Fă un boost carierei tale! Află de la echipa Philip Morris Moldova care sunt beneficiile programului de stagiu INKOMPASS
Full Article 4 minutes read

Fă un boost carierei tale! Află de la echipa Philip Morris Moldova care sunt beneficiile programului de stagiu INKOMPASS

Philip Morris Moldova a dat oficial startul perioadei de înscriere pentru programul de internship INKOMPASS 2023. Astfel, dacă ești student sau masterand, ai șansa de a deveni stagiar în cadrul companiei Philip Morris Moldova. Participanții la program vor fi ghidați de către mentori experimentați, care vor asigura un flux constant de feedback constructiv, pentru a contribui la dezvoltarea fiecărui tânăr talent în parte. Astăzi, facem cunoștință cu Tatiana Prunean — manager Consumer Experience în cadrul Philip Morris Moldova, unul dintre departamentele la care poți aplica pentru un internship.

Tatiana și-a început cariera la Philip Morris Moldova în 2012, când era studentă, iar prima perioadă a lucrat part-time. În cei peste 10 ani în cadrul companiei, Tatiana a schimbat mai multe funcții în diferite departamente, inclusiv în reprezentanța din Kiev, Ucraina. Astăzi, Tatiana gestionează o echipă formată din 11 persoane din cadrul departamentului Consumer Experience, pe umerii căruia este lansarea de produse, programe noi destinate clienților, monitorizarea implementării proiectelor și analiza feedback-urilor de la consumatori.

Cum descrieți experiența dvs. din cadrul Philip Morris Moldova?

Nicio zi cu plictiseală, totul este foarte dinamic. Când privesc în spate și realizez că lucrez aici de 10 ani, îmi dau seama că nu m-am gândit niciodată să-mi schimb jobul. S-au perindat diverse roluri, activități, domenii, dar mereu am învățat ceva nou și am implementat proiecte foarte diferite. Când a început transformarea companiei au apărut noi direcții și oportunități. Am construit de la zero Call Center-ul, am învățat ce înseamnă Customer Care și Consumer Journey, am lansat Sistemul de gestiune a relației cu clienții. Altfel spus, mereu apar noi provocări, care mă ajută să mă dezvolt continuu în domeniul pe care l-am ales.

Care este atmosfera din departamentul Consumer Experience?

Atmosfera este întotdeauna prietenoasă și relaxată, ceea ce face ca fiecare zi să fie plăcută. Încurajăm în continuare munca în format hibrid, la birou și la distanță. Fiecare persoană este diferită și productivă în diferite ore ale zilei, iată de ce oferim această flexibilitate.

Săptămânal, avem o întâlnire la birou — este timpul dedicat nouă, în care analizăm împreună sarcinile pe care le avem, facem schimb de opinii și idei. În așa fel reușim mai rapid și mai eficient să găsim soluții pentru diferite proiecte sau provocări.

Mai avem o întâlnire cu colegii din toate departamentele, pentru că la Philip Morris se lucrează foarte mult în proiecte și grupuri compuse din angajați din alte departamente. Eu încerc mereu să fiu la birou, am ușa deschisă și sunt mereu receptivă pentru colegii mei.

Care sunt principalele provocări cărora trebuie să le facă față echipa Consumer Experience în gestionarea experienței clienților?

În compania Philip Morris, consumatori sau clienți sunt atât cumpărătorii, cât și partenerii din retail. În mod firesc, fiecare client este unic în felul său și pentru fiecare trebuie găsită o abordare individuală. Aici, echipa Consumer Experience are misiunea de a veni cu soluții inovative și abordări noi pentru a le satisface necesitățile. Este o provocare să menții legătura cu fiecare consumator, să înțelegi necesitățile și nevoile lor.

Noi tindem să le oferim toată informația necesară despre produs și servicii, dar, în același timp, înțelegem că, în ziua de azi, oamenii sunt asaltați zilnic cu zeci de mesaje de la diverse companii. Deci, încercăm să găsim soluții individuale pentru a fi aproape de consumator, dar fără a-l supraîncărca cu informații.

În cazul partenerilor de afaceri, comercianților, la fel este nevoie de o abordare individuală. Este important ca ei să înțeleagă produsele noastre fără fum și să poată oferi utilizatorilor adulți informația relevantă.

Ce calități și abilități ar trebui să aibă stagiarii acestui departament?

Un viitor stagiar din cadrul departamentului Consumer Experience trebuie să fie curajos, confortabil cu mediul de lucru agil, să fie o persoană proactivă, autonomă, cu o doză bună de creativitate și un puternic simț al curiozității, cu interes constant pentru a învăța noi competențe. Bineînțeles, sunt importante și abilitățile eficiente de comunicare și prezentare.

Capacitățile tehnice pot fi învățate, contează ca persoana să simtă consumatorul și să înțeleagă necesitățile lui. De aceea, este important să fie empatic și sociabil, dar și să formuleze clar și concis gândurile și mesajele sale.

Cum sunt implicați stagiarii în dezvoltarea și lansarea proiectelor din departamentul Consumer Experience și care sunt cele mai importante lucruri pe care le vor învăța aici?

Consumer Experience este despre rezultatul oricărei interacțiuni pe care un consumator o are cu un brand — navigarea site-ului web, achiziționarea produsului, interacțiunea cu serviciul suport clienți.

În cadrul acestui departament, stagiarii vor avea posibilitatea să participe la dezvoltarea și lansarea proiectelor, analiza pieței, crearea strategiei de comunicare dintre client și companie, vor afla cum funcționează un Centru de Suport Clienți.

Ei vor fi implicați de la etapa de discuție a ideilor, validarea și conturarea unui business-case, până la prezentarea proiectului și apărarea în fața echipei de management.

Stagiarul va fi ghidat la fiecare etapă pentru a înțelege toate procesele, care, de altfel, sunt destul de complexe într-o companie internațională. Astfel, el va învăța să comunice eficient, să structureze informația pentru livrarea clară a mesajelor, să construiască relații solide cu partenerii de afaceri, dar și să înțeleagă nevoile clienților.

Experiența la Philip Morris Moldova îi va ajuta pe stagiari să înțeleagă dacă sunt cu adevărat interesați de acest domeniu și dacă își doresc pe viitor să lucreze într-o corporație.

Pentru a face parte din programul de internship este nevoie de completarea unei aplicații online. Candidații care întrunesc criteriile vor fi selectați pentru o etapă ulterioară, care va cuprinde un interviu. Data limită pentru aplicarea la INKOMPASS este 16 septembrie.

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: