel telefonic cu Steven Witkoff, reprezentant special al președintelui SUA, și cu Jared Kushner, ginerele lui Trump.

La Kremlin, pe 5 decembrie, s-a menționat că Kushner ar putea fi principalul responsabil pentru pregătirea acordului: „Dacă va fi elaborat un plan care să ducă la soluționare, mult se va face sub semnătura domnului Kushner”, a spus consilierul prezidențial rus Yuri Ushakov.

În plus, președintele francez Emmanuel Macron se va întâlni pe 8 decembrie la Londra cu Zelenski, premierul britanic Keir Starmer și cancelarului german Friedrich Merz pentru a evalua critic progresele negocierilor conduse de SUA. Macron a anunțat întâlnirea pe rețeaua X pe 6 decembrie.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
BBC

Cel puțin 25 de persoane au murit într-un incendiu izbucnit la un club din India. Printre victime se numără și turiști

Cel puțin 25 de oameni au murit într-un incendiu izbucnit în noaptea de 7 decembrie într-un club de noapte din statul indian Goa. Printre victime se numără și turiști. Incendiul a avut loc în clubul popular Birch by Romeo Lane, unde, potrivit primelor informații, un balon de gaz ar fi explodat în bucătărie, declanșând flăcările. La momentul izbucnirii incendiului, localul era plin.

Șeful poliției locale, Alok Kumar, a declarat că focul s-a manifestat în zona bucătăriei de la parter. Majoritatea corpurilor neînsuflețite au fost găsite lângă bucătărie, ceea ce sugerează că o mare parte dintre victime ar fi fost angajați ai clubului.

Guvernatorul statului, Pramod Sawant, a spus că trei persoane au murit din cauza arsurilor, iar celelalte s-au intoxicat cu fum. Printre victime se află „trei-patru” turiști, însă vârsta și naționalitatea lor nu sunt deocamdată cunoscute. Alți șase răniți sunt internați în stare stabilă.

Oficialul a descris incidentul drept „o zi dureroasă” pentru stat și a dispus inițierea unei investigații privind circumstanțele tragediei, promițând că cei responsabili „vor fi pedepsiți conform legii” și că orice formă de neglijență va fi „ferm combătută”.

Prim-ministrul Indiei, Narendra Modi, și-a exprimat „profunda tristețe” în legătură cu cele întâmplate.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

„Ei sunt cei mai buni ambasadori ai țării noastre”: Grosu, după întâlnirea cu cea mai mare comunitate moldovenească din SUA

Președintele Parlamentului, Igor Grosu, aflat într-o vizită de lucru în Statele Unite, a ajuns la Chicago, unde a discutat cu antreprenorii și membrii uneia dintre cele mai numeroase și active comunități moldovenești din America de Nord. Oficialul le-a vorbit despre reformele planificate la Chișinău, parcursul european al Republicii Moldova și colaborarea cu Statele Unite, dar și despre oportunitățile de investiții pentru cei care vor să revină sau să investească acasă.

Am ajuns la Chicago, unde avem o agendă plină. M-am întâlnit cu moldoveni de-ai noștri care au reușit să deschidă afaceri aici și care au planuri inclusiv pentru dezvoltarea Republicii Moldova. Ne-am întâlnit și cu diaspora noastră – o comunitate frumoasă de oameni, care iubesc Moldova și sunt foarte conectați la tot ce se întâmplă acasă”, a transmis șeful Parlamentului într-un mesaj video.

Potrivit lui Grosu, mulți moldoveni stabiliți la Chicago au reușit să deschidă afaceri de succes și își doresc să contribuie la dezvoltarea Republicii Moldova.

„Comunitatea de moldoveni din Chicago este cea mai mare din America de Nord. Este unită, plină de energie, cu mulți tineri oameni de afaceri care își trăiesc cu pasiune și succes propriul „vis american”. M-am bucurat să văd cum au reușit, în doar câțiva ani, să-și construiască afaceri, să-și întemeieze familii și să ducă mai departe, cu mândrie, numele Republicii Moldova. Ei sunt cei mai buni ambasadori ai țării noastre.Datorită implicării și în baza nevoilor lor, am reușit să deschidem într-un timp scurt un consulat, astfel încât moldovenii din zonă pot deja beneficia de servicii consulare mai aproape și mai rapid”, a mai spus Igor Grosu.

Pe lângă întâlnirile cu diaspora, Igor Grosu are programate întrevederi oficiale în care va discuta despre reformele de acasă, parcursul european al Republicii Moldova și consolidarea relației cu Statele Unite, descrisă de el drept „un partener crucial pentru țara noastră”.

„În ultimii ani, Guvernul a luat mai multe măsuri de stimulare a investițiilor în Republica, multe sugerate inclusiv de comunitatea de afaceri din SUA și i-am invitat să continue să investească acasă. Le-am reiterat și de această dată că sunt așteptați cu drag acasă și că rămânem aproape de inițiativele lor”, a încheiat președintele Parlamentului de la Chișinău.

Vizita de lucru a Președintelui Parlamentului are loc în perioada 2–10 decembrie și include întrevederi cu membri ai Senatului și ai Camerei Reprezentanților, cu reprezentanți ai Departamentului de Stat, ai Casei Albe, precum și întâlniri cu moldovenii stabiliți în Washington și Carolina de Nord.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Pensii pentru moldovenii care lucrează legal în Canada: Guvernul pregătește demararea negocierilor

Moldovenii care muncesc legal în Canada ar putea obține pensii și alte prestații sociale pentru anii lucrați acolo. Guvernul de la Chișinău va examina pe 10 decembrie inițierea negocierilor cu autoritățile din Quebec pentru un acord de securitate socială care să permită recunoașterea perioadelor contributive realizate în această provincie.

Proiectul prevede demararea discuțiilor oficiale între cele două părți și desemnarea delegației Republicii Moldova care va negocia documentul. Potrivit textului propus, delegația va fi condusă de Cristina Jandîc-Vintilă, secretară generală adjunctă a Ministerului Muncii și Protecției Sociale. Din echipă mai fac parte reprezentanți ai Casei Naționale de Asigurări Sociale, ai Ministerului Muncii și ai Ministerului Afacerilor Externe.

Negocierile trebuie să stabilească modul în care perioadele de cotizare realizate de moldoveni în Quebec vor putea fi recunoscute reciproc, astfel încât aceștia să poată beneficia de pensii indiferent unde aleg să trăiască la bătrânețe. Parafarea textului acordului, după finalizarea negocierilor, va fi făcută de șefa delegației moldovene.

Acordul va intra în vigoare abia după negocierea, semnarea și ratificarea lui de către ambele părți.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Maia Sandu a retras distincțiile de stat acordate președintelui Federației de Judo și unui antrenor. Care e motivul?

Președinta Maia Sandu, a revocat distincțiile de stat acordate anterior președintelui Federației de Judo din Republica Moldova, Andrei Golban, și antrenorului Grigore Postica. Decretul a fost semnat pe 5 decembrie, și publicat pe pagina oficială a Președinției.

Cele două distincții fuseseră acordate pe 10 octombrie, la propunerea Ministerului Educației și Cercetării, pentru meritele lor în domeniul sportului.

Conform informațiilor oferite de Moldpres, decizia de a-l priva pe Golban de distincțiile de stat a fost luată după ce s-a aflat despre implicarea sa într-un dosar penal. În 2016, președintele Federației de Judo din Moldova a fost reținut sub suspiciunea de șantaj și extorcare. Potrivit anchetei, Golban ar fi fost membru al unei grupări criminale conduse de Grigore Caramalac și, împreună cu complicii săi, ar fi șantajat un cetățean al Moldovei, implicat în activități de antreprenoriat la Moscova, forțându-l să returneze o datorie inexistentă de 200.000 de dolari. Victimei i s-ar fi amenințat activitatea de afaceri și chiar integritatea fizică, inclusiv a familiei sale.

În 2022, Curtea de Apel l-a achitat pe Golban pe motivul „lipsei infracțiunii”. Procurorii au contestat sentința la Curtea Supremă de Justiție. În prezent, dosarul se află încă în examinare la CSJ, însă ședințele sunt amânate „din cauza imposibilității de a forma completul de judecători”.

Golban susține că nu este vinovat și că a devenit victima unui „stat capturat”.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: