Sistemul de gestionare a fluxului de clienți Earlyone, disponibil deja și în Moldova

Directorul companiei Earlyone și Șeful departamentului vânzări al companiei moldovenești DAAC Systems Integrator vorbesc despre detaliile cooperării.

Un nou serviciu e disponibil acum pe piața din Moldova – vă puteți planifica vizita la bancă, înregistrându-vă online, în loc să vă pierdeți timpul așteptând în coadă. Despre posibilitățile oferite de noul sistem am discutat cu Alexandr Savinov, șeful departamentului vânzări DAAC System Integrator, și Gevorg Safaryan, fondator și director Earlyone.

Alexandr, Earlyone – sistemul de gestionare a cozilor de așteptare este deja pe piața moldovenească și acest lucru, nu în ultimul rând, se datorează dumneavoastră. Cum ați aflat despre Earlyone? De ce ați decis că există o cerere pentru astfel de sisteme în Moldova? 

A.S. – Am aflat despre sistemul Earlyone la un forum de afaceri organizat în Armenia. Mi-a plăcut foarte mult prezentarea lui Gevorg și am fost uimit de ideea că, prin intermediul unei singure platforme mobile, putem evita statul în rând. Tot atunci am convenit asupra unei eventuale colaborări. Iar pandemia a sporit atenția asupra problemei cozilor și a accelerat toate procesele. Tot mai multe organizații implementează sau planifică să implementeze sisteme electronice de gestionare a rândurilor. DAAC System Integrator a ales cel mai inovator, în opinia noastră, dar și cel mai simplu sistem din punct de vedere al implementării – Earlyone.

Gevorg, de ce este piața moldovenească atractivă pentru dvs.? Cum v-a venit ideea de a intra pe această piață?

G.S. – Misiunea noastră este de a face din cozile de așteptare ceva ce ține de domeniul trecutului. Anume din acest motiv am creat aplicația mobilă Earlyone, cu ajutorul căreia clienții pot rezerva un loc în rând, astfel încât mai apoi să nu piardă timpul așteptând. Pentru ca o astfel de aplicație să funcționeze eficient și să aibă sens, este necesar ca numeroase organizații să furnizeze acest serviciu. Și întrucât este foarte dificil să începem cooperarea cu companii mari de pe piețe mari, am decis că vom începe să lucrăm cu piețe mici, comparabile cu Armenia. De aceea ne-am axat pe Moldova, Belarus, Georgia, Kârgâzstan, Tadjikistan, care au devenit piețele noastre țintă. Vreau să remarc că unul dintre principalele motive pentru cooperarea noastră cu Moldova a fost întâlnirea cu un partener excelent, DAAC System Integrator. La fel ca noi, s-au arătat entuziasmați de ideea de a aduce această soluție inovatoare pe piața moldovenească și de a-i ajuta pe clienți să îmbunătățească calitatea serviciilor.

În Moldova nu existau sisteme de acest gen?

A.S. – Ba da, existau sisteme de gestionare a cozilor de așteptare. Însă, înainte de implementarea Earlyone la Moldova Agroindbank, pe piață nu exista un sistem de înregistrare preliminară de pe o aplicație mobilă. Acesta este, de fapt, primul sistem de acest tip.

G.S. – Sistemul de organizare a cozilor de așteptare este, de fapt, o soluție foarte răspândită în mai multe țări. Earlyone este o nouă generație de astfel de sisteme. Nu gestionăm doar fluxurile de clienți, ci le redistribuim astfel încât clienții să nu-și piardă timpul. Unicitatea aplicației noastre mobile constă în faptul că clientul este servit exact la timpul pentru care s-a programat. Sistemul oferă o estimare exactă a momentului în care clientul trebuie să vină, ca să nu fie nevoie să aștepte un minut în plus. Acest lucru aduce beneficii atât clientului, cât și organizației care oferă servicii de calitate și, astfel, păstrează loialitatea clienților. Este soluția clasică win-win.

Alexandr, ce probleme rezolvă sistemul? Ce poate oferi acesta sectorului de afaceri, dar și utilizatorului de rând? Cât de convenabil este pentru clienți?

A.S. – Pentru utilizatorul obișnuit, rezolvă problema așteptării în coadă prin programarea de pe aplicația mobilă. Adică, persoana se înscrie în prealabil pentru o anumită oră și nu pierde timpul stând în rând. După părerea mea, abilitatea de a gestiona timpul de livrare a serviciilor este lucrul cel mai important. În plus, atât sistemul cât și aplicația, sunt comode și ușor de utilizat. Folosesc și eu această aplicație, anume ca și utilizator. Descarci aplicația, alegi filiala de care ai nevoie și timpul convenabil. Apoi vii, introduci numărul biletului în terminal și sistemul îți permite să treci fără să stai în rând. De fapt, e nevoie de doar câteva clickuri ca să eviți coada de așteptare și emoțiile negative asociate cu aceasta.

În cazul afacerilor, sistemul Earlyone rezolvă problema îmbunătățirii calității de deservire a clienților, deoarece viteza de prestare a serviciilor este unul dintre cei mai importanți factori ai unui serviciu de calitate. Alt avantaj important din punct de vedere al afacerilor este distribuirea corectă a fluxului de clienți, în special pentru organizațiile în care nu există principiul „ghișeului unic”, adică atunci când serviciul este furnizat, de exemplu, de mai mulți specialiști pe rând. Iar a treia oportunitate pentru afaceri este monitorizarea eficienței personalului, înțelegerea faptului cât de rapid și eficient sunt prestate serviciile și dacă ele respectă standardele existente în companie.

Gevorg, ce funcționalități sunt disponibile în soluțiile Earlyone? Cum funcționează sistemul?

G.S. – Sistemul Earlyone este livrat în format Software as a Service (SaaS), o formă de soluții bazate pe cloud. Clienții nu au nevoie de instalații speciale în cadrul organizației. Sistemul este format din mai multe componente. În primul rând, este un sistem central care permite gestionarea fluxului de clienți. A doua componentă este o aplicație mobilă cu care clientul alege compania, filiala, serviciul și un timpul convenabil. A treia componentă este un set de instrumente pentru monitorizarea proceselor din departament și a activității personalului. Cu ajutorul KPI-urilor prestabilite și a unui instrument precum Business Intelligence, poate fi evaluată calitatea muncii unui department și a angajaților și pot fi identificate punctele slabe. Sistemul de control al fluxului în sine este un sistem extrem de flexibil care permite setarea priorităților pentru clienți, redirecționarea de la un specialist sau departament la altul etc. A patra componentă este sistemul de evaluare a calității serviciilor, care permite organizarea sondajelor în rândul clienților. Iar în funcție de aceste date, cu ajutorul instrumentului Business Intelligence, poate fi efectuată evaluarea eficacității departamentului și gradul de satisfacție a clienților cu serviciul oferit.

Vorbind despre flexibilitatea sistemului, mă refer și la faptul că acesta poate fi personalizat în funcție de nevoile clientului. Instalăm KPI-urile pe care ni le furnizează, integrăm sistemul nostru cu sistemele lor, cu CRM-ul lor, de exemplu, le oferim un API pentru instalarea soluțiilor noastre în sistemul lor de banking mobil.

Pe lângă cele menționate mai sus, aplicația mai include și opțiunea „appointment”. Asta înseamnă că puteți programa o vizită la medic, frizer, mecanic auto etc. Diferite produse oferă soluții pentru întreprinderile mari, mijlocii și mici, la prețuri diferite. Fiecare dintre produse prezintă o varietate de funcții, care depinde de câte sucursale are compania, dacă este necesar să se monitorizeze munca angajaților, dacă este nevoie sau nu de rapoarte lunare etc.

Este de înțeles că sistemul poate fi personalizat după principiul constructorului lego?

G.S. – Exact. Clientul poate alege funcționalitățile în dependență de nevoile pe care le are.

Alexandr, de obicei, primele care implementează astfel de inovații sunt băncile? Cum credeți, care este motivul?

A.S. – Pe piața inovării și în sfera furnizării de servicii se dă lupta între bănci. Acestea creează aplicații mobile moderne, optimizează toate procesele, cheltuie bani pe sucursale moderne și frumoase, dar toate acestea nu mai au valoare atunci când un client vine la bancă și este nevoit să aștepte circa 30 de minute ca să fie deservit. Earlyone rezolvă această problemă și creează calitatea necesară a serviciului într-un segment în care nu existau deloc inovații. Moldova Agroindbank, cea mai mare bancă din Moldova atât în privința activelor, cât și după numărul de clienți, a fost prima instituție care a implementat acest sistem. Este una dintre cele mai inovatoare bănci, care introduce în mod constant soluții moderne, deține unul dintre cele mai bune sisteme bancare de internet din Moldova, cea mai modernă rețea de bancomate și terminale, iar banca se străduiește întotdeauna să îmbunătățească calitatea serviciilor pentru clienți. Suntem bucuroși că, în urma licitației petrecute, ne-au ales anume pe noi ca parteneri pentru implementarea unui astfel de proiect. Ușurința de funcționare a sistemului Earlyone și simplitatea implementării sale a fost un plus care a jucat în favoarea noastră. Și, desigur, prezența unei platforme și a unei aplicații mobile pe care clientul le poate utiliza imediat fără a-și integra propriile aplicații a înclinat definitiv balanța în favoarea noastră.

Gevorg, compania Earlyone a fost fondată în 2016. Cum s-a dezvoltat afacerea, ce rezultate ați reușit să obțineți?

G.S. – În 2016, am început să lucrăm în Armenia, iar la moment, 13 din 17 bănci de la noi folosesc soluția noastră. Printre clienții noștri din Armenia se numără două mari companii de telecomunicații, agenții guvernamentale, centre medicale. Aplicația Earlyone este cea mai populară pe piața armeană, avem peste 100 de mii de utilizatori de telefonie mobilă. De-a lungul anilor, am reușit să implementăm soluțiile noastre și în Belarus, Kârgâzstan, Rusia, Moldova, iar acum suntem în proces de implementare a sistemului nostru în Etiopia, negociem cu partenerii din Uzbekistan și Tadjikistan. Printre clienții noștri în Belarus se numără cinci bănci și o instituție de stat, în Kîrgîzstan – 3 bănci și o instituție de stat, în Moldova – Agroindbank și compania de telecomunicații Orange.

Cum apreciați perspectivele sistemului Earlyone pe piața moldovenească?

A.S. – Sunt sigur că va fi un succes și vă spun de ce. Nu am finalizat încă instalarea tuturor terminalelor conform contractului actual, dar imediat după publicarea știrii că un astfel de serviciu e disponibil deja la Moldova Agroindbank, reprezentanții mai multor bănci ne-au contactat cu întrebări despre funcționarea sistemului și ne-au dezvăluit că doresc să încerce versiunea pilot. Cred că organizațiile financiare vor fi principalii noștri clienți. În plus, sperăm să vedem structurile guvernamentale în lista clienților noștri în viitorul apropiat. Dar din moment ce platforma este una singură, organizațiile de asistență medicală și, în principiu, orice organizații care furnizează servicii populației vor fi conectate treptat la acest sistem. Mai mult, intenționăm să adăugăm funcționalitate. Dacă acum sistemul oferă posibilitatea de a programa ora de vizită la o instituție, în curând va fi posibil de programat ora de vizită la un anumit specialist, cum ar fi managerul dvs. personal.

G.S. – Aș vrea să adaug că avem un partener excelent cu care este o plăcere să colaborăm. Pentru DAAC System Integrator, sistemul Earlyone se numără printre prioritățile din acest an. Partenerul nostru promovează în mod viguros soluția noastră pe piață și devine clar că putem obține un mare succes împreună.

Vă mulțumesc pentru interviu!

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Andrei Mardari / NewsMaker

„Am înțeles: dacă vine o distincție, e semn de plecare”: Nemerenco spune cum a aflat că părăsește Guvernul

Fosta ministră a Sănătății, Ala Nemerenco, a declarat că a înțeles încă la anunțul că va primi „Ordinul Republicii” că „e cumva un semn de plecare”. Declarația a fost făcută în cadrul podcastului „Pe Agendă” de la Europa Liberă Moldova, publicat pe 10 decembrie. În timpul podcastului, Nemerenco a mai spus că nu i s-a propus să-și continue activitatea în noul guvern. „Dar vreau să fie foarte clar: categoric nu mă țin de aceste fotolii”, a adăugat fosta ministră.

În timpul podcastului, fosta ministră a fost întrebată despre motivul pentru care nu a rămas în noul guvern. „Aceasta nu este o întrebare la mine. Guvernul, de fapt, îl formează politicienii, parlamentarii, mai mult sau mai puțin – prim-ministrul. În cazul de față, sincer, nu cred că prim-ministrul a putut să aibă un punct de vedere mai solid din cauza că a lipsit foarte mult din țară. (…) Pot să vă spun că toți mi-au mulțumit, mi-au subliniat succesele remarcabile”, a răspuns Nemerenco.

Întrebată dacă și-a dorit să rămână în guvern, fosta ministră a Sănătății a răspuns: „Nu vreau să creez impresia că mi-am dorit cu orice scop să fiu în guvern. Categoric nu. (…) Eu am, fără câteva luni, cinci ani de ministru în trei guverne: Sandu, Gavrilița și Recean. (…) Nu sunt omul care consideră că cineva trebuie să stea într-o funcție până mucezește acolo. (…) Nu pot să zic că nu am vrut. Nu mi s-a propus, asta e. (…) Cumva nici nu mi-au spus că „pleacă, vină”. (…) Au fost niște discuții nespuse până la urmă, dar vreau să fie foarte clar: categoric nu mă țin de aceste fotolii”.

Nemerenco s-a referit și la „Ordinul Republicii”, acordat printr-un decret semnat de șefa statului pe 10 octombrie 2025. „O să fiu foarte sinceră și o să spun că doamna președinte m-a anunțat despre aceasta cu mult înainte de alegeri, despre această distincție. Eu am rugat-o cumva să nu mi-o desemneze, deoarece, în scara mea de valori, distincțiile nu fac parte. Eu mai am una, primită mulți ani în urmă. (…) Sunt unii la nivelul cărora nu cred că noi, cei mai simpli, ne-am ridicat, adică oameni chiar foarte talentați, foarte renumiți, care reprezintă o valoare pentru țară. Sunt unii oameni cu care chiar nu aș dori să stau alături în același rând și am văzut, de exemplu, zilele trecute că au fost retrase două distincții”, a spus Nemerenco.

Totodată, ea a spus când a înțeles că nu va face parte din noul guvern. „Eu încă atunci am înțeles că dacă vine o distincție, deci e cumva un semn de plecare și nu totdeauna lucrurile se spun chiar direct. Se spun și printre rânduri. Dar aceasta demonstrează cumva că doamna președinte, partidul, mai știu cine a avut un rol decisiv de a mă include în această listă, cumva vrea să-mi transmită mesajul că recunosc pe deplin meritele echipei pe care am avut-o la minister în acești ani”, a declarat Nemerenco.

***

Ala Nemerenco și-a încheiat mandatul de ministră a Sănătății pe 31 octombrie, când noul Guvern, condus de Alexandru Munteanu, a primit vot de încredere din partea Parlamentului. Funcția de ministru al Sănătății în noua garnitură guvernamentală a fost preluată de fostul rector al Universității de Stat de Farmacie și Medicină Emil Ceban.

Premierul Alexandru Munteanu și Cabinetul său de miniștri au depus jurământul de învestire pe 1 noiembrie la Președinție.

Rusia a raportat un atac masiv cu drone: aproape 200 de zboruri, anulate sau întârziate la Moscova

În noaptea de 11 decembrie, drone ucrainene au atacat masiv capitala Rusiei, a anunțat primarul Moscovei, Serghei Sobianin. Potrivit acestuia, în decurs de peste șapte ore, 36 de drone au fost doborât în apropiere de oraș. La locurile unde au căzut resturile intervin echipe ale serviciilor de urgență, însă Sobianin nu a precizat dacă există victime sau pagube la sol, scrie The Moscow Times.

Pe durata atacului, autoritățile de la Moscova au introdus restricții privind aterizarea și decolarea aeronavelor pe toate aeroporturile din capitala Rusiei. Drept urmare, aproape 200 de zboruri au fost întârziate sau anulate. Pe Șeremetievo, de exemplu, au fost amânate 53 de curse către Shenzhen, Ekaterinburg, Ufa, Minsk, Istanbul, Celiabinsk, Omsk și alte orașe, iar alte 55 au fost anulate. La Vnukovo, de la miezul nopții, au fost întârziate 54 de zboruri, inclusiv către Dubai, Sharm el-Sheikh, Erevan, Astana, Tbilisi și Ekaterinburg, iar 9 curse spre Istanbul, Erevan și Sankt Petersburg au fost anulate. La Domodedovo s-au înregistrat 17 întârzieri, iar la Jukovski — patru întârzieri și o anulare. Potrivit presei ruse, mulți pasageri au fost nevoiți să doarmă pe saltele turistice, cartoane sau bănci.

Ministerul rus al Apărării a anunțat că, în total, în noaptea precedentă au fost „interceptate și distruse” 287 de drone ucrainene de tip avion, inclusiv 118 deasupra regiunii Briansk și câte 40 deasupra regiunilor Moscova și Kaluga. Sub atac au mai fost și regiunile Tula, Novgorod, Iaroslavl, Lipetsk, Smolensk, Kursk, Orel, Voronej și Riazan.

Ultimul atac masiv asupra Moscovei a avut loc pe 23 septembrie, când, timp de 16 ore, forțele ruse au doborât 41 de drone. Atunci, aeroporturile au suspendat temporar activitatea, iar peste 200 de zboruri au fost anulate sau întârziate.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Încă o înfrângere pentru Mitropolia Moldovei. Aderarea bisericii din Ghidighici la Mitropolia Basarabiei – legală

Mitropolia Moldovei, care este subordonată Patriarhiei Ruse, a pierdut procesul de judecată împotriva Parohiei Ortodoxe cu Hramul „Acoperământul Maicii Domnului” din satul Ghidighici, în care a solicitat declararea nulității actului privind aderarea lăcașului la Mitropolia Basarabiei, care ține de Patriarhia Română. Anunțul a fost făcut de avocatul Iulian Rusanovschi pe 10 decembrie.

Iulian Rusanovschi a menționat că Mitropolia Moldovei a intentat două acțiuni în instanță împotriva parohiei din Ghidighici, după ce, în 2023, a părăsit jurisdicția acesteia și a aderat la Mitropolia Moldovei. O acțiune vizează evacuarea, însă aceasta a fost suspendată până la soluționarea irevocabilă a dosarului privind folosința celor peste 800 de biserici cu statut de monument istoric, iar cealaltă vizează declararea nulității procesului verbal de aderare la Mitropolia Basarabiei.

Pe 10 decembrie, Judecătoria Chișinău, sediul Centru a respins cererea de chemare în judecată depusă împotriva bisericii, considerând ca fiind „perfect legale” actele prin care acest lăcaș a intrat în componența Mitropoliei Basarabiei.

În cadrul procesului, alături de preotul Maxim Melinti am demonstrat instanței că actele întocmite în noiembrie 2023 sunt conforme cu cerințele legii, iar reclamanta nu a contestat Decizia Agenției Servicii Publice privind acceptarea actelor prin care s-a decis aderarea comunității în componența Mitropoliei Basarabiei. Fiecare comunitate religioasă este în drept să decidă, în virtutea dreptului canonic și istoric, de a reveni în componența Patriarhiei Române, de unde a fost smulsă cu sila, prin ocupație militară și canonică, în august 1944”, a declarat avocatul.

Hotărârea judecătorească poate fi contestată în instanța de apel în termen de 30 de zile.

Amintim că, pe 25 noiembrie, Mitropolia Basarabiei a mai câștigat un proces de judecată împotriva Mitropoliei Moldovei și IP Cadastrul Bunurilor Imobile. Atunci, Curtea de Apel Chișinău a confirmat dreptul Mitropoliei Basarabiei de a solicita radierea unor „drepturi de folosință” înscrise ilegal în registrul bunurilor imobile pe numele Mitropoliei Moldovei pentru peste 800 de biserici cu statut de monument istoric din Republica Moldova.

Litigiul a pornit după ce comunitatea religioasă „Sfinții Arhangheli Mihail și Gavriil” a aderat la Mitropolia Basarabiei. În acest context, preotul Teodor Pelin și Mitropolia Basarabiei au cerut cadastrului radierea dreptului de folosință atribuit anterior Mitropoliei Moldovei pentru biserica lor, solicitare întemeiată pe decizia Curții de Apel Chișinău din iunie 2023, care a declarat nul contractul de dare în folosință gratuită încheiat între Ministerul Culturii și Mitropolia Moldovei în 2003.

În refuzul său, IP Cadastrul Bunurilor Imobile solicita consimțământul Mitropoliei Moldovei pentru radierea dreptului de folosință, cerință pe care instanța de apel a considerat-o „absurdă și ilegală”.

Pe 28 noiembrie, Mitropolia Moldovei a anunțat că va contesta hotărârea instanței de apel.

Maia Sandu pleacă în Cipru, țară care va prelua președinția rotativă a Consiliului Uniunii Europene

Președinta Republicii Moldova, Maia Sandu, va efectua vineri, 12 decembrie, o vizită oficială în Republica Cipru – țara care va prelua, în prima jumătate a anului 2026, președinția rotativă a Consiliului Uniunii Europene. 

Șefa statului va fi găzduită de președintele Nikos Christodoulides, anunță Președinția. Pe agendă mai figurează și o întrevedere cu președinta Camerei Reprezentanților, Annita Demetriou.

Potrivit sursei, discuțiile vor fi axate pe parcursul european al Republicii Moldova și următorii pași în procesul de aderare la Uniunea Europeană.

Oficialii urmează să abordeze, de asemenea, oportunități de extindere a cooperării bilaterale. 


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
NewsMaker

FOTO/VIDEO Flăcări pe acoperișul unui bloc de 15 etaje din Chișinău, în regiunea Circului

Un incendiu a izbucnit în dimineața zilei de joi, 11 decembrie, în regiunea Circului din Chișinău. Flăcările au afectat acoperișul unui bloc de locuințe cu 15 etaje situat pe bulevardul Renașterii Naționale. Nouă echipaje ale Inspectoratului General pentru Situații de Urgență (IGSU) intervin la fața locului. Între timp, pompierii au evacuat două persoane de la etajul 12 al blocului, care prezentau semne de intoxicație cu produsele de ardere.

Potrivit Inspectoratului, incendiul a izbucnit pe acoperișul unui bloc de locuințe cu 15 etaje, situat pe bulevardul Renașterii Naționale nr. 6 din Chișinău. Apelul la Serviciul 112 a fost efectuat la ora 08:57.

„Ajunși la fața locului, angajații IGSU au stabilit că focul a cuprins ruberoidul de pe acoperișul blocului, cu pericol de răspândire. Pentru gestionarea eficientă a procesului de intervenție, la fața locului a fost creat Statul Major. La moment, angajații IGSU continuă să lucreze pentru lichidarea completă a incendiului, fiind implicate 9 echipe de intervenție din cadrul IGSU”, au comunicat reprezentanții Inspectoratului.

Potrivit instituției, pompierii au reușit să evacueze două persoane de la etajul 12 al blocului de locuit, care prezentau semne de intoxicație cu produsele de ardere.

„Victime nu au fost raportate. Cauza și circumstanțele producerii incendiului urmează a fi stabilite de specialiști”, au mai declarat reprezentanții IGSU.

NewsMaker
NewsMaker
NewsMaker
NewsMaker
NewsMaker
IGSU
Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: