Motivele pentru care unii consumatori nu primesc factura pentru gaze
Full Article 1 minutes read

Motivele pentru care unii consumatori nu primesc factura pentru gaze

Reprezentanții SA „Moldovagaz” declară că sunt mai multe motive pentru care facturile pentru luna precedentă a anului pot să nu ajungă la consumatori. Printre acestea se numără consumul zero sau neachitarea facturii la timp. 

Potrivit Moldovagaz, un motiv că factura nu poate să ajungă la consumator este că indicii curenți ai contorului nu au fost transmiși de către consumator prin intermediul site-ului www.moldovagaz.md, inclusiv serviciul „Cabinetul personal al consumatorului”, aplicația online Viber ChatBot sau prin numărul de telefon 1304 (1305 pentru locuitorii capitalei).

Un al doilea motiv este că nu a fost achitată factura aferentă lunii precedente și, ca urmare, nu au fost introduși indicii de consum în baza de date.

O altă cauză este că persoanele însărcinate de companiile de distribuție a gazelor din grupul „Moldovagaz” nu au putut avea accesul fizic la contoarele consumatorului pentru a efectua citirea.

În factura precedentă a fost indicat consumul zero – este un alt motiv pentru care consumatorul nu va primi factura, potrivit Moldovagaz.

Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: