„Wow, şi asta aţi modificat. M-aţi impresionat”. Un nou brunch cu clienţii în stilul maib

Suntem mereu orientaţi către clienţi – este una dintre valorile maib pe care o promovăm și în temeiul căreia ne desfășurăm activitatea zi de zi.

Ne place să vedem clienţi mulţumiţi, ne încântă fiecare moment în care reuşim să surprindem plăcut clienţii şi să creăm experiențe de calitate.

Recent, clienții maib au fost invitați la o nouă întrevedere din seria brunch-urilor organizate de Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib, responsabilă de divizia Retail. La discuții, clienții au împărtășit experiențe și impresii cu privire la serviciile și produsele maib, au oferit feedbackuri constructive și idei referitor la ce și-ar mai dori să îmbunătățească, ce produse noi le-ar plăcea să apară în portofoliul băncii, dar și ce procese, în opinia lor, ar putea fi optimizate.

 

Prezenți la eveniment, angajații maib – Ghenadie Cernei, Director Servicii Electronice, Victoria Zanoga, șef Direcție Experiența Clienților, Sergiu Groza, șef al Departamentului Dezvoltare Produse Retail, Oleg Dragan, șef adjunct al Departamentului Vânzări Rețea Offline – au luat notițe, au oferit sfaturi și detalii privind anumite produse și servicii bancare, implicit actualizările acestora, au prezentat funcționalitățile aplicației mobile și chiar au intrat în culise, dezvăluind inclusiv unele dintre planurile de lansare a unor produse și servicii noi  – produse mult așteptate de clienții comunității maib.

„Wow, și asta ați modificat. M-ați impresionat!” – a fost declarația unui client care sugerase anterior modificarea mesajului IVR al apelului către Contact Center și care chiar în timpul brunch-ului a fost plăcut surprins să descopere că feedbackul său a fost auzit, iar sugestiile – deja implementate.

Livrarea gratuită a cardurilor la domiciliu, modificarea scenariului de eliberare a cardului bancar la ATM anterior cash-ului, noile funcționalități în aplicația mobilă maibank, posibilitatea de programare a vizitei în sucursală, accesarea depozitelor și emiterea cardurilor noi în maibank, vizualizarea cashback-ului câștigat la fiecare tranzacție, reducerea numărului de formulare/ hârtiei în sucursale – sunt doar câteva dintre funcționalitățile maib apreciate de clienți, care le asigură plus valoare în raport cu banca aleasă.

„Sunt extrem de recunoscătoare clienților noștri pentru această întrevedere atât de constructivă și valoroasă din perspectiva îmbunătățirii experienței clienților. Voi fi încântată să revenim în cel mai scurt timp cu detalii referitor la implementarea ideilor și sugestiilor comunicate în cadrul brunch-ului, astfel încât să aibă în continuare cea mai bună experiență bancară pe piața autohtonă și să beneficieze de servicii și produse care să le depășească așteptările”, a menționat Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib.

Menționăm că brunch-urile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.

Următoarea ediție a brunch-ului va avea loc în regiune. Amintim că suntem la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa [email protected].

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Poliția Republicii Moldova

Accident fatal în Ungheni: o tânără, care nu deținea permis de conducere, s-a tamponat cu mașina într-un copac

Un automobil s-a tamponat într-un copac în raionul Ungheni, pe 22 noiembrie. Șoferița vehiculului, care nu deținea permis de conducere, a decedat pe loc, iar pasagerul din interior a fost spitalizat. Informațiile au fost raportate de Inspectoratul General al Poliției (IGP) într-un comunicat.

Potrivit IGP, poliția din Ungheni a fost sesizată, pe 22 noiembrie, în jurul orei 15:20, despre producerea unui accident rutier pe traseul național R-16 Ungheni–Sculeni, între localitățile Blîndești și Sculeni.

Ajunși la fața locului, oamenii legii au stabilit că o tânără de 21 de ani, locuitoare a satului Săghieni, care nu deținea permis de conducere, se deplasa la volanul unui Volkswagen în direcția municipiului Ungheni.

Aceasta a pierdut controlul asupra mașinii, a derapat și a fost proiectată pe sensul opus, tamponându-se într-un copac de pe marginea carosabilului.

În urma impactului, tânăra a decedat înainte de sosirea echipajului medical, iar pasagerul din mașină, un bărbat de 31 de ani, a fost transportat la Spitalul din Bălți, prezentând multiple traumatisme.

Pe caz a fost inițiat un proces penal în vederea stabilirii tuturor circumstanțelor.

Rusia: O fostă însoțitoare de bord a fost condamnată la 7 ani de închisoare, din cauza unui mesaj despre invazia din Ucraina

Varvara Volkova, o fostă însoțitoare de bord din Rusia, a fost condamnată la 7 ani de închisoare din cauza unei postări despre invazia din Ucraina. Sentința a fost pronunțată de tribunalul orășenesc Vidnoe din regiunea Moscova, relatează Mediazona.

Volkova a fost găsită vinovată de răspândirea „fake-urilor” despre armată din motive de ură. Aceasta a fost condamnată la 7 ani de închisoare și i s-a impus și o interdicție de trei ani de a administra resurse online.

Potrivit versiunii anchetei, tânăra a publicat într-un chat de Telegram pentru locuitorii satului Sapronovo din regiunea Moscovei un mesaj care conținea „informații false” despre crimele armatei ruse. „Ea a afirmat că Forțele Armate ale Federației Ruse ar comite, chipurile, acțiuni violente îndreptate spre exterminarea populației civile din Ucraina și a obiectivelor civile”, se arată în comunicatul privind sentința.

La începutul anului, postările Volkovei au atras atenția canalelor de Telegram proguvernamentale și pro-război. În special, despre mesajele ei a scris denunțătorul din Crimeea, Alexandr Talipov — acesta a cerut tragerea femeii la răspundere și demiterea ei din cadrul companiei aeriene „Ural Airlines”, pentru care lucra în calitate de însoțitoare de bord.

La scurt timp după aceea, pe numele Varvarei Volkova au fost deschise două dosare administrative. Un tribunal din Tatarstan, de unde aceasta este originară, a amendat-o în februarie cu 31 000 de ruble în baza proceselor-verbale pentru „discreditarea” armatei și pentru afișarea de simbolistică interzisă.

Primul dosar este legat de un mesaj în care Volkova a povestit despre moartea unor cunoscuți ucraineni din cauza armatei ruse. Al doilea proces-verbal a fost întocmit din cauza sloganului „Slavă Ucrainei!”, pe care tânăra l-a lăsat într-unul dintre chat-uri.

Presa a relatat că, pe lângă publicarea de mesaje anti-război, Volkova l-a sunat pe tanchistul rus Ruslan Grigoriev și l-a insultat pentru participarea lui la război. Bărbatul a murit pe front în martie. Câteva luni mai târziu, „Ural Airlines” nu a mai prelungit contractul de muncă cu Volkova, iar la scurt timp după aceasta, ea a fost trasă la răspundere penală.

La mijlocul verii, tribunalul orășenesc Vidnoe a trimis-o pe tânără în arest preventiv în cadrul dosarului privind „fake-urile” despre armată. Pe 6 august, măsura preventivă a fost confirmată de instanța de apel. Judecând după publicațiile lui Talipov, Volkova ar fi spus în chat că, dacă militarii ucraineni vor ajunge în regiunea Moscova, „îi va servi cu ceai la ea acasă”.

Articolul privind „fake-uri” despre acțiunile armatei din Codul Penal al Federației Ruse, care prevede pedepse de până 15 ani de închisoare, au intrat în vigoare pe 5 martie 2022 – la scurt timp după începerea invaziei la scară largă în Ucraina.

În baza articolului privind „fake-urile” despre armată, zeci de persoane au fost condamnate în Rusia la pedepse reale cu închisoarea, iar și mai multe au primit pedepse cu suspendare sau amenzi. Ancheta și instanțele pot considera drept „fake” orice informație critică la adresa militarilor ruși care contrazice poziția oficială a Ministerului Apărării. De regulă, dosarele penale sunt deschise pentru postări despre presupuse crime comise de militarii ruși. Pentru critici referitor la invazia din Ucraina, persoanele sunt judecate în baza unui articol mai blând privind „discreditarea” armatei, notează Radio Svoboda.

Cristian Jardan

Jardan, despre oferta de a deveni ministru: Am fost sunat de o persoană apropiată de dl. Munteanu

Ministrul Culturii, Cristian Jardan, a declarat că propunerea de a fi parte a Guvernului Munteanu a fost una „neașteptată”. El a relatat că a fost contactat de „o persoană apropiată” de Alexandru Munteanu, care l-a invitat la o discuție cu viitorul premier. Jardan a menționat că, ulterior, s-a întâlnit cu Munteanu, care i-a înaintat propunerea de a fi ministru al Culturii, și, după ce s-a consultat cu familia, a acceptat oferta. Precizările au fost făcute în cadrul unui interviu pentru redacția Cu Sens, publicat pe 22 noiembrie.

Neașteptat, recunosc. Am fost sunat să ne vedem… De către o persoană apropiată de domnul Munteanu, care m-a chemat la o discuție cu domnul Munteanu. Am venit, am discutat. Am rămas surprins. (…) Deodată i-am spus, hai să spun așa, scheletele din dulapul meu, ca să știe cu cine vorbește și despre ce vorbește. Nu ne cunoșteam înainte de asta. Atunci am făcut cunoștință. Imediat i-am spus ce și cum, i-am zis că e o propunere care nu-ți vine în fiecare zi, dar bineînțeles că am nevoie să mă consult. Am cerut două zile de consultare. Nu m-am consultat atât de mult, decât cu familia. Dar am avut nevoie de aceste zile ca să înțeleg mai bine despre ce este vorba. Și într-un final am acceptat”, a declarat Cristian Jardan.

Amintim că Cristian Jardan a preluat mandatul de ministrul al Culturii pe 1 noiembrie, odată cu învestirea în funcție a Cabinetului condus de premierul Alexandru Munteanu.

Cristian Jardan s-a născut pe 18 mai 1983 în orașul Cornești, raionul Ungheni.

A absolvit Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj, fiind licențiat în Sociologie. Ulterior, a urmat cursurile Școlii de Studii Avansate în Jurnalism din Chișinău. A activat la ProTV Chișinău, unde a deținut mai multe funcții, precum și la General Media Grup. În 2015 a devenit director al portalului de știri „Unimedia.info”. În perioada 2020-2021 a fost angajat la „Ziarul de Gardă”. Între anii 2021 și 2023 a fost redactor-șef al portalului „Replica Media”.

În martie 2023, Cristian Jardan a fost numit consilier politic în Cabinetul prim-ministrului de la acea vreme, Dorin Recean.

Soția sa, Aurica Jardan, este consilier al președintelui Parlamentului, Igor Grosu.

screenshot

Când ar putea începe reconstrucția clădirii Filarmonicii Naționale? Răspunsul ministrului Culturii

Ministrul Culturii, Cristian Jardan, a declarat că autoritățile intenționează să realizeze un studiu de fezabilitate asupra clădirii Filarmonicii Naționale „Serghei Lunchevici” înainte de începerea reconstrucției. El a menționat că lucrările de reabilitare vor demara cel mai târziu în anul 2027. Precizările au fost făcute în cadrul unui interviu pentru Cu Sens, publicat pe 22 noiembrie.

Ce ține de Filarmonică, e o chestiune mai complicată. Această clădire a ars, sunt niște ruine, de fapt, acolo. Au mai rămas coloanele, au mai rămas câteva elemente. E un proiect complex, costisitor. Dar ceea ce facem acum, imediat, este să avem un studiu de fezabilitate, pentru a cunoaște tot ce a rămas. Înțeleg că mai sunt anumite probleme legate de niște proprietăți acolo. Deci sunt lucruri care trebuie de identificat și de clarificat înainte de a începe un șantier. Inclusiv oricine ar veni cu bani, de exemplu, ar veni mâine „Hai, noi finanțăm”… Noi, din păcate, la acest moment nu avem un studiu de fezabilitate, ca să-i spunem începem de aici până acolo”, a declarat Cristian Jardan.

El a menționat că concursul de soluții arhitecturale pentru reabilitarea clădirii Filarmonicii, organizat anterior de Ministerul Culturii, a fost „doar de idei”. „Unul foarte bun, benefic, s-au văzut multe idei bune. Dar noi trebuie să începem de la un studiu de fezabilitate și asta o să facem în continuare”, a adăugat ministrul.

Totodată, Cristian Jardan a spus că lucrările de reparație a clădirii vor începe cel târziu în 2027. „M-am întâlnit și cu colectivul Filarmonicii, i-am avertizat din start. Sunt proiecte de infrastructură care durează, din păcate. Sunt și proceduri. Și bani mulți trebuie pentru a-i identifica”, a menționat el.

Amintim că, pe 20 septembrie 2020, la Filarmonica Națională a avut loc un incendiu, care a distrus practic în totalitate interiorul clădirii.

Câteva zile mai târziu, Guvernul a deschis un cont special pentru colectarea fondurilor necesare reconstrucției Filarmonicii. În iunie 2025, ministrul Culturii de la acea vreme, Sergiu Prodan, a declarat în plenul Parlamentului că, imediat după incediu, au fost donați circa 6 milioane de lei, care se află în contul Ministerului Finanțelor. Oficialul declara atunci că fondurile sunt destinate „exclusiv procesului de construcție și nu pot fi utilizate pentru alte etape, precum elaborarea proiectului tehnic”.

Pe 5 noiembrie, Cristian Jardan a declarat că reconstrucția Filarmonicii Naționale este una din prioritățile mandatului său și că va depune eforturi pentru a avansa proiectul. Ministrul Culturii a spus că asistența financiară de 1,9 miliarde de euro, acordată de UE, include resurse pentru reparația edificiului, însă suma prevăzută, nu va acoperi toate cheltuielile.

***

Filarmonica Națională, inaugurată în 1940, era una dintre cele mai importante instituții de cultură din Republica Moldova, găzduind concerte ale Orchestrei Simfonice Naționale, capelei corale „Doina” și altor colective de prestigiu. Sala mare, cu o capacitate de 1 000 de locuri, era considerat un reper al vieții muzicale din țară.

jurnaluldearges.ro

România: Un microbuz cu 18 pasageri din Republica Moldova a luat foc în mers

Un microbuz care transporta 18 persoane din Republica Moldova a fost cuprins de flăcări în timp ce se deplasa pe drumul național 11A, în județul Bacău. Informațiile au fost confirmate de Centrul Infotrafic al Poliției Române, potrivit Jurnalul de Argeș.

Potrivit sursei citate, incidentul s-a produs pe porțiunea dintre localitățile Huruiești și Homocea.

Vehiculul a luat foc în mers, însă șoferul a reușit să oprească rapid, iar pasagerii au evacuat microbuzul înainte ca incendiul să se extindă. Nimeni nu a fost rănit, oamenii reușind să se îndepărteze în siguranță.

La fața locului au intervenit echipaje de pompieri pentru stingerea completă a focului și pentru îndepărtarea riscului de reaprindere. Pe durata intervenției, circulația rutieră către Bârlad a fost restricționată, traficul desfășurându-se alternativ pe sensul opus.

Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: