Moldpresa Grup: 27 ani pe piața presei din Republica Moldova
Full Article 4 minutes read

Moldpresa Grup: 27 ani pe piața presei din Republica Moldova

Fiecare companie are o istorie. Acesta începe din momentul apariției sale pe piață și se adaugă în fiecare zi, oră de oră. Moldpresa Grup și-a început istoria cu mai bine de 27 de ani în urmă. Pe parcursul acestor ani, ea se îmbogățește constant cu fapte interesante, evenimente strălucitoare și noi realizări. 

„Moldpresa Grup” SRL este o companie de succes pe piața publicațiilor periodice. Astăzi, la fel ca și la începutul activității sale, este lider pe segmentul de distribuție a presei și cărților în Republica Moldova. Datorită eforturilor depuse de angajații săi, locuitorii țării primesc informații actualizate zilnic despre știrile locale și internaționale. Compania nu numai că livrează și vinde presă, ci și se abonează la ziare și reviste publicate în Moldova, România, Rusia, Ucraina și alte țări.

„Moldpresa Grup” SRL are astăzi peste 630 de angajați. Aceștia sunt adevărați profesioniști care lucrează în echipe și pot servi zilnic aproximativ 60 de mii de clienți cu servicii de înaltă calitate. Angajații Moldpresa Grup sunt o mare familie și reprezintă cel mai valoros activ al companiei. Aceștia se bucură de condiții bune de muncă și de oportunități egale de dezvoltare profesională. Nivelul înalt de cultură al angajaților „Moldpresa Grup” SRL face posibilă obținerea celor mai înalte rezultate economice și a celei mai înalte calități a serviciilor pentru clienți.

„Moldpresa Grup” SRL este o companie responsabilă social. Acesta nu „uită” de obligațiile sale ca agent economic și plătește toate taxele și impozitele necesare către trezoreria statului.

În același timp, compania a inițiat întotdeauna acțiuni și evenimente benefice pentru oraș. De exemplu, în cadrul proiectului „Chișinăul Verde”, angajații companiei au plantat zeci de copaci în parcurile din oraș. De asemenea, în cadrul proiectului „Dăruiește copiilor sărbătoarea”, compania a oferit rechizite școlare copiilor din familii defavorizate social. Moldpresa Grup participă la un fond de caritate care ajută copiii din familii defavorizate și a sponsorizat în repetate rânduri proiecte de îmbunătățire a Chișinăului (de exemplu, renovarea Aleii Presei din parcul Catedralei).

În prezent, „Moldpresa Grup” SRL este reprezentată de o rețea de 190 de chioșcuri în Chișinău și în alte orașe și localități din țară. Există chioșcuri de presă în Bălți, Orhei, Hîncești, Soroca, Comrat, Cahul, Leova, Cimișlia și Strășeni. Toate chioșcurile sunt aprovizionate zilnic cu ziare și reviste care oferă publicului cele mai recente știri pe diferite subiecte: sociale, politice, economice, laice etc.

La începutul anului 2019, „Moldpresa Grup” a introdus un proiect de vânzare a abonamentelor de transport public. Acum, abonamentele de transport public pot fi achiziționate de la oricare dintre chioșcurile din rețea, ceea ce le face mai accesibile locuitorilor capitalei.

Standurile de presă ale „Moldpresa Grup” sunt amplasate în cele mai convenabile locuri pentru cetățenii și vizitatorii capitalei. De regulă, acestea se află în apropierea stațiilor de transport, a magazinelor și a parcurilor, astfel încât cei care doresc să cumpere un ziar sau o revistă să nu fie nevoiți să le caute.

„Moldpresa Grup” depune permanent eforturi pentru a-și îmbunătăți serviciile. În prezent, chioșcurile din rețeaua Moldpresa oferă nu doar ziare și reviste, ci și un număr mare de produse necesare: abonamente la transportul public, hărți ale orașului, suvenire etc. La chioșcuri puteți servi o cafea caldă și un croissant dacă nu ați reușit să luați micul dejun acasă. Există șervețele, apă sau suc, jucării sau cărți pentru copii, cărți de colorat și toate acestea la cele mai accesibile prețuri.

Apropo, în rețeaua de chioșcuri „Moldpresa Grup” puteți găsi presă proaspătă din România, Rusia și Ucraina. Astfel, moldovenii pot cumpăra ziarele de care sunt interesați fără a părăsi țara. Acest lucru plasează Chișinăul la egalitate cu marile capitale europene precum București, Paris, Kiev, Viena etc., unde cititul ziarelor rămâne o tradiție importantă care definește identitatea culturală a orașului.

Subliniem faptul că, prin activitățile sale de lungă durată, compania a îndeplinit o misiune socială și educațională importantă: deschiderea de noi oportunități pentru ca oamenii să se dezvolte, să-și petreacă timpul liber cultural și să primească informații.

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: