Ce pot face persoanele ale căror curse de zbor Fly One au fost anulate. Pașii de urmat în cazul anulării sau reținerii unui zbor
Full Article 3 minutes read

Ce pot face persoanele ale căror curse de zbor Fly One au fost anulate. Pașii de urmat în cazul anulării sau reținerii unui zbor

După ce ieri, 9 iulie, mai multe zboruri operate de compania Fly One au fost amânate, iar ulterior, anulate,  Autoritatea Aeronautică Civilă a venit cu o reacție și o serie de recomandări pentru persoanele care au avut de suferit în urma reținerii sau anulării zborului.

Potrivit ACC, în cazurile când pasagerul a procurat un bilet de avion de la compania aeriană, pentru o cursă regulată, asistența urmează a fi oferită de către compania dată. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa companiei aeriene, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile – adresa: mun. Chişinău, bulevardul Dacia, 80/2.

„Concomitent nu ezitați să apelați telefonul consumatorului (022)823583 pentru o consultație”, scrie ACC.

În cazul unei curse neregulate, charter, atunci când pasagerul a procurat un pachet turistic, prin intermediul unei agenții de turism și nu are legătură directă contractuală cu compania aeriană, asistența va fi acordată de către agenția turistică. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa agenției de turism, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile, mai anunță Autoritatea.

ACC îndeamnă populația ca, în cazul anulării unui zbor regulat să consulte site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri anulate – https://www.caa.md/zboruri-anulate-3-30, iar în cazul întârzierii unui zbor regulat să consulte site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri întârziate https://www.caa.md/zboruri-intirziate-3-29.

De menționat că, după incidentul de ieri, când mai multe curse ale companiei Fly One au fost anulate, compania a venit cu o reacție oficială. Potrivit lor, una dintre aeronavele Fly One a avut o defecțiune tehnică, iar în consecință a fost perturbat întreg orarul de zbor. Compania a declarat că va investiga și va rezolva toate cazurile individual.

Amintim că, mai mulți călători au așteptat 24 de ore în Aeroportul Internațional Chișinău, după ce mai multe curse operate de Compania „Fly One” au fost amânate, iar ulterior anulate. Aceștia declarau că nu au primit nicio explicație din partea operatorului, neștiind ce să facă mai departe. Pe marginea acestui caz s-a autosesizat ministrul Infrastructurii, vicepremierul Andrei Spînu, care a cerut investigarea companiei Fly One. Drept urmare, ACC a venit cu o reacție în care a declarat că va investiga activitatea acestei companii aeriene, circumstanțele care au dus la anularea mai multor curse aeriene, dar și condițiile în care sunt respectate drepturile consumatorilor.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: